Skrevet av Emne: MyoProtein Mocca Sjokolade  (Lest 24697 ganger)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

MyoProtein Mocca Sjokolade
« : 22. oktober 2006, 03:17 »
MyoProtein Mocca Sjokolade



Først litt om Myoprotein:
Myoprotein er en kombinasjon av
myseprotein som har en biologisk verdi like høyt som eggprotein- 100, alså referanseverdien og det høyeste en kan få. I følge en nyere måleenhet kalt PCAAS som viser om det dekker menneskets behov for aminosyrer og som viser hvor god fordøyelighet det har så er myseproteinet på topp.  Myseprotein er et avfallstoff fra osteproduksjonen. Myseprotein er lett inntakelig og er veldig oppbyggende i timene før, under og etter trening.
kasein er en del av melkeprotein isolat (det er også myseprotein). Kasein er et langsomt opptakelig protein som senker muskelnedbrytingen og bidrar til muskelvekst. Melkeprotein stimulerer også immunforsvaret og gir en bedre fordøyelse.
Myoprotein har sammensettingen 50/50 av myseprotein og kasein, som nyere studier viser at er det optimale. MyoProtein inneholder 85,1g protein, 2,7g karbohydrat og 1,5g fett per 100g pulver. Råvarene har 92g protein, og tilnermet 0 gram fett og karbohydrater, men for å få den gode smaken og konsistensen synker proteinverdien litt mens fett og karbohydratverdien synker såvidt.

Sitat
For å konkludere anbefaler jeg alle sammen å lese etiketter og innholdsdeklarasjoner nøye før du kjøper noe, og kun innta proteintilskudd av høyeste kvalitet. Velger du proteiner som er av typen isolater og/eller micellar kasein sikrer du at du får det høyeste proteininnholdet, hele spekteret av vekstfaktorer og immunforsvarsfaktorer, samtidig som du unngår store mengder melkesukker og usunt mettet fett. 1-3 proteinshaker på 40 gram per dag, avhengig av hvor proteinrikt kostholdet ditt er fra før, vil gjøre det veldig enkelt å oppnå det anbefalte proteininntaket for å støtte styrkeøkninger, muskelvekst, og en slank og atletisk kropp. Vi har kun valgt råvarer fra øverste hylle når vi designet MyoProtein, og vi har samtidig fått en fantastisk god smak i våre to varianter, markjordbær og mocca-sjokolade.
-Børge Fagerli
Karakter: 6

Smak:
Jeg prøvde ut MyoProtein med mocca smak som var svært god. Allerede fra jeg åpnet shakeren kjente jeg lukten av kaffebar og smaken skuffet ikke. Passe mild sjokoladesmak med en ettersmak av moccabønner. Om du har prøvd tidligere proteintilskudd å ikke likt smaken, så bør du prøve ut dette tilskuddet, her er smaken i særklasse.
Karakter: 6

Konsistens:
Proteinpulveret er lettutblandelig, (jeg blanda ut 20 gram i 200ml h-melk) konsistensen er veldig lik sjokolademelk etter en kort tids risting. Pulveret skummer litt, men skummet går lett bort og trekker ikke stort ned.
Karakter: 5+

Fordøyelighet:
Pulveret er lett å fordøye, selv om jeg har hatt problemer med tilskudd fra før. Som ved alle andre proteintilskudd blir magen lett oppblåst, men det byr ikke på store problemer. Som sagt så er proteinshaken ikke tykk, er enkel å drikke og er ikke for mettende ei heller kvalmende.
Karakter: 6-

Pris:
Det koster 698 kroner for 3kg, så prisen er ganske stiv. Men om du verdsetter smak, konsistens, service og proteinkvalitet ville jeg gått for dette proteinpulveret (om økonomien tillater deg det Wink). Men du får hvirkelig hva du betaler for. Myorevolution[/b] er også en relativt nyoppstartet side, så det er mulig prisene blir lavere etterhvert.
Karakter: 5-

