Skrevet av Emne: Størrelse på penis  (Lest 144061 ganger)

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Størrelse på penis
« #525 : 29. juli 2007, 18:30 »
Tråden er nå blitt 35 sider. Ikke verst. Kanskje vi skal døpe den om til: "Størrelse på penis - førstemann til 100!"

Mener jeg var innom denne tråden for en stund siden. Husker ikke ... og gidder ikke å skumme meg gjennom 35 sider med kommentarer for å finne det ut heller.

Jeg ser jo hvordan spam-mail har sitt eksistensgrunnlag. Det er alltid en eller annen gjøk med lavt selvbilde som må kjøpe et av disse produktene. Det samme gjelder annet møl de fyller postkassen med.

Det finnes noen få menn som kan klassifiseres med en såkalt mikropenis, hvor størrelsen er unormalt liten, da gjerne pga hormonelle/genetiske defekter. Det er viktig å påpeke at dette er et ganske sjeldent fenomen. I tillegg er det en liten gruppe menn som kan skillte med utstyr som ligger godt over det en kan forvente å finne i buksene til hvermannsen. Brorparten av menn ligger midt i mellom disse to kategoriene og det er hevet over enhver tvil om at de er utstyrt med nok pølse til å tilfredstille en kvinne seksuellt (med det premiss at en har lest sexens ABC altså).

Tykkelse blir ofte karakterisert som adskillig viktigere enn hva lengde er ... og akkurat som en ekstremt liten penis (mikropenis) kan by på problemer, så vil en kvinne gjerne oppfatte det som negativt å ha en mann med en penis som prøver å krølle seg rundt eggstokkene hennes.

Det er umulig å diskutere mennes utstyr uten å samtidig komme med en stikker til det kvinnelige kjønn. Menns penis vil forbli stort sett uforandret i størrelse og form gjennom et langt livsløp. Det kjønnet som derimot er mest fleksibelt i forhold til hva det kan romme er kvinnens. Kanskje ikke så unormalt siden de tross alt er designet for å sette avkom til denne verden. Enkelte kvinner blir mer opptatt av størrelsen på partnerens penis etter å ha satt flere barn til verden. Når en da som sagt tar med i betraktningen at partnerens penis (forutsatt at det er den samme partner hun fikk barn med) har beholdt stort sett samme størrelse og fasong, så er konklusjonen enkel: Kvinnen har fått en slappere skjedemuskulatur. Denne kan trenes opp med enkle knipeøvelser til å klemme godt rundt det aller meste av det som faller i kategorien "normalt". Sånn sett er det nok til det bedre for disse kvinnene å jevnlig trene med knipeøvelser, fremfor å springe ned på kondomeriet og kjøpe seg det største som er mulig å oppdrive på dildomarkedet.

Når alt kommer til alt er det ganske prematurt med alt dette pikkfokuset. Sex dreier seg definitivt ikke om å slenge en salami på 25 cm ut av buksen. Sex dreier seg hverken om tall, mål eller prestasjoner, men simpelthen om å ha det godt sammen med partneren sin. Det beste seksuallivet vil en få i et forhold som bygger på gjensidig respekt og ikke minst tillit.

Det blir å konstruere et problem å hevde at en større andel av den mannlige befolkning har et problem med utstyret sitt.

 dry

Utlogget Tannfeen

Sv: Størrelse på penis
« #526 : 30. juli 2007, 14:00 »
Det er bedre med en liten bleik og kjapp, enn en stor svart og slapp..


     ..sa bruden.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Størrelse på penis
« #527 : 30. juli 2007, 14:28 »
Jeg siterer "The Doors" : "This is the end"
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!