Skrevet av Emne: Misbruk av HGH  (Lest 3400 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Misbruk av HGH
« : 25. juli 2005, 19:41 »
Beklager hvis dette blir litt på kanten av forumreglene, men mods må bare slette posten om dere mener det bør gjøres.

Sitter å leser litt rundt forbi om dopingmisbruk og kom over et stoff som heter HGH (Human Growth Hormone) Er vel ganske anabolt de greiene der, og er så vidt jeg har fått med meg, det samme hormonet som kroppen selv produserer i ungdomsåra. Er relativt få bivirkninger og, så vidt jeg har oppfattet, men kan ikke la være å spørre meg selv om dette: En som boler er ute etter maksimalt utbytte av treninga (det vil jo seff en som ikke boler og da men..) og få av de som boler bryr seg vel nevneverdig om bivirkninger, så hvorfor bruker han ikke andre stoffer enn dette "jalla"dopet, hvis jeg kan kalle det det..? Er det kanskje bare jeg som har gått glipp av noe vesentlig her og det kanskje er mer påvver i det enn jeg trur? Huh
I hodet mitt får jeg det ikke helt til å stemme, alt dette med dop, hvorfor bruker ikke alle sammen den "beste" kuren, hvis det finnes noe sånt, i stedet for å putte i seg stoffer som kanskje har mindre virkning enn andre?

Kjenner jo flere som boler, men nesten ingen av de har hørt om HGH.. Er dette stoffet så ukjent?

Hmm ja. Rotete post, men men.. Må bare få med at jeg er i mot dop og ikke har noen planer om å putte i meg noe som helst. Smiley Jeg bare lurer litt..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: Misbruk av HGH
« #1 : 25. juli 2005, 19:49 »
HGH er da ikke ukjent. Og stoffet er nok ikke uten bivirkninger heller, samtidig som det ikke fremmer muskelvekst. (Dette jeg har lest).

Og mangen av de som bruker AAS er nok "redde" for bivirkninger, og kjører derfor et "svakt" steroid.
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Misbruk av HGH
« #2 : 25. juli 2005, 20:02 »
Ok... Nei, selv er jeg ikke så inne på de greiene der, serru.. *må slutte å høre på kompiser uten peiling*
Men at det ikke fremmer muskelvekst har jeg ganske vanskelig for å tro.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Misbruk av HGH
« #3 : 25. juli 2005, 20:49 »
HGH er luksus blant aas brukere ikke noe jalla greier det,blir ofte stacket med aas..

Blir lagt på samme linje som parabolan(Trenbolone Hexahydrobenzylcarbonate)når det kommer til hva som er best..

Kan få noen kjipe bivirkinger som tunnel syn,plus noen andre creppy ting Doktor

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!