Skrevet av Emne: Myndighetene fjerner farlig kjøttdeig, men ikke HIV-smittede horer ?  (Lest 2640 ganger)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
http://demokratene-nordland.web.surftown.dk/formannen/prostitusjon.shtml

Synes dette er et bra innlegg, selv om det er litt unødvendig skarp personkritikk der mot noen navngitte politikere.

Gikk gjennom Karl Johan i dag, og ble tilsnakket av flere afrikanske horer. Dette ble etterhvert direkte plagsomt. Verre og verre blir dette. Helt forferdelig.

Noe bør gjøres for å få slutt på uvesenet.

Jeg telte dem ikke i dag, men de er overalt - tipper at det var godt over 50 stk totalt i kveld på Karl Johan...

Ikke bare plager de forbipasserende, men også de sprer også mange kjønnsykdommer. Siden 50% av befolkningen er utro, tør jeg ikke tenke på hva som skjer når en liten andel av denne prosenten faktisk har seg med en gateprostituert og deretter kommer hjem til sin kjæreste/samboer/kone.

Kondomer beskytter ikke mot alle kjønnsykdommer.

Er det for veike politikere ?

Hiv smitte blant afrikanske horer:

http://www.stavangeravisen.com/art.asp?id=27702

Noen gode ideer?


En annen fin sammenligning:


Kjøttdeig m/e.coli-bakterie vs Horer m/HIV
Fredrik
(22.03.06 06:24) I det siste har man fjernet kjøttdeig fra Gilde og andre kjøttprodukter fra butikkene fordi man er redd for at det kan være e.coli-bakterie i varene.
Dette fordi det er 14 barn som nå er påvist med e.coli-bakterien i kroppen. En baktrerie som kan være dødelig.

I Oslo og andre byer i Norge er det horer fra Afrika og Øst-Europa hvor mistanken om at de er HIV-smittet er stor. Som kjent kan HIV føre til døden hvis sykdommen utvikler seg til AIDS.

Hvorfor blir ikke horene med mistanke om HIV fjernet fra gatene når man er så raske med å fjerne kjøttdeig fra butikk-hyllene?

Gilde kan gå på en smell og tape markedsandeler så det holder etter skandalen, men horene taper ikke marked selv om de er smittet med HIV.

Hvorfor er man ikke like redd for HIV som for e.coli-bakterien?

Burde ikke myndighetene vært like raske med å fjerne potensielle smitte-spredere av HIV når man raskt går ut å beskytter oss for mat som kanskje er smittet av en bakterie?






Utlogget kebabsaus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

jeg klør litt på tissen min,og jeg er veldig billig, nesten på grensen til å kalle meg prostituert.men jeg tar ikke noen penger for det .lurte da på hvor jeg skulle ha blitt plassert hen?kanskje på en lukka celle,eller sent rett til svarteste afrika?har du noen tips til hva myndighetene burde gjøre med meg?

silentk

  • Gjest
Så det er de prostituertes skyld at sex-kjøpende nordmenn får kjønnssykdommer? Wink Mannfolk som kjøper sex er fullt klar over risikoen, da får de også ta konsekvensene av sine handlinger.

Utlogget kebabsaus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Så det er de prostituertes skyld at sex-kjøpende nordmenn får kjønnssykdommer? Wink Mannfolk som kjøper sex er fullt klar over risikoen, da får de også ta konsekvensene av sine handlinger.
helt enig

Utlogget SCUMM

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1

Hei stallion!

Unngå brukte sprøyter og ubeskytta sex med horer og andre du ikke kjenner, så er du nok relativt trygg.

Utlogget kebabsaus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Hei stallion!

Unngå brukte sprøyter og ubeskytta sex med horer og andre du ikke kjenner, så er du nok relativt trygg.
du glemte å nevne  kjøttdeigen.eneste løsningen jeg ser på dette problemet er å bli vegetarianer og slutte med sex

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Takker for mange svært velformulerte og intelligente svar.

 Grin

Ja, jeg regner med at dere synes det er flott at det er mange damer som kommer bort til dere på Karl Johan og tilbyr seksuelle tjenester.

Da foreslår jeg at dere legger inn kveldscardio på karl johan. Kan bli interessant.

Grin

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Så det er de prostituertes skyld at sex-kjøpende nordmenn får kjønnssykdommer? Wink Mannfolk som kjøper sex er fullt klar over risikoen, da får de også ta konsekvensene av sine handlinger.

