Skrevet av Emne: Boksekamp i kveld  (Lest 49552 ganger)

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Boksekamp i kveld
« #360 : 05. april 2010, 07:19 »

ser jo ut som du forsto veldig godt hva jeg mente så regner med resten også gjorde det

viss ikke får du sende over mail adressen din slik at jeg får sende korrektur til deg først Smiley

Den var nok mer til meg enn til deg Smiley

det var essensielt å få greie på om han hadde fått mange millioner i wsm premie

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Boksekamp i kveld
« #361 : 05. april 2010, 09:41 »
hele kampen ligger ute på arilds hjemmeside nå

www.arildhaugen.com

skjønner at folket ble litt skuffa

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Boksekamp i kveld
« #362 : 05. april 2010, 13:50 »
2. runden var den helt klart verste av Arild, Jean får jo inn slag etter slag etter slag Tongue Synes Arild tok seg inn igjen litt i 3. runden, men?

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: Boksekamp i kveld
« #363 : 05. april 2010, 16:22 »
http://www.aftenbladet.no/lokalt/1184653/Et_slag_i_luften_for_Hulken.html

Artikkelen er ikke stort og skryte av men kommentarene er awsome.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Boksekamp i kveld
« #364 : 05. april 2010, 17:00 »
http://www.aftenbladet.no/lokalt/1184653/Et_slag_i_luften_for_Hulken.html

Artikkelen er ikke stort og skryte av men kommentarene er awsome.

"Noen skyldte på at afrikaneren hadde brukket et ribbein, men det skal man ikke ha eksamen i medisin for å skjønne bare var tull og tøys.

jeg tenkte det samme,bare piss det der,men veldig beleielig å si hvis man vil trekke seg ut..men vg slukte det rått da selvsagt.

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Boksekamp i kveld
« #365 : 05. april 2010, 17:01 »
2. runden var den helt klart verste av Arild, Jean får jo inn slag etter slag etter slag Tongue Synes Arild tok seg inn igjen litt i 3. runden, men?

Men hva da? Herregud. Dette er Haugens 3 boksekamp, og han har ikke hatt mange år bokse realatert trening i det hele tatt. Latterlig å se på de syke forventningene til folk..
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Boksekamp i kveld
« #366 : 05. april 2010, 17:08 »
Men hva da? Herregud. Dette er Haugens 3 boksekamp, og han har ikke hatt mange år bokse realatert trening i det hele tatt. Latterlig å se på de syke forventningene til folk..

folk har syke forventninger fordi teamet rundt Arild og Arild er ute å promoterer så fort de får sjansen.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Boksekamp i kveld
« #367 : 05. april 2010, 17:46 »
i tredje runde var jo faktisk arild best da..

de to første rundene mener jeg han ble ganske overkjørt, og så ut som han ble overrasket over hvor god mostanderen var. Men når man ble litt mer vant til det..
- motstanderen ble knaskje litt sliten fordi han gikk ut hardt?

Så gikk det jo mye bedre. Og som arild sa så ville det nok gått enda bedre i siste runde. Arild trenger erfaring, trur han lærte MYE av denne kampen. Håper han starter med å gå på hardt og presse fra start Smiley
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget cellmax29

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

Sv: Boksekamp i kveld
« #368 : 05. april 2010, 17:58 »
Tenkte faktisk ikke på å kommentere denne saken, siden jeg aldri fikk sett kampen, men nå har jeg til slutt sett kampen, og det er jo rimelig latterlig det mange her inne skriver. Arild var absolutt ikke underlegen afrikaneren. Han tapte nok knepent på poeng i 2 første rundene, værtfall den andre, men det er også her Arild får inn trefferen i motstanderens ribbein, å en ser ganske klart at fra det slaget og utover, så er ikke afrikaneren fullt så bevegelig lenger, så ingen tvil om at det skjedde noe der.

