Skrevet av Emne: Størrelse på penis  (Lest 144065 ganger)

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Størrelse på penis
« #480 : 08. mai 2007, 14:04 »
Var en dokumentar om penisstørrelser og forstørrelser på tv i helga.
Ene karen hadde tøyd den 4 cm lengre .. hmm

Måtte smile..


 Grin

Skal ikke kimse av en størrelse på penis..
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Størrelse på penis
« #481 : 08. mai 2007, 14:06 »
Hmmm, 33 sider med diskusjon av størrelse på penis hvor 90% av innleggene er fra menn  dry



90 % av medlemmene er vel også menn... eller rettere sagt gutter....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget bjorngranum

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 347
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 347

Sv: Størrelse på penis
« #482 : 08. mai 2007, 22:32 »
Sitat fra: Mihoe
Men altså: Det finnes ikke noe som kan gjøre penis større enn den er. Strekking og pumper osv er bare tull (dette vet jeg mye mer om enn trening)

Vært morro om du delte litt mer om kunnskapen din angående strekking og pumping. Lurer også på begrunnelsen din for hvorfor du mener det er umulig å gjøre penis større.

Use your mind, it`s the source of all power.

Min blogg:
http://www.aktivforalltid.no/

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Størrelse på penis
« #483 : 08. mai 2007, 22:38 »
Vært morro om du delte litt mer om kunnskapen din angående strekking og pumping. Lurer også på begrunnelsen din for hvorfor du mener det er umulig å gjøre penis større.



Jeg vet dette fordi jeg kjenner folk som jobber i porrbransjen rett og slett. Hadde det gått an hadde de visst det.

Strekking og pumping gir resultater der og da, men ikke varig endring. Du kan sikkert strekke forhuden lenger enn den opprinnelig var, men hva er poenget med en lang hudslaffs som henger og slenger?

Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget bjorngranum

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 347
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 347

Sv: Størrelse på penis
« #484 : 09. mai 2007, 09:30 »
Sitat fra: Mihoe
Jeg vet dette fordi jeg kjenner folk som jobber i porrbransjen rett og slett. Hadde det gått an hadde de visst det.

Så du baserer antagelsene dine på eksperimenteringen og utsagnene til en liten gruppe (under 50stk?) mennesker?

Jeg har satt sammen enkle øvelser til et program som har blitt testet på det største forumet (70 000 medlemmer)om emnet på internett.

Det kan se ut til at 9 av 10 av alle nybegynnere som har prøvd det og rapportert erfaringene sine der, har gainet 1cm på 18 dager i snitt. Flere av de som har prøvd det har også postet før og etter bilder hvor penis er målt med linjal med en målemetode som har veldig få feilkilder.

Jeg snakker her om gains i erigert tilstand.

Forumet jeg snakker om er som sagt det største forumet om emnet på internett og, i min mening, et av EKSTREMT få forum som har kredibilitet og seriøsitet. Det er gratis å signe opp og en vil ikke finne en eneste reklamebanner der... Har nevnt det tidligere men det er altså www.thundersplace.org .

Nå (og tidligere) er det nok mange som tenker; "Å herregud for en særing...penis-forum, penis-forlenging, bilder av gains!", vel, ja, er jo ikke akkurat en mainstream hobby jeg har...Smiley Som jeg har nevt tidligere ser jeg på dette som jeg ser på trening generellt, noe som jeg føler gjør meg bedre. Jeg jobber mot et mål med dette på samme måte som jeg jobber mot større muskler med vektløftingen, bedre utholdenhet med løpingen osv, osv.

Jeg poster ikke her for å "omvende" noen. For å være ærlig så bryr det meg fint lite at folk flest ikke vet om at PE er mulig. Må bare poste av og til når jeg føler folk prøver å preike om ting de overhodet ikke har peiling på (ikke ment som et direkte angrep på deg Mihoe).
Use your mind, it`s the source of all power.

Min blogg:
http://www.aktivforalltid.no/

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Størrelse på penis
« #485 : 09. mai 2007, 09:38 »
Sitat
Nå (og tidligere) er det nok mange som tenker; "Å herregud for en særing...penis-forum, penis-forlenging, bilder av gains!"

 Tongue
Ingen vecka utan deca!