Ja - konsekvensutredning er en god egenskap. Jeg synes uansett at slik trafikk i Norges og Oslos hovedgate er en uting.

I rest my case.

Utlogget kebabsaus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Takker for mange svært velformulerte og intelligente svar.

 Grin

Ja, jeg regner med at dere synes det er flott at det er mange damer som kommer bort til dere på Karl Johan og tilbyr seksuelle tjenester.

Da foreslår jeg at dere legger inn kveldscardio på karl johan. Kan bli interessant.

Grin
jeg synes heller ingenting om desperate horer som maser og maser.egentlig så burde det kun ha vert "massasjeinstitutt" og ingen horer i gatene.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
jeg synes heller ingenting om desperate horer som maser og maser.egentlig så burde det kun ha vert "massasjeinstitutt" og ingen horer i gatene.

Dette hadde vært lang bedre. Da hadde også terskelen for å oppsøke disse damene blitt høgere. Tror en del fulle menn som er på byen og ikke har fått napp fort kan gå på en smell de ikke hadde planlagt.

Selvfølgelig er de ansvarlige for eget liv og helse, men hvorfor skal man ha gateprostituerte i hovedgaten ?

Utlogget belsebub

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 202
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 202

Det er en halvhjærta løsning med masasjeinstitutter. Det burde da ikke være så vansklig å få rydda disse horene vekk fra områder hvor folk færdes. Foretningsvirksomhet som dette fører lite bra med seg.
Knark, kriminalitet og en gjeng med haliker kan vi vel sagtens klare oss uten.
Men vi er jo så snille at vi lar kriminelle fra hele værden komme og forpeste byene  her i Norge.
Jeg for min del synes ikke det er trivlig å ha krakilske horer hengene rund øra- og syns egentlig ikke at det er urimlig å forvente å få gå ifred når jeg går i byen.

Utlogget kebabsaus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Det er en halvhjærta løsning med masasjeinstitutter. Det burde da ikke være så vansklig å få rydda disse horene vekk fra områder hvor folk færdes. Foretningsvirksomhet som dette fører lite bra med seg.
Knark, kriminalitet og en gjeng med haliker kan vi vel sagtens klare oss uten.
Men vi er jo så snille at vi lar kriminelle fra hele værden komme og forpeste byene her i Norge.
Jeg for min del synes ikke det er trivlig å ha krakilske horer hengene rund øra- og syns egentlig ikke at det er urimlig å forvente å få gå ifred når jeg går i byen.
det finnes fordeler med at noen kan få kjøpt seg sex.sex er ikke noen selvfølge for alle.det er ikke alle gutter som kan kalle seg pikenes jens

Utlogget belsebub

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 202
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 202

det finnes fordeler med at noen kan få kjøpt seg sex.sex er ikke noen selvfølge for alle.det er ikke alle gutter som kan kalle seg pikenes jens
På seg selv kjenner en andre?
Så du mener at jeg må finne meg i å plages av sykdomsbefengte horer slik at du kan få sex?
Det er nok ingen menskerett å få sex, dermed ingen grunn til å akseptere at byen oversvømes med horer.
Det kan jo også diskuteres hvor stor nytte horekundene har av sexkkjøpet sitt, og hvor stor fordel det er for kvinnene å selge sex.

Utlogget kebabsaus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

På seg selv kjenner en andre?
Så du mener at jeg må finne meg i å plages av sykdomsbefengte horer slik at du kan få sex?
Det er nok ingen menskerett å få sex, dermed ingen grunn til å akseptere at byen oversvømes med horer.
Det kan jo også diskuteres hvor stor nytte horekundene har av sexkkjøpet sitt, og hvor stor fordel det er for kvinnene å selge sex.
så lenge horene holder seg på massasjeinstitutter og ingen tar skade av sexen,så ser jeg ikke noe problem med dette,de aller fleste prostituerte krever beskyttelse så sykdommer er stort sett ikke noe problem.derimot desperate horer langs gatene er et problem. 

Utlogget kebabsaus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

et spørsmål til deg belsebub.hvis du ikke hadde fått deg noe på feks 2 år, hadde da ikke  ei hore vert et bra alternativ?da tenker jeg ikke på halvfeite svarte kjerringer på 1.50,men på feks ei luksusprostituert?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!