Skrevet av Emne: mulla krekar  (Lest 37714 ganger)

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: mulla krekar
« #30 : 25. november 2009, 15:01 »
Noe av det verste med utlendinger er kvinnesynet de har,spesielt de fra afrika har et kvinnesyn som er helt på jorde,de synes at det er helt legitimt å voldta kvinner,spesielt hvite kvinner.Hvor åfte hører du om at det er svarte kvinner som har blitt voldtatt på byen,det er ikke åfte.Hvis en utlending jobber som de fleste andre og betaler sin del skatt ser jeg ingen grunn til at de ikke kan være i norge,men når de begynner å selge narkotika til ungdommer som ikke har hår på pikken engang,da mener jeg at de ikke oppfyller kravet om å få opphold i norge.Mulla krekar skulle ha vært utsendt for mange år siden,irak har til å med sagt at han ikke får døds straff om han retunerer til irak,så det er helt på trynet av politikerene å ikke sende han ut.det er vertfall min menig

Og derfor er de svarte MER rasistiske enn nordmenn, uten tvil!

mer okay å voldta hvite kvinner? FY FAEN, da kjenner jeg at det bruser inni meg, og har bare lyst å dra inn til oslo å... WATTA! HIYA!
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Hellbouncer

Sv: mulla krekar
« #31 : 25. november 2009, 15:08 »
Mulla Krekar er èn person. Han burde kanskje settes i forvaring og mye annet for ting han gjør og har gjort. Han får hvertfall alt for mye oppmerkssomhet og representerer på ingen måte innvandrere i Norge.

De som kommer til Norge nå for tiden er stort sett enslige mindreårige, og de er på flukt fra akkurat det Krekar er en representant for. De aller fleste er Hasaragutter fra Afganistan som har fått deler av familien sin slaktet av Taliban. Det kommer også endel kurdere og somaliere som har lignende problemer hjemme. De fleste er muslimer, men har ingenting med holdningene til Krekar, Al-qaida eller Taliban å gjøre. De er muslim på samme måte som mange Nordmenn er kristen på. De tror for det de voksne har sagt at det er rett. De har oftest veldig lyst på norske venner, men det er vanskelig å få. Ett av hindrene er at de stort sett ikke drikker, og går derfor glipp av et viktig sosialt smøremiddel i vår kultur.

Når man er på Oslo S får man ett feil bilde av Norge. Dette er norges største menneskelige søppelspann. Her samles det mest ubrukelige pakket fra hele landet. De innvandrerne som preger bildet i media og Oslo sentrum burde heller kategoriseres som omreisende krimminelle og behandles deretter.
Die trying

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: mulla krekar
« #32 : 25. november 2009, 15:16 »
.En innvandrer som har blitt integrert, er en nordmann i mine øyne. De har like verdier, snakker norsk som meg, jobber og oppfører seg likt som alle andre. Jeg har mange slike venner som jeg kaller nordmenn.

I dag funker ikke integreringen. Hva er det vi ser på gata. En haug av utlendinger som tygger katt og ikke gjør en dritt. De snylter på oss. De er her pågrunn av nød? Hadde jeg vært flyktning hadde jeg dratt til nabolandet mitt sverige. Det er ingen hemelig at folk trives best med folk med lik kultur og verdier. Så hvorfor drar de jorden rundt til et iskaldt sted i nord? Her er våre nye landsmenn, hurray!

Og hva skjer når de kommer hit? De bosetter seg i gettoene med sine venner fra andre strøk. Nok engang feiler integreringen, de lager gjenger, går på byen kun for å lage bråk, voldtar norske jenter som om det er en lek og synes det er gøy å se nordmenn trygle om å ikke skade dem.

Dette har skjedd i alle land i europa. Problemene blir større og større og det er nærme borgerkrig tilstander enkelte steder. Rasismen vokser og alt går til helvete. Men nå har vi jo norge, som skal være best i verden på alt. Vi er de eneste som ikke stopper å dra inn nye. En hel norsk storby hvert år, 15-20k og øker. Enda flere som ikke blir intetegrert, ikke jobber, lager faenskap og som gjør norge til et dritt sted.

Slik er virkeligheten i dag. Jeg kan ikke gå trygt i enkelte gater i landet mitt, fordi jeg er hvit. Jeg har blitt trua med kniv 2 ganger, blitt slått ned uten grunn 1 gang og trua x antall ganger. Nå skal det sies at noen av disse situasjonene kommer av at jeg har sett at de har trua andre, og gått for å støtte offrene opp. Så siden jeg ikke er en pingle som stikker halen mellom beina, har jeg fått smake mangfoldet og alt det positive med et fargerikt samfunn. De som sier det pisser på alle voldteks offrene, alle som har blitt slått ned på gata og rana for ingen grunn.

Hilsen, Drammenser som har sett hvor jævelig det faktisk har blitt. Har sikkert 100 historier fra venner som har opplevd lignende. Gjør nordmenn slikt? Sjeldent. Eneste vi presterer er fylla slagsmål, noe som ikke skjer ofte. De som faktisk tror globaliseringen vil fungere, kan se seg rundt.

