Skrevet av Emne: 3 typer, alle har "sin"  (Lest 2538 ganger)

Utlogget pain2gain

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

  • No pain, no gain!
3 typer, alle har "sin"
« : 27. mai 2010, 00:25 »
folk trener av forskjellige grunner.. alle har en de setter mest trening til..

Noen trener spesielt for og bli sterk, enten sterk og løfte vekter (da blir man som regel svær), andre trener for å få "fighting-muskla" (som jeg kaller det)

Andre trener for og se bra ut, enten man er liten og rippa bare magen synes og markerte muskler pga. lite fett % , så ser man jo i og for seg bra ut, eller om man er svær og ripped Smiley

Men jeg prøver sette fokus på "fighting-muscle" , men lurer på egentlig, hvem muskler er det, veit vel sånn passe for det jeg trener gjør meg sterk, men ikke svær, men blir sterk når det kommer til og stans bråk og sånn Smiley, ekke alle osm greier ta meg da Smiley, men hva er fighting egentlig? Smiley
Superman is my role model!

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: 3 typer, alle har "sin"
« #1 : 27. mai 2010, 00:27 »
, men hva er fighting egentlig? Smiley

Er det ditt spørsmål? for det er et engelsk ord for slossing. I denne sammenhengen kan man si f.eks Boksing, bryting, MMA osv... Cheesy hehe
Mandal Treningssenter.

Utlogget pain2gain

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

  • No pain, no gain!
Sv: 3 typer, alle har "sin"
« #2 : 27. mai 2010, 00:35 »
Ja.. jeg forklarte meg kanskje litt dårlig, men jeg bare tar det som en selvfølge.. lixom en blanding

Street fight er jo bare slåss for og vinn og overlev, så da er det bryting og slag og spark, men det jeg egentlig fokusrer på er "grep", slag, å holde igjen, stå imot og sånne ting, korrekt det jeg mener med fighting "slossing" men gate-slossing lissom Smiley

Jeg har trena bi-ceps, tri-ceps, lats, trapezius, øvre skuldre, nakke og slikt:) , og hovedsakelig push-ups, både der men står på hender inntil veggen og tar de og vanlig, og militårpress (bak hode) og diverse andre øvelser, og alt har vært hjemme trening som har gitt meg den styrken jeg har Cheesy , men jeg er jo ikke "biff/svær/stor) da, bare latsa og skuldre muskler bak nakke som skiller seg ut, og det er det som har gjort meg så sterk når det kommer til nettopp det Smiley
Superman is my role model!

Utlogget wiber

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 162
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 162

Sv: 3 typer, alle har "sin"
« #3 : 27. mai 2010, 00:38 »
ja hva er det du vil fram til?
19 år http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106328.msg1603082;topicseen#new

er forøvrig bare feit&stygg&dum


the only thing holding you back is yourself-Branch Warren

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: 3 typer, alle har "sin"
« #4 : 27. mai 2010, 00:39 »
Ja.. jeg forklarte meg kanskje litt dårlig, men jeg bare tar det som en selvfølge.. lixom en blanding

Street fight er jo bare slåss for og vinn og overlev, så da er det bryting og slag og spark, men det jeg egentlig fokusrer på er "grep", slag, å holde igjen, stå imot og sånne ting, korrekt det jeg mener med fighting "slossing" men gate-slossing lissom Smiley

Jeg har trena bi-ceps, tri-ceps, lats, trapezius, øvre skuldre, nakke og slikt:) , og hovedsakelig push-ups, både der men står på hender inntil veggen og tar de og vanlig, og militårpress (bak hode) og diverse andre øvelser, og alt har vært hjemme trening som har gitt meg den styrken jeg har Cheesy , men jeg er jo ikke "biff/svær/stor) da, bare latsa og skuldre muskler bak nakke som skiller seg ut, og det er det som har gjort meg så sterk når det kommer til nettopp det Smiley

hvis du lurer på hva du skal trene får å bli god til å sloss(?) må jeg si markløft, frivendinger, chins, pushups/benk. men hovedsaklig markløft.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: 3 typer, alle har "sin"
« #5 : 27. mai 2010, 00:41 »
Regne kimbo slice på treningsforum dette.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: 3 typer, alle har "sin"
« #6 : 27. mai 2010, 00:43 »
folk trener av forskjellige grunner.. alle har en de setter mest trening til..

