Skrevet av Emne: Mihoe trener NROL og Ashtanga (Nye bilder s.52 (gamle bilders:28,30,40,.48)  (Lest 100565 ganger)

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Mihoes pingle RYP - logg
« #45 : 06. juli 2007, 19:28 »
Det er flere enn meg som trener RYP her på forumet ja.
Hvordan synes du programmet er?

jeg liker det veldig bra, selvom 15reps-perioden er veldig uvant, men på mandag begynner jeg med 10reps Cheesy
Smiley

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoes pingle RYP - logg
« #46 : 06. juli 2007, 20:58 »
Det er flere enn meg som trener RYP her på forumet ja.
Hvordan synes du programmet er?

jeg liker det veldig bra, selvom 15reps-perioden er veldig uvant, men på mandag begynner jeg med 10reps Cheesy

Jeg er straks ferdig med andre uka i maksimal forbrenning - og er strålende fornøyd. Har i hvertfall aldri trent så effektivt noen gang før, og kanskje aldri så hardt heller. Er ganske utslitt til tider - men deilig er det!

Skal følge med på loggen din! Du kommer nok til å løfte ganske så mye mer enn meg når du nærmer deg slutten. Hva gjør du når du er ferdig med grunnprogrammet?
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Mihoes pingle RYP - logg
« #47 : 06. juli 2007, 21:24 »
Jeg er straks ferdig med andre uka i maksimal forbrenning - og er strålende fornøyd. Har i hvertfall aldri trent så effektivt noen gang før, og kanskje aldri så hardt heller. Er ganske utslitt til tider - men deilig er det!


Det er herlig å ha ett ordentlig program å forholde seg til, føles at treningene blir mye bedre pga det Smiley

Sitat
Skal følge med på loggen din! Du kommer nok til å løfte ganske så mye mer enn meg når du nærmer deg slutten. Hva gjør du når du er ferdig med grunnprogrammet?
Joda, kommer sikkert til å løfte litt mer enn deg, men det er ingen store vekter, men har jeg fremgang, skal jeg være fornøyd Smiley
Hmm, har ingen planer for hva jeg skal gjøre etter grunnprogrammet, blir vel bare en 3splitt eller ett enkelt fullkroppsprogram.
Jeg bowler aktivt, og da har jeg begrensen tid til å trene styrke da sesongen starter, så da prøver jeg å trene mye nå som jeg har tid. Greit å ha ett grunnlag å bygge på Smiley
Du da? Planer for høsten?
Smiley

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoes pingle RYP - logg
« #48 : 08. juli 2007, 14:51 »
Joda, kommer sikkert til å løfte litt mer enn deg, men det er ingen store vekter, men har jeg fremgang, skal jeg være fornøyd Smiley
Hmm, har ingen planer for hva jeg skal gjøre etter grunnprogrammet, blir vel bare en 3splitt eller ett enkelt fullkroppsprogram.
Jeg bowler aktivt, og da har jeg begrensen tid til å trene styrke da sesongen starter, så da prøver jeg å trene mye nå som jeg har tid. Greit å ha ett grunnlag å bygge på Smiley
Du da? Planer for høsten?

Fremgang er uansett det viktigste og jeg er stolt av hver kilo jeg øker - he, he.

Jeg reiser utenlands om et to ukers tid og da blir det ikke så mye trening - bortsett fra svømming og noen vandreturer (håper å få med meg litt fjell). Når jeg er tilbake vurderer jeg enten å kjøre en full 13 ukers RYP eller å prøve et helt nytt program som jeg har tittet på (inne på Testerone Nation). Eventuelt har jeg tenkt på å prøve PT en periode, må bare finne en jeg syns er verdt pengene først.

Nå er det straks tid for 4x4 intervaller...
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoes pingle RYP - logg
« #49 : 08. juli 2007, 19:52 »
Cardiotrening - 08.07

4x4 intervaller i dag - første gang jeg har "forbrent" mer enn 300 kalorier på en økt med kondis.

Hater pulsklokka mi - man må være rakettforsker for å skjønne noe av den og den bare tuller. Idiotisk kjøp som burde fortelle meg en gang for alle at det enkleste er det beste. Grrrr..... Sad

Også regner det hele tiden også.

Spist stor porsjon med tunfiskgryte og nå er det tid for jordbær Cheesy
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoes pingle RYP - logg
« #50 : 09. juli 2007, 22:36 »
Trening - 09.07

Knebøy:
1x5 30kg, 2x10 35 kg (økte ganske mye her, og det merktes. Ingen problemer med å gjennomføre dog).

Strake markløft:
1x10 27,5 kg

Skråbenk:
1x10 3,5kg, 3x10 7 kg (tungt, men deilig).

Arnoldpress:
2x10 4kg

Bicepscurl:
2x10 5kg (klarte bare ni i siste sett)

Franskpress:
2 x 10 4 kg

Nedtrekk smalt grep:
2 x10 20,3 kg (plutselig tungt- rare greier)

Roing bredt grep:
1x10 20,3 kg

Mage:
2x10 9kg på ball med kabeltrekk

Cardio: 30 minutter ellipse.

Forlot treningen gjennomsvett og undret meg over alle som tilsynelatende ikke svetter en eneste dråpe når de trener - latsabber!
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Mihoes pingle RYP - logg
« #51 : 09. juli 2007, 22:40 »
Sitat
Forlot treningen gjennomsvett og undret meg over alle som tilsynelatende ikke svetter en eneste dråpe når de trener - latsabber!

Fint at andre også observerer det.
Det var en dag tidligere i sommer da jeg syklet ned til gymmet, og kom inn der litt svett, rødmusset og pustet litt tungt, og da så en del folk på meg som om jeg skulle ha kommet rett fra fengselet. Tongue

Virker som om det er farlig å svette og presse seg litt på trening  Angry
Smiley

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoes pingle RYP - logg
« #52 : 09. juli 2007, 22:47 »
He, he...virker som litt bortkastet tid, spør du meg, hvis du forlater lokalet uten å ha forbrent en kalori!

Men folk sitter jo på lenestol-sykler og leser avisa i timesvis så det forklarer litt. Hadde jeg ikke hatt høyere ambisjonsnivå enn det tror jeg at jeg hadde kjøpt meg en slik sykkel for pengene et medlemsskap koster og sittet hjemme i min egen stue i stedet Wink

Folk er veldig rare. Eventuelt trener vi på feil steder what
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoes pingle RYP - logg
« #53 : 11. juli 2007, 00:02 »
Ah - fristelser  dry

På kino i dag - uten å spise popcorn. Sukk - popcorn lukter godt det!
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoes pingle RYP - logg
« #54 : 11. juli 2007, 19:14 »
Gangstertrening - 11.07

Slitsom og tung trening i dag. Attpåtil var frivektavdelingen innvandert av en blanding av gangstere som snakket i mobiltelefon om suspekte ting og tynne tenåringsgutter som tok knebøy ved å lesse på en haug med vekter for så å senke baken omtrent 15 cm ...teiteste jeg har sett.

Selv var jeg spagetti i kroppen til tross for at jeg hadde spist bra. Måtte bite tennene sammen og tvinge meg til å gjennomføre.

Knebøy:
1x10 30kg, 2x10 35 kg (her slet jeg fryktelig, til tross for at akkurat den samme vekta gikk greit forrige trening)

Strake markløft:
1x10 27,5 kg

Skråbenk:
1x10 4 kg, 3x10 7 kg

Arnoldpress:
2x10 4kg

Bicepscurl:
2x10 5kg

Franskpress:
2 x 10 4 kg

Nedtrekk smalt grep:
1x10 15,6 kg, 2 x10 22,6 kg

Roing bredt grep:
1x10 22,6 kg

Mage:
2x10 9kg på ball med kabeltrekk

Cardio: 30 minutter ellipse rundt 70 % av max. Innvilget meg selv slapp kosecardio. Ingen gangstere å se.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Mihoes pingle RYP - logg
« #55 : 11. juli 2007, 19:52 »
Dette ser bra ut. Du er snart ferdig med 10reps perioden?
Smiley

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoes pingle RYP - logg
« #56 : 11. juli 2007, 20:16 »
Føltes ikke så bra i dag - rart hvordan det svinger og det merkes veldig lett når en ryp'er.

To treninger igjen med 10 reps - heldigvis. Liker 5 reps+dropsett best fordi det får meg til å føle meg sterk.

Smiley

Glad for å være ferdig med 15 lette?   

Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Mihoes pingle RYP - logg
« #57 : 11. juli 2007, 20:28 »
To treninger igjen med 10 reps - heldigvis. Liker 5 reps+dropsett best fordi det får meg til å føle meg sterk.

Smiley

Glad for å være ferdig med 15 lette?  



Ja, endelig ferdig med 15reppene, selvom jeg synes at 10 reps er mye lettere, har aldri trent 15 reps,så jeg synes det faktisk var ganske så slitsomt Wink
Men gleder meg veldig til ukene med 5 rep Cheesy
Smiley

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Mihoes pingle RYP - logg
« #58 : 11. juli 2007, 22:50 »
Ja, endelig ferdig med 15reppene, selvom jeg synes at 10 reps er mye lettere, har aldri trent 15 reps,så jeg synes det faktisk var ganske så slitsomt Wink
Men gleder meg veldig til ukene med 5 rep Cheesy

Jeg har selvsagt trent masse på det klassiske "dameprogrammet" til Sats - dvs 3x15 og langsom øking av vektene. Utrolig bortkastet tid. Har hatt mye større progresjon på de 9 ukene jeg har trent RYP enn et halvt år på slike programmer.

15 er definitivt slitsomt (og ganske kjedelig Wink)

Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Mihoes pingle RYP - logg
« #59 : 11. juli 2007, 22:54 »
Jeg har selvsagt trent masse på det klassiske "dameprogrammet" til Sats - dvs 3x15 og langsom øking av vektene. Utrolig bortkastet tid. Har hatt mye større progresjon på de 9 ukene jeg har trent RYP enn et halvt år på slike programmer.

15 er definitivt slitsomt (og ganske kjedelig Wink)



Helt enig med deg der. Jeg har en kamerat som har fått satt opp ett program av en instruktør på senteret der vi trener, og det programmet inkluderer masse curlvarianter, kickbacks, lårcurl, benspark osv, og IKKE knebøy,markløft, strake markløft,stangroing, chins, eller andre viktige baseøvelser.

Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!