Finn 1 jævla sted i verdens historien, hvor flere kulturer har blitt slått sammen og det har fungert. Høres det komplisert ut?

Utlogget morteneide

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 89

  • real power can`t be given,it must be taken
Sv: mulla krekar
« #33 : 25. november 2009, 15:21 »
Mulla Krekar er èn person. Han burde kanskje settes i forvaring og mye annet for ting han gjør og har gjort. Han får hvertfall alt for mye oppmerkssomhet og representerer på ingen måte innvandrere i Norge.

De som kommer til Norge nå for tiden er stort sett enslige mindreårige, og de er på flukt fra akkurat det Krekar er en representant for. De aller fleste er Hasaragutter fra Afganistan som har fått deler av familien sin slaktet av Taliban. Det kommer også endel kurdere og somaliere som har lignende problemer hjemme. De fleste er muslimer, men har ingenting med holdningene til Krekar, Al-qaida eller Taliban å gjøre. De er muslim på samme måte som mange Nordmenn er kristen på. De tror for det de voksne har sagt at det er rett. De har oftest veldig lyst på norske venner, men det er vanskelig å få. Ett av hindrene er at de stort sett ikke drikker, og går derfor glipp av et viktig sosialt smøremiddel i vår kultur.

Når man er på Oslo S får man ett feil bilde av Norge. Dette er norges største menneskelige søppelspann. Her samles det mest ubrukelige pakket fra hele landet. De innvandrerne som preger bildet i media og Oslo sentrum burde heller kategoriseres som omreisende krimminelle og behandles deretter.

Det har du helt rett i,MEN det er fortsatt en god del innvandreren som har vært her i mange år som ikke gjør en skitt,de går på trygd og sosialstønad,mye av skylden er norske politikere som legger alt oppi hendene til de,men de får ta å komme seg ut å jobbe som alle andre.de går å kaller ola nordmann for rasist,men de vil ikke se på sin egen holdning,mange har en veldig negativ holdning som de overfører til værdagen.

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: mulla krekar
« #34 : 25. november 2009, 16:13 »
Noe må iallefall gjøres av det norske folk fort som faen! Bør nesten samles en svær gjeng og renske opp med det vi kan:P

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: mulla krekar
« #35 : 25. november 2009, 17:02 »
Faens radikale muslimer, hva gjør de her? de har ingen grunn til å få lov til å være her, de som oppfører seg som dette.. se når de angrepet han nordmannen på ca 45-50 år.. står rundt han,frekk i kjeften, dytter, TRUER; kaster ett eller annet på han! Blir så vanvittig provosert. Hvor feige kan man være?


http://www.youtube.com/watch?v=juuJ4pqMy-E&feature=related


Fox news på sverige og innvandrings problemet..
http://www.youtube.com/watch?v=xYAm9Gv-Zcc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=QILt8mnZnMs&feature=fvw


http://www.youtube.com/watch?v=eQ6VI_bc1j4&feature=related

helt SYKT at dette ikke blitt ordna opp ordentlig.

Helt ufårståelig at noen kan forsvare dette!?
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: mulla krekar
« #36 : 25. november 2009, 17:20 »
Vi er fremdeles flere nordmenn en utlendinger her i landet så det kan enda skje noe, men kan ikke vente alt for lenge før Norge er borte for å si det sånn.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: mulla krekar
« #37 : 25. november 2009, 17:26 »
Vi er fremdeles flere nordmenn en utlendinger her i landet så det kan enda skje noe, men kan ikke vente alt for lenge før Norge er borte for å si det sånn.

Det handler bare om at de fleste ikke trur at dette skjer, bryr seg ikke, før de virkelig får kjenne hva som hender..

de er redde for å bli kalt rasister, fordi hvite blir kalt rasist for ingenting! jeg er ikke redd for å bli kalt rasist, fordi jeg vet disse menneske bruker det som en forsvars mekanisme!

Når de slutter å si hvor folk kom fra på nyhetene, når de gjorde en kriminelle handling var ett nytt lavmål.
Man må da få vite hvem som gjør ting.
Og selvfølgelig reagerer innvandrere på dette, da de ikke vill bli sett i dårlig lys... Men hvem sin skyld er dette ?

Dette burde blitt snakket mye mer åpent om, med gode talsmen imot islaminering, uten å virke rasistisk. Man kan ikke gå for hardt ut, for da trur det norske folk bare at det er rasister som snakker for å få de ut pga hudfaren, dette er IKKE tilfelle.



Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: mulla krekar
« #38 : 25. november 2009, 17:30 »
Vet! Jeg er heller ikke redd for å bli kalt rasist for det er jeg ikke, har flere venner med en annen hudfarge som faktisk er enig i det vi skriver om her.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: mulla krekar
« #39 : 25. november 2009, 17:33 »
Og enda er det så mange naive mennesker her i landet.. *sukk*
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: mulla krekar
« #40 : 25. november 2009, 17:46 »
Synes det var latterlig at de ikke engang viste alt som skjedde i sverige under valgkampen. Var regne borgerkrig tilstand i Sverige enkelