Skrevet av Emne: Hvilken klesstil har du?  (Lest 70546 ganger)

Utlogget Melissa

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 183
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 183

SV: Hvilken klesstil har du?
« #120 : 09. desember 2004, 16:51 »
Tror ikke det er så mange som pynter seg i hjemmet, nei  Erter
Man er ikke en taper før man slutter å prøve seg!

Mb

  • Gjest
SV: Hvilken klesstil har du?
« #121 : 09. desember 2004, 18:34 »
HEEEELDIGVIS har de fleste forskjellig smak! Så blir det mer igjen av "sosseklærne", som flere her så fint kaller det, til oss som liker og legge litt penger i klær og andre "goder" Wink

Utlogget Cera

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 88

SV: Hvilken klesstil har du?
« #122 : 09. desember 2004, 20:05 »
HEEEELDIGVIS har de fleste forskjellig smak! Så blir det mer igjen av "sosseklærne", som flere her så fint kaller det, til oss som liker og legge litt penger i klær og andre "goder" Wink

Det går fint ann og legge litt penger i klær uten og se ut som en gjøk Wink

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: Hvilken klesstil har du?
« #123 : 09. desember 2004, 20:06 »


Det går fint ann og legge litt penger i klær uten og se ut som en gjøk Wink

Enig.
Trenger ikke kjøpe seg nyeste hyper-klyse klærne. Kan se bra ut med helt vanlige klær, eller kombinert trenings-klær og sånt.
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget Melissa

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 183
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 183

SV: Hvilken klesstil har du?
« #124 : 09. desember 2004, 20:43 »
Det enkle er ofte det beste, ja!  Grin

Hvor mye bruker dere egentlig på klær i måneden? 
Man er ikke en taper før man slutter å prøve seg!

Mb

  • Gjest
SV: Hvilken klesstil har du?
« #125 : 09. desember 2004, 20:51 »
Igjen, heldigvis er de fleste forskjellige!! Det du kaller å se ut som en gjøk, vil jeg heller kalle å ha STIL! Alt for mange som ikke bryr seg om hva de har på og hvordan de fremstår. For min egen del velger jeg heller å bry meg litt "for mye", enn for lite.

Her føler jeg oxo litt at alle som bruker "sosseklær" blir sett på som like alle sammen. Når ble man "klyse" fordi man bruker litt ekstra penger på klær man personlig føler seg bra i?

Jeg har hørt at det man "hater" eller "misliker" er ofte det man innerst inne gjerne vil ha selv... ikke vet jeg?? Wink Kanskje en av grunnene til at folk flest gjerne drar alle f.eks kroppsbyggere under en kam, og mener at de er dumme og knasker boler alle sammen???

Stoned: Hva er vanlige klær???

Utlogget T.I.G.E.R

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 814
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 814

  • Et pump og du er hekta!
SV: Hvilken klesstil har du?
« #126 : 09. desember 2004, 20:56 »
virker som mange av de på forumet her er bønder som hater andre som kler seg annerledes. jeg har en stor interesse og det er faktisk klær og mote.! Femi, jeg gir faen... hvis dere går rundt å "HATER" sosser så har dere seriøst et problem... men men.... i dont care, vest er best. pils ut
Train Hard!
Train To Win

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: Hvilken klesstil har du?
« #127 : 09. desember 2004, 20:58 »
Igjen, heldigvis er de fleste forskjellige!! Det du kaller å se ut som en gjøk, vil jeg heller kalle å ha STIL! Alt for mange som ikke bryr seg om hva de har på og hvordan de fremstår. For min egen del velger jeg heller å bry meg litt "for mye", enn for lite.

Her føler jeg oxo litt at alle som bruker "sosseklær" blir sett på som like alle sammen. Når ble man "klyse" fordi man bruker litt ekstra penger på klær man personlig føler seg bra i?

Jeg har hørt at det man "hater" eller "misliker" er ofte det man innerst inne gjerne vil ha selv... ikke vet jeg?? Wink Kanskje en av grunnene til at folk flest gjerne drar alle f.eks kroppsbyggere under en kam, og mener at de er dumme og knasker boler alle sammen???

Stoned: Hva er vanlige klær???

Vanlige klær er klær som holder seg rundt 500 lappen.
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Hvilken klesstil har du?
« #128 : 09. desember 2004, 20:59 »
virker som mange av de på forumet her er bønder som hater andre som kler seg annerledes.

Litt selvmotsigende den uttalelsen eller.... kanskje en smule forutinntatt selv og... Wink
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Big T

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

  • Lead with speed, follow with power
SV: Hvilken klesstil har du?
« #129 : 09. desember 2004, 21:09 »
virker som mange av de på forumet her er bønder som hater andre som kler seg annerledes. jeg har en stor interesse og det er faktisk klær og mote.! Femi, jeg gir faen... hvis dere går rundt å "HATER" sosser så har dere seriøst et problem... men men.... i dont care, vest er best. pils ut

 Bow Bow Bow Bow Bow
Mvh Big T

Utlogget Ben

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 079
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 079

SV: Hvilken klesstil har du?
« #130 : 09. desember 2004, 21:14 »
Jeg går rundt som en lasaron på heltid. Adidas fra topp til tå. Bryr meg ikke noe spesielt om noen synes det ser teit ut, de om det.
Men kler meg jo så klart litt mer sivilisert til festlige sammenhenger da.

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: Hvilken klesstil har du?
« #131 : 09. desember 2004, 21:17 »
virker som mange av de på forumet her er bønder som hater andre som kler seg annerledes.

Jeg har hørt at det man "hater" eller "misliker" er ofte det man innerst inne gjerne vil ha selv... ikke vet jeg?? Wink

"Snakk om å treffe spikeren på hodet"   rofl

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

SV: Hvilken klesstil har du?
« #132 : 09. desember 2004, 21:23 »


Vanlige klær er klær som holder seg rundt 500 lappen.

Hva er det du får kjøpt nå tildags som holder seg under 500 lappen.
Husk på unge mann et verden er litt forskjelig når du har passert ett par og tjue, enn hva den er for en 15 åring.
Jeg kan ikke huske sist jeg kjøpte et plagg som kostet under 500, men så er jo jeg noenlunde voksen etterhvert med fast jobb og sansynlig mye bedre økonomi enn en 15 åring. Skal jeg kjøpe klær som den 29 åringen jeg er, som passer min aldersgruppe, så nytter det ikke å gå inn i en billigbutikk som selger Jack & Jones og tilsvarende merker. Det blir for ungt.
Skal jeg ha en bukse, så blir det billigste jeg finner en Gabba bukse, eller eventuellt en energie som er litt dyrere. Diesel som plutselig har doblet prisene er et annet alternativ. Når jeg skal ut og shoppe litt mer "festlige" klær, så blir det ofte over 2000 for en bukse. Da shopper man D&G, versace eller f.eks Prada, for å nevne noe. Vet ikke om du får sistnevnte i Norge, men samme det.
Det at jeg velger slike merker, er ikke fordi jeg ønsker å være snobbette med hevet krage, pannebånd eller den "beryktede" diamanten i øret. Men heller fordi jeg liker disse klærne, de selges ikke i ett opplag på par hundre stykker i en middels stor by, og fordi det sender signaler om at jeg er en person som kan like å kle meg litt opp, bruke litt penger på kvalitetsvarer og sikkert en mengde andre grunner.
Klær skaper folk og som en singel mann, med god økonomi, så er litt dyrere klær en gode som jeg synes jeg kan unne meg.

Hadde jeg vært 15, så hadde saken vært anderledes. Da er en maksimumsgrense på 500 pr plagg, ikke annet enn fornuftig. Men det som er nomralt for den ene, er ikke nødvendigis det samme for den andre. Jeg hadde aldri kledd en diamant i øret, og hadde følt meg som en David Beckham wannabe. Men hvis andre klarer å kjøre denne stilen, uten å gi dette inntrykket, så er det flott for dem.
Vet ikke om jeg klarte å formidle budskapet mitt her, men det vil tiden vise   Wink

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Hvilken klesstil har du?
« #133 : 09. desember 2004, 23:37 »
Fin post, tivoli. Støtter deg nesten fullt ut Smiley
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Hvilken klesstil har du?
« #134 : 10. desember 2004, 00:57 »
når det gjelder det der med diamant i øret.. syns det er litt kult jeg..hehe.. litt pimp..  Grin
men sossestilen har jeg ellers lite til overs med, ass... den der rike vestkant-stilen.. blir faktisk litt dårlig av å se 15-åringer gå rundt med solbriller, pannebånd, skjorte med oppbretta krage og tilhørende college-genser som er knytta rundt magen.. pjuuuk. som tatt ut av en amerikansk såpeserie om "pene" ungdommer med rike foreldre..  dry


Jeg har hørt at det man "hater" eller "misliker" er ofte det man innerst inne gjerne vil ha selv... ikke vet jeg?? Wink


dummeste jeg har hørt... jeg veit i allefall at det ALDRI kunne falle meg inn å plutselig ta på meg sånne klær som jeg nevnte over... nei, gi meg ei volcom bukse, et par gode skatesko og ei kul skjorte/genser..

kunne skrevet i det vide og det brede om hvor kvalmt det er med sånn vestkant-stil, men nå har jeg ikke følelse i ræva lenger for jeg har sitti her så lenge. tar det som et tegn på at det kanskje er på tide å gjøre noe annet.

pEaCe
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!