Totalvurdering:
Myoprotein er et skikkelig kvalitetsprotein som scorer høyt på smak, konsistens og smak. Prisen er litt stiv, men det er hva en kan forvente fra dette produktet. Om økonomien tillater det så vil jeg absolutt anbefale å kjøpe dette proteinet, om økonomien ikke tillater det, men du går etter smak, konsistens og kvalitet kjøp det likevel!! Smiley

Samlet karakter: 6-

PS: Om dere blir medlem på forumet hadde det vært greit om dere starta en ny post, og sa at dere ble tipset av slux/styrkeløftern Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Solum

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 122

SV: MyoProtein Mocca Sjokolade
« #1 : 22. oktober 2006, 03:20 »
Niiice!:D

Kjempe fint at det kom!
Kroppsvekt på 72-73 kg
Benker 100 kg

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: MyoProtein Mocca Sjokolade
« #2 : 22. oktober 2006, 05:17 »
Signerer denne! Det er klasse over dette pulveret. Jeg har også smakt Mocca Sjokolade, og det er uten tvil det beste pulveret jeg har smakt.

Lest at MyoRevolution har satt seg mål om å bli en av de største aktørene innen tre år. Abisiøst mål, men med denne type produkter (og service forøvrig) kan de klare det. De har i hvert fall fått seg en ny fast kunde nå.

Har noen testet jordbær-smaken?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: MyoProtein Mocca Sjokolade
« #3 : 22. oktober 2006, 14:19 »
Nå skal du høre noe helteit:
Hadde jordbærsmaken mellom hendene, men blanda ut i 5 dl melk istedenfor 200ml som var riktig (for 20gram) derfor kjente jeg lite av smaken Sad skulle gjerne fått prøvd den skikkelig å fått skrevet en liten anmeldelse av den også!

Signerer denne! Det er klasse over dette pulveret. Jeg har også smakt Mocca Sjokolade, og det er uten tvil det beste pulveret jeg har smakt.

Lest at MyoRevolution har satt seg mål om å bli en av de største aktørene innen tre år. Abisiøst mål, men med denne type produkter (og service forøvrig) kan de klare det. De har i hvert fall fått seg en ny fast kunde nå.

Har noen testet jordbær-smaken?

Skriver under der! Smiley

Sitat fra: Borge Fagerli
Takk for tilbakemeldingen, det var en meget bra rapport

Når det gjelder prisen er MyoProtein av de billigste på markedet med den kvaliteten, de fleste av konkurrentene våre ligger 100-200kr over oss i pris for tilsvarende mengde. Så lenge du ikke sammenligner med myseprotein konsentrat, selvfølgelig, men da snakker vi om en kostpris som er under halvparten av vårt.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget bgood

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

SV: MyoProtein Mocca Sjokolade
« #4 : 22. oktober 2006, 19:46 »
Jordbærsmaken er faktisk ekstremt god. Det er markjordbærsmak tror jeg. Det smaker godt i vann, og det smaker godt i melk. Ingen skumming.

Jeg kjøpte først en 750g boks men nå har jeg fulgt opp med 3kg Smiley

BGOOD

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: MyoProtein Mocca Sjokolade
« #5 : 22. oktober 2006, 23:31 »
Oj allerede? Cheesy






Svak, bitter og dopingfri



andreassk

  • Gjest
SV: MyoProtein Mocca Sjokolade
« #6 : 22. oktober 2006, 23:37 »
Jeg har smakt begge, men dette var før Fagerli forrandret smakene. Er veldig bortsjemt med smak, da jeg alltid blander det nydelige Pro-80 pulveret med druesukker.

Moccaen smakte bra, men jeg syns den var for svak. Han skulle vist fikse sterkere smak, så går ut ifra at den er ganske bra nå!

Ellers syns jeg jordbæren smakte dårlig. Hadde veldig høye forventninger, var sikkert derfor. Pro-80 jordbær smaker definitivt bedre!

Kommer uansett til å være fast kunde av Myo, veldig god veiledning og kvalitet på produktene, og det er 1000 ganger viktigere enn smaken!

Får mocca iløpet av morgendagen tenker jeg Grin

Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

SV: MyoProtein Mocca Sjokolade
« #7 : 24. oktober 2006, 22:27 »
Som sagt har vi oppdatert begge smakene, og basert på tilbakemeldingene er Mocca en klar favoritt. Den er absolutt den beste jeg har smakt, og det sier jeg ikke bare fordi jeg har vært med å utvikle den.

Jordbær synes jeg også er god - bedre enn smaksprøvene vi sendte ut, men tror det blir en liten justering i neste batch på den allikevel Smiley

Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

SV: MyoProtein Mocca Sjokolade
« #8 : 24. oktober 2006, 22:30 »
Proteiner skal ikke smake godt, man blir ikke barsk av den slags saker!
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

MyoProtein Markjordbær
« #9 : 28. oktober 2006, 00:02 »
MyoProtein Jordbær



Først litt om Myoprotein:
Myoprotein er en kombinasjon av
myseprotein som har en biologisk verdi like høyt som eggprotein- 100, alså referanseverdien og det høyeste en kan få. I følge en nyere måleenhet kalt PCAAS som viser om det dekker menneskets behov for aminosyrer og som viser hvor god fordøyelighet det har så er myseproteinet på topp.  Myseprotein er et avfallstoff fra osteproduksjonen. Myseprotein er lett inntakelig og er veldig oppbyggende i timene før, under og etter trening.
kasein er en del av melkeprotein isolat (det er også myseprotein). Kasein er et langsomt opptakelig protein som senker muskelnedbrytingen og bidrar til muskelvekst. Melkeprotein stimulerer også immunforsvaret og gir en bedre fordøyelse.
Myoprotein har sammensettingen 50/50 av myseprotein og kasein, som nyere studier viser at er det optimale. MyoProtein inneholder 85,1g protein, 2,7g karbohydrat og 1,5g fett per 100g pulver. Råvarene har 92g protein, og tilnermet 0 gram fett og karbohydrater, men for å få den gode smaken og konsistensen synker proteinverdien litt mens fett og karbohydratverdien synker såvidt.

Sitat
For å konkludere anbefaler jeg alle sammen å lese etiketter og innholdsdeklarasjoner nøye før du kjøper noe, og kun innta proteintilskudd av høyeste kvalitet. Velger du proteiner som er av typen isolater og/eller micellar kasein sikrer du at du får det høyeste proteininnholdet, hele spekteret av vekstfaktorer og immunforsvarsfaktorer, samtidig som du unngår store mengder melkesukker og usunt mettet fett. 1-3 proteinshaker på 40 gram per dag, avhengig av hvor proteinrikt kostholdet ditt er fra før, vil gjøre det veldig enkelt å oppnå det anbefalte proteininntaket for å støtte styrkeøkninger, muskelvekst, og en slank og atletisk kropp. Vi har kun valgt råvarer fra øverste hylle når vi designet MyoProtein, og vi har samtidig fått en fantastisk god smak i våre to varianter, markjordbær og mocca-sjokolade.
-Børge Fagerli
Karakter: 6

Smak:
Smaken er en søt, fyldig smak av jordbær. Man kan kjenne at den er ganske kunstig, men den er god likevel. Gir en deilig ettersmak! Hadde vært gøy å prøvd ut en litt spissere smak, som moccaen i mocca sjokolade. Uvisst om den er kvalmende i lengden som jordbær ofte er, tviler... Sjokoladesmaken var bedre, her ville jeg (for første gang når det gjelder tilskudd) gått for sjokolade.. Den er helt utrolig Shocked

Karakter: 5-

Konsistens:
Proteinpulveret er lettutblandelig, (jeg blanda ut 20 gram i 200ml h-melk) konsistensen er veldig lik jordbærmelk etter en kort tids risting.  Pulveret skummer litt, men skummet går lett bort og trekker ikke stort ned.
Karakter: 5

Fordøyelighet:
Pulveret er lett å fordøye, selv om jeg har hatt problemer med tilskudd fra før. Som ved alle andre proteintilskudd blir magen lett oppblåst, men det byr ikke på store problemer. Som sagt så er proteinshaken ikke tykk, er enkel å drikke og er ikke for mettende ei heller for kvalmende.
Karakter: 6-

Pris:
Det koster 698 kroner for 3kg, så prisen er ganske stiv. Men om du verdsetter smak, konsistens, service og proteinkvalitet ville jeg gått for dette proteinpulveret (om økonomien tillater deg det Wink). Men du får hvirkelig hva du betaler for. Myorevolution er også en relativt nyoppstartet side, så det er mulig prisene blir lavere etterhvert.
Karakter: 5-

Totalvurdering:
Myoprotein er et skikkelig kvalitetsprotein som scorer høyt på smak, konsistens og smak. Som sakt er sjokoladesmaken bedre, men om du har prøvd ut den før og blitt lei (går det an? Wink) eller ikke liker sjokolade/kaffesmak gå for jordbær.  Prisen er litt stiv, men det er hva en kan forvente fra dette produktet. Om økonomien tillater det så vil jeg absolutt anbefale å kjøpe dette proteinet, om økonomien ikke tillater det, men du går etter smak, konsistens og kvalitet kjøp det likevel!! Smiley

Samlet karakter: 5

PS: Om dere blir medlem på forumet hadde det vært greit om dere starta en ny post, og sa at dere ble tipset av slux/styrkeløftern Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

SV: MyoProtein Mocca Sjokolade
« #10 : 28. oktober 2006, 00:15 »
Mr Suck Up Tongue eneste du vil ha er ei gratis bøtte proteinpulver!
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: MyoProtein Mocca Sjokolade
« #11 : 28. oktober 2006, 00:19 »
Egentlig ikke. Hadde jeg ville hatt en bøtte med proteinpulver hadde jeg heller jobba de timene jeg brukte på de her å kjøpt en selv Wink Liker å lage til ting så det ser bra ut på forum og liker å skrive... Skriver det jeg mener, og mener at mocca sjokolade er det beste jeg har smakt, mens jordbærsmaken var litt for kunstig, dog bedre en det meste andre jeg har smakt.
Ville jeg hatt gratis varer/rabbatt hadde jeg feks heller prøvd å fått det med naturavita som er en lokal butikk Smiley

Det i slutten er at det er en vervekonkurranse igang på myorevolution, ikke noe galt i å delta på den vel?






Svak, bitter og dopingfri



andreassk

  • Gjest
SV: MyoProtein Mocca Sjokolade
« #12 : 28. oktober 2006, 14:22 »
Hvem sammenligner du prisen med egentlig?


Edit: Jeg er vell ikke mr suck up jeg Huh

Grin

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: MyoProtein Mocca Sjokolade
« #13 : 28. oktober 2006, 15:36 »
Sammenlignet med andre som leverer samme vare er prisen nokså god, sammenlignet med andre proteintilskudd (kanskje litt urettferdig Wink) er prisen rundt gjennomsnittet Wink
Mocca sjokolade ble sammenligned med alle andre tilskudd jeg har smakt, jordbær ble sammenlignet med mocca sjokolade når det gjelder smak, og burde kanskje nå høyere opp i forhold til resten av tilskudd Grin






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget stfu and squat!

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52

SV: MyoProtein Mocca Sjokolade
« #14 : 11. november 2006, 00:56 »
Supre greier. Skal bestille moccaen så fort jeg får lønning.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!