Noen trener spesielt for og bli sterk, enten sterk og løfte vekter (da blir man som regel svær), andre trener for å få "fighting-muskla" (som jeg kaller det)

Andre trener for og se bra ut, enten man er liten og rippa bare magen synes og markerte muskler pga. lite fett % , så ser man jo i og for seg bra ut, eller om man er svær og ripped Smiley

Men jeg prøver sette fokus på "fighting-muscle" , men lurer på egentlig, hvem muskler er det, veit vel sånn passe for det jeg trener gjør meg sterk, men ikke svær, men blir sterk når det kommer til og stans bråk og sånn Smiley, ekke alle osm greier ta meg da Smiley, men hva er fighting egentlig? Smiley

Anbefaler deg å prøve ut noen kampsporter/mma, er ikke en egen type muskler som en bruker når en sloss, er en sterk er en det i alle sammenhenger -  men som alltid trumfer en alltid om en er flink til å sloss.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget pain2gain

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

  • No pain, no gain!
Sv: 3 typer, alle har "sin"
« #7 : 27. mai 2010, 00:45 »
ja eller.. god til og sloss: det kan jeg pga. kickboxing, og annet

Men det jeg egentlig lurer på kort og greit: Hvilke muskler på overkroppen er det som gir mest utslag som styrke når det kommer til fighting? Smiley

(Man blir vel ikke direkte god til og sloss av å trene markløft, men styrken til å sloss får man:))
Superman is my role model!

Utlogget vio

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 110

Sv: 3 typer, alle har "sin"
« #8 : 27. mai 2010, 00:45 »
haha, denne tråden er jo helt meningsløs! Smiley
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: 3 typer, alle har "sin"
« #9 : 27. mai 2010, 00:47 »
Tror slåssere burde trene for vekst. Trener du for styrke i f,x knebøy blir du sterk i den bevegelsen, men ikke i øvelser som ikke ligner overhodet på knebøy men som kanskje bruker de samme musklene. Sterkere blir du jo, men det er pga muskelmasse. Jeg tror du skjønner hva jeg mener.

Da er jo spørsmålet om det er noen øvelser som ligner veldig mye på de man bruker når man slåss? Hvis ikke, tren for vekst i de musklene du kommer til å bruke en del i kamp.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: 3 typer, alle har "sin"
« #10 : 27. mai 2010, 00:49 »
Non Plus Ultra

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: 3 typer, alle har "sin"
« #11 : 27. mai 2010, 00:50 »
Men det jeg egentlig lurer på kort og greit: Hvilke muskler på overkroppen er det som gir mest utslag som styrke når det kommer til fighting? Smiley


Alle. Bryst og skuldre aller mest kanskje. Men ta nå bare å tren hele kroppen så du får et anstendig utseendet.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: 3 typer, alle har "sin"
« #12 : 27. mai 2010, 00:50 »
ja eller.. god til og sloss: det kan jeg pga. kickboxing, og annet

Men det jeg egentlig lurer på kort og greit: Hvilke muskler på overkroppen er det som gir mest utslag som styrke når det kommer til fighting? Smiley

(Man blir vel ikke direkte god til og sloss av å trene markløft, men styrken til å sloss får man:))

ryggstrekkerne, og coremuskulaturen.

Slåssing handler om å være allsidig, så man kan vel si at du er ikke sterkere enn ditt svakeste ledd(muskel). Alt burde trenes, men ett fokus på de overnevnte er viktigst for takedowns, slagstyrke, kast, og grappling.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget wiber

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 162
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 162

Sv: 3 typer, alle har "sin"
« #13 : 27. mai 2010, 01:05 »
eller så kan du bare gå for å bli svær som et troll, løfte opp din motstander, og knuse den med en real bear hug, for å så ta bodyslam mot bakken, sette deg oppå å denge laus, enkelt å greit:)
19 år http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106328.msg1603082;topicseen#new

er forøvrig bare feit&stygg&dum


the only thing holding you back is yourself-Branch Warren

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: 3 typer, alle har "sin"
« #14 : 27. mai 2010, 01:14 »
ja eller.. god til og sloss: det kan jeg pga. kickboxing, og annet

Men det jeg egentlig lurer på kort og greit: Hvilke muskler på overkroppen er det som gir mest utslag som styrke når det kommer til fighting? Smiley

(Man blir vel ikke direkte god til og sloss av å trene markløft, men styrken til å sloss får man:))

Kan du å sloss spiller det vel nesten ingen rolle så lenge du ikke møter noen som er grusomt sterke eller som er sterkere enn deg OG kan å sloss.

En av erdens beste fightere:







Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!