Skrevet av Emne: Prøvde å voldta, fikk rundjuling -vurderer voldsanmeldelse  (Lest 23737 ganger)

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Jeg registrerer at det sitter en lang rekke akademikere (kjemikere, ingeniører, universitetsprofessorer m.fl.) i fengsel rundt omkring i Europa for "forbrytelsen" holocaustfornektelse.
Når folk med såpass stor innsikt i de fagfeltene de uttaler seg om, hevder at holocaust ikke kan ha funnet sted, så åpner jeg sinnet mitt for MULIGHETEN at hele, eller deler, av den offisielle historien kanskje ikke stemmer.

Dette gjelder for øvrig ikke bare holocaust. Å stole blindt på det staten hevder, og det som står i pensum i grunnskolen, er etter mitt syn et tegn på at man mangler evnen til å tenke fritt, kritisk og selvstendig. Et så umodent, og ufritt sinn kan virkelig defineres som retardert.
Hvis noen f.eks. påstår at Stalin IKKE drepte flere titalls millioner, så er jeg villig til å høre jeg. Mitt eget syn på saken dannes først etter at begge sider har blitt hørt.

Fantastisk.  Dette er paranoia så kraftig at du burde sette deg ned å tenke etter hva du er skeptisk til.  Er du skeptisk til opplevelser og hendelser fortalt tusener av mennesker som fortsatt lever?  Stiller du deg kritisk til at jødeutryddelsen virkelig fant sted?  Mener du at dette kan være en konspirasjonsteori fra staten?  Svarer du ja på disse bør du søke hjelp.

Man kan være kritisk til hendelser som skjedde for flere 100 år siden, det er jeg også åpen for, da mange fjær fort kan bli til flere høns.  Men at jødeutryddelsen og Stalins massedrap er tull og oppspinn er veldig skremmende.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget zultan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 170

Haha mange rasister på TF. Det er så jævla lett å skylde på "utlendingene" bestandig. Men husk for faen at det er like mange hvite norske som voldtar.

Lille, naive venn; du skal være glad for at det finnes borgelige patrioter som ikke er redde for å belyse de mere "betente" aspektene i dagens norske samfunn. Les statistikken og gråt! Nordmenn flest har ett pinlig ukritisk forhold til en rekke temaer og politiske problematikker, noe som gjenspeiler seg i at vi har en regjering som er omtrent like handlekraftig som en slapp kuk!
Representant fra helvete

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Har blitt så rasist, at jeg blir kvalm av å tenke på alle muslimer som herjer rundt i landet vårt. Å joda, jeg har flere utendlandske venner. Innerst inne, mener jeg de kan dra til helvete allikevel.

Vi mister vår stolthet som nordmenn. De står sterke sammen, mens vi løper i hver vår retning, og de fleste skriker om rasisme så fort noen sier ifra. For min del kan røde og blitzere pakke sammen og bli med neste fly ned til karachi - vi trenger ikke liberale samfunnstapere her allikevel, hvis største hobby er å peke med fingeren og fordømme alle andre ( dere er nemlig ikke det spor bedre selv )

Påpek de positive sidene ved alle innvandrernde vi har, for jeg kan ikke finne en jævla en.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Mr.Trening mener at Vidar Theisen bør holde seg til det han kan;  å melde været.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Det står faktisk nederst på Vidar Theisen avatar hvordan han ser på seg selv.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Mr.Trening mener at Vidar Theisen bør holde seg til det han kan;  å melde været.

Om du er uenig, så kom med dine argumenter istedet for å bruke latterlige hersketeknikker.

Avataren er hentet fra beskrivelsen av Morgan Kane, en oppdiktet westernfigur oppfunnet av Kjell Hallbing, eller Louis Masterson om du vil.

Hvis noen kan være selveste MR TRENING så kan jeg være Vidar Theisen.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Har blitt så rasist, at jeg blir kvalm av å tenke på alle muslimer som herjer rundt i landet vårt. Å joda, jeg har flere utendlandske venner. Innerst inne, mener jeg de kan dra til helvete allikevel.

Vi mister vår stolthet som nordmenn. De står sterke sammen, mens vi løper i hver vår retning, og de fleste skriker om rasisme så fort noen sier ifra. For min del kan røde og blitzere pakke sammen og bli med neste fly ned til karachi - vi trenger ikke liberale samfunnstapere her allikevel, hvis største hobby er å peke med fingeren og fordømme alle andre ( dere er nemlig ikke det spor bedre selv )

Påpek de positive sidene ved alle innvandrernde vi har, for jeg kan ikke finne en jævla en.

Hva er en innvandrer i dine øyne?
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
*Flashback fra ALLE de andre innvandrerdiskusjonene EVER*
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Hva er en innvandrer i dine øyne?

Vanskelig å sette fingeren på, og ser hvor du vil hen ( sette meg fast-hva med de som har bodd her hele livet osv.)

Først synes jeg vi må endre "reglene" for hvem som er norske, og hvem som ikke er norske. Fordi man er født her, betyr det ikke at man er Norsk. Hvis begge foreldrene dine er opprinnelige fra Afrika, er du afrikaner, ferdig snakka. Begår du ett lovbrudd av grov art, dvs voldtekt, drap e.l. bør vi ha muligeheten til å inndra passet ditt og returnere deg dit du egentlig kommer fra.

En sånn -dere kan være her så lenge dere vil, såfremt dere og deres barn lærer dere norsk, er i ærlig arbeid og holder dere innenfor lovverket hva angår grovere forbrytelser.

Er det så jævlig mye å forlange? Om Norge var ett drittland å bo i, og jeg flytter til Danmark, ville ikke jeg hatt problemer med å skrive under på en kontrakt som lød at mine fremtidige barn hjemsendes til Norge hvis de blir dømt for grove forbrytelser - jeg tror også at med en slik ordning ville vi hatt færre innvandrere på kriminalstatistikken, av en eller annen merkelig grunn.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...


Hvis begge foreldrene dine er opprinnelige fra Afrika, er du afrikaner, ferdig snakka. Begår du ett lovbrudd av grov art, dvs voldtekt, drap e.l. bør vi ha muligeheten til å inndra passet ditt og returnere deg dit du egentlig kommer fra.




Eller for å si det enda enklere:

Hvis ei bikkje blir født i en stall, er den uansett ikke en hest  Wink
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

*Flashback fra ALLE de andre innvandrerdiskusjonene EVER*

ja, egentlig er det null poeng å diskutere både dette, religion og politikk - er jo ikke akkurat slik at man forandrer mening etter en slik type diskusjon.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Vanskelig å sette fingeren på, og ser hvor du vil hen ( sette meg fast-hva med de som har bodd her hele livet osv.)

Først synes jeg vi må endre "reglene" for hvem som er norske, og hvem som ikke er norske. Fordi man er født her, betyr det ikke at man er Norsk. Hvis begge foreldrene dine er opprinnelige fra Afrika, er du afrikaner, ferdig snakka. Begår du ett lovbrudd av grov art, dvs voldtekt, drap e.l. bør vi ha muligeheten til å inndra passet ditt og returnere deg dit du egentlig kommer fra.

En sånn -dere kan være her så lenge dere vil, såfremt dere og deres barn lærer dere norsk, er i ærlig arbeid og holder dere innenfor lovverket hva angår grovere forbrytelser.

Er det så jævlig mye å forlange? Om Norge var ett drittland å bo i, og jeg flytter til Danmark, ville ikke jeg hatt problemer med å skrive under på en kontrakt som lød at mine fremtidige barn hjemsendes til Norge hvis de blir dømt for grove forbrytelser - jeg tror også at med en slik ordning ville vi hatt færre innvandrere på kriminalstatistikken, av en eller annen merkelig grunn.



Skal ikke sette deg fast-det har du klart fint sjøl.  Jeg er enig i det du sier om forpliktelser for å bo i Norge-men har man først fått ett norsk pass så kan man ikke tas fra statsborgerskapet... Det blir litt for dumt.  Ta ett land om usa, i utgangspunktet så er hele Usa bygd på innvandrere...

Er en svenske som bor og jobber i Norge innvandrer?  Skal en svenske behandles anderledes enn en pakistaner eller polakk?  Hvordan hadde det gått i f.eks Oslo i restaurantnæringa og byggebransjen om ikke det hadde vært for svensker og polakker? 

Ser også du skriver at du er rasist, har utenlandske venner men mener de bør dra til helvete, dette tror jeg ikke trengs å kommenteres.

Du ville gjerne ha påpekt en positiv ting med innvandrere, det kan jeg godt gjøre-hvordan hadde det sett ut i vaskebransjen uten innvandrere?  En nordmann "nedverdiger" seg ikke i å ta seg en vaskejobb-en nordmann går heller på trygd.


”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Men husk for faen at det er like mange hvite norske som voldtar.

Med mindre argumentet ditt tar utgangspunkt i de berømmelige 'mørketallene' (altså ren spekulasjon), er nok det du sier her riv ruskende galt.

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Hmm. Du priser deg selv for å tenke kritisk, søke informasjon,  og søke bakom de offisielle kilder, men arresterer meg for å påpeke at en informasjonen du kom med var bare et fragment, feilaktig sådan, av informasjonen. Og selv om du viste hvem kilden var ville du tydligvis ikke sette deg mer inn i sakene. Fordi det som kom fram passet ditt syn, så fremt man ikke rota det til med å lese alt.

Jeg arresterer deg ikke, men påpeker at jeg ikke uten videre kunne forventes å sitte inne med ekstrainformasjon utover det artikkelen til Aftenposten påpekte. Fint at du tok deg bryet med å lese originalrapporten, men jeg kan ikke kritiseres for ikke å ha lest den.

Sitat
No offence Metal Man, men du kan ikke kalle deg selv kritisk vist du bare er det når det passer deg og dine argument.

Jeg vil ikke si at jeg har forholdt meg ukritisk til NHOs uttalelser når jeg forholder meg til det som står i en såpass seriøs kilde som Aftenposten.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Haha mange rasister på TF. Det er så jævla lett å skylde på "utlendingene" bestandig. Men husk for faen at det er like mange hvite norske som voldtar.

Nå har det seg slik at de fleste (mener å huske 2 av 3) anmeldte voldtektsmenn er utlendinger.
Men det er klart at voldtektsmenn fortjener grisebank uansett om de er gule, blå, oransje eller hvite!




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!