Utlogget bjorngranum

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 347
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 347

Sv: Størrelse på penis
« #486 : 09. mai 2007, 10:58 »
Hva kan jeg si..? Jeg liker at den vokser å blir større, det gjør dama mi også... Hvis det er galt får dere kalle meg for en trollmann å brenne meg på bålet  >Cheesy.
Use your mind, it`s the source of all power.

Min blogg:
http://www.aktivforalltid.no/

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Størrelse på penis
« #487 : 09. mai 2007, 10:59 »
Hva er trikset bak veksten, da? Jeg orker ikke bevege meg inn på eyecandy-delen på forumet ditt, nemlig Tongue
Ingen vecka utan deca!

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Størrelse på penis
« #488 : 09. mai 2007, 11:01 »
jeg har merket at min vokser i sammenheng med denne tråden. Jo flere sider tråden blir på jo større blir utstyret. Så bare fortsett folkens!

Utlogget bjorngranum

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 347
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 347

Sv: Størrelse på penis
« #489 : 09. mai 2007, 11:26 »
Sitat fra: Wehh
Hva er trikset bak veksten, da? Jeg orker ikke bevege meg inn på eyecandy-delen på forumet ditt, nemlig

Er ikke mitt forum. Jeg er bare et medlem. Ønsker ikke å poste rutinen her (som nevnt tidligere) siden jeg ikke anbefaler PE for personer under 18år (igjen, har forklart hvorfor tidligere i tråden). Dersom du er over 18år å ønsker å prøve det har jeg ingen problemer med å diskutere det via PM.
Use your mind, it`s the source of all power.

Min blogg:
http://www.aktivforalltid.no/

Utlogget bjorngranum

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 347
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 347

Sv: Størrelse på penis
« #490 : 09. mai 2007, 13:57 »
"Det er fullt mulig å forlenge penis på denne måten, men det krever en ekstremt stor dose tålmodighet. Om du klarer å gå med denne innretningen på penis mange timer hver dag i flere måneder kan du se frem til noen ekstra centimetre og millimetre." 

-Ken Purvis ved Andrologisk senter i Oslo; http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=103643

Glatt musklatur i penis:   http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?db=pubmed&cmd=Retrieve&dopt=AbstractPlus&list_uids=1895415&query_hl=5&itool=pubmed_docsum

Utdrag fra en annen artikkel: "In the corpora cavernosa, skeletal muscle contains and supports smooth muscle, which is an essential element in the sinusoids. This relationship plays an important part in the blood vessels' ability to supply the blood to meet the requirements for erection, whereas in the corpus spongiosum, skeletal muscle partially entraps the smooth muscle to allow ejaculation when erect." . - http://www.andrologyjournal.org/cgi/...e2=tf_ipsecsha

Vil forøvrig igjen advare folk mot å kjøpe den ekstenderen som er avbildet i den VG artikkelen da den er ufattelig ubehagelig å bruke. En får nå en ekstender som "griper" tak i penis hodet ved hjelp av undertrykk som er 100% bedre enn overnevnte.

Use your mind, it`s the source of all power.

Min blogg:
http://www.aktivforalltid.no/

Utlogget weightlifter

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 284
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 284

Sv: Størrelse på penis
« #491 : 10. mai 2007, 01:10 »
Bra bøy.
prøvd i full action, prøvd etter leeeengre leketid, prøv i slutten av samleiet treffer blink hver gang.
holde kølla hakke jeg prøvd enda, men en schvææær kukring bør da gjøre samme nytten Wink

Utlogget mmg800

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 91

Sv: Størrelse på penis
« #492 : 15. juni 2007, 18:22 »
Dere gutter/menn er så pervo!
You can always get stronger.

Utlogget Ben Dover

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 337
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 337

Sv: Størrelse på penis
« #493 : 20. juni 2007, 13:34 »
Dere gutter/menn er så pervo!

Get used to it! =)
Gutt 1988
Høyde: 199
Vekt 98 kg

ML: in progress...
BP: in progress...
KB: in progress...

Min treningslogg.

Utlogget Leieboern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 620
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 620

Sv: Størrelse på penis
« #494 : 20. juni 2007, 13:35 »
pikken varierer fra person til person den i volum og lengde.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!