Og det er helt utrolig hva folk forventer av haugen som bokser. Mannen har nå gått 3 kamper, drevet med dette i 1 år.. Hva skal vi forvente ??  Syns det er håpløst av folk her inne å snakke om dårlig teknikk, at han hadde fått bank av Tyson og det som verre er. Nå må folk her inne begynne å ta dette for det det er. En som er fersk i gamet, som viser utrolig treningsvilje, og har til nå fått en veldig god fremgang. La Haugen få litt arbeidsro, la han få lov til og utvikle seg før "ekspertene" her inne skal rakke ned på en mann som faktisk tør prøve å utrette noe. Som faktisk selv innrømmer han har en lang vei å gå, men som også vil komme meget sterkt tilbake.Til alle dere som tydeligvis er her inne kun for å prøve å rakke ned på alle andre, uansett hvilke sport det utøves, hvorfor ikke gå inn for å utrette noe selv, da dere tydeligvis er sinnsykt gode selv..... Til å skrive i det minste....  Helvettes tullinger!!!!
ørjan frøiland
benk: 190kg
skrå hantler: 8X72kg
hantlepress skuldre: 5x62kg hantler

2plass stavanger open 07 cbb+180
3plass NM 07 cbb+180
2008- -100kg... 6 plass

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Boksekamp i kveld
« #369 : 05. april 2010, 18:32 »
Men hva da? Herregud. Dette er Haugens 3 boksekamp, og han har ikke hatt mange år bokse realatert trening i det hele tatt. Latterlig å se på de syke forventningene til folk..

Jeg er jo helt enig, tro meg Smiley Har ikke syke forventninger til Arild, har trua/har alltid hatt trua på at han vil gjøre det bra Smiley

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: Boksekamp i kveld
« #370 : 05. april 2010, 19:23 »
http://www.vg.no/sport/boksing/artikkel.php?artid=586148

Når to så digre karer braker sammen kan jo omtrent alt av bein osv ryke.  Tongue

Slaget så utrolig vondt  ut men det så ikke ut som han brydde seg om det der og da, men det påvirket sikkert resten av kampen.

Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget aleksgun

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

  • Adam van Koeverden
Sv: Boksekamp i kveld
« #371 : 05. april 2010, 20:05 »
Haha, digger det han sier med at ikke faen om han går ut av ringen på beina! Tongue
-Life is a dream, dream it! If you can dream it, you can do it-

Utlogget Håndbakken

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Boksekamp i kveld
« #372 : 05. april 2010, 21:57 »
Tenkte faktisk ikke på å kommentere denne saken, siden jeg aldri fikk sett kampen, men nå har jeg til slutt sett kampen, og det er jo rimelig latterlig det mange her inne skriver. Arild var absolutt ikke underlegen afrikaneren. Han tapte nok knepent på poeng i 2 første rundene, værtfall den andre, men det er også her Arild får inn trefferen i motstanderens ribbein, å en ser ganske klart at fra det slaget og utover, så er ikke afrikaneren fullt så bevegelig lenger, så ingen tvil om at det skjedde noe der.

Og det er helt utrolig hva folk forventer av haugen som bokser. Mannen har nå gått 3 kamper, drevet med dette i 1 år.. Hva skal vi forvente ??  Syns det er håpløst av folk her inne å snakke om dårlig teknikk, at han hadde fått bank av Tyson og det som verre er. Nå må folk her inne begynne å ta dette for det det er. En som er fersk i gamet, som viser utrolig treningsvilje, og har til nå fått en veldig god fremgang. La Haugen få litt arbeidsro, la han få lov til og utvikle seg før "ekspertene" her inne skal rakke ned på en mann som faktisk tør prøve å utrette noe. Som faktisk selv innrømmer han har en lang vei å gå, men som også vil komme meget sterkt tilbake.Til alle dere som tydeligvis er her inne kun for å prøve å rakke ned på alle andre, uansett hvilke sport det utøves, hvorfor ikke gå inn for å utrette noe selv, da dere tydeligvis er sinnsykt gode selv..... Til å skrive i det minste....  Helvettes tullinger!!!!
Kunne ikkje sagt det bedre sjøl...Smiley

Utlogget Nils`n

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 462
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 462

Sv: Boksekamp i kveld
« #373 : 06. april 2010, 00:28 »
Tenkte faktisk ikke på å kommentere denne saken, siden jeg aldri fikk sett kampen, men nå har jeg til slutt sett kampen, og det er jo rimelig latterlig det mange her inne skriver. Arild var absolutt ikke underlegen afrikaneren. Han tapte nok knepent på poeng i 2 første rundene, værtfall den andre, men det er også her Arild får inn trefferen i motstanderens ribbein, å en ser ganske klart at fra det slaget og utover, så er ikke afrikaneren fullt så bevegelig lenger, så ingen tvil om at det skjedde noe der.

Og det er helt utrolig hva folk forventer av haugen som bokser. Mannen har nå gått 3 kamper, drevet med dette i 1 år.. Hva skal vi forvente ??  Syns det er håpløst av folk her inne å snakke om dårlig teknikk, at han hadde fått bank av Tyson og det som verre er. Nå må folk her inne begynne å ta dette for det det er. En som er fersk i gamet, som viser utrolig treningsvilje, og har til nå fått en veldig god fremgang. La Haugen få litt arbeidsro, la han få lov til og utvikle seg før "ekspertene" her inne skal rakke ned på en mann som faktisk tør prøve å utrette noe. Som faktisk selv innrømmer han har en lang vei å gå, men som også vil komme meget sterkt tilbake.Til alle dere som tydeligvis er her inne kun for å prøve å rakke ned på alle andre, uansett hvilke sport det utøves, hvorfor ikke gå inn for å utrette noe selv, da dere tydeligvis er sinnsykt gode selv..... Til å skrive i det minste....  Helvettes tullinger!!!!

Det som er med arild er at han er så kjent. en vanlig nybegynner som har holdtpå ett år med boxing er det ingen som har hørt om. Arild har alle hørt om.
Trent høsten 2009-våren 2010. startet opp igjen våren 2011. 22år 120kg 175cm høy
Beste løft: KB 200, BP 140(18/5-2010), ML 220(20/5-2010), MP 2x100(16/4-2011)
LOGG: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=96042.msg1443388;topicseen#new

Utlogget Elvis

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 67
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 292

Sv: Boksekamp i kveld
« #374 : 06. april 2010, 18:02 »
Alle med litt mellom øra forstår at Arild trenger mer tid på seg for å bli en god bokser, han har jo såvidt begynt. Men det som er som skjedde i den siste kampen har gitt Arild en liten knekk og jeg vil skylde det på det elendige teamet han har rundt seg akkurat nå.
Hvis Arild skal få en brukbar karriere så må han ha en skikkelig trener og en manager som vet hva han driver med. Kompis trening sammen med Rune Lillebuen og en manager som egentlig ikke er noen manager men en wannabe er håpløst.

Jeg har sett kampen flere ganger nå og idiotene sendte Arild i ringen mot en bokser han ikke var klar for ennå. I de to første rundene blir han helt overkjørt, jeg kan for eksempel ikke se at Arild hadde en eneste poenggivende treff i første runde. Negeren går ut og tar kontroll i midten av ringen, han har fin bevegelse i overkroppen og virker ikke like nervøs som Arild som derimot ser ut til å bli fryktelig usikker. Arild prøver seg med en svært forsiktig jabb før han plutselig slår en masse hull i lufta med noen voldsomme hooker som er minst 50cm unna å treffe negeren. Negeren planter en drøss med venstre jabber og 3-4 høyre midt i trynet på Arild i denne runden. Man skal være ganske så patriotisk for å si at det var knepent.
Negeren vant ikke de to første rundene knepent, han vant dem klart. Tredje runde var jevnere men jeg har ingen tro på at Arild kunne vunnet kampen på poeng, han hadde vært avhengig av å vinne siste runde på KO. Det er ikke rart folk begynner å snakke om rigget  kamp når negern gir seg før siste runde.

Jeg håper Arild hører på Ole Klemetsen og reiser ned til Ulf igjen, nivået i proffboksing er sykt høyt og det er en heltidsjobb. Jeg tror han må ofre mer av livet sitt hjemme og rett å slett flytte til utlandet hvis dette skal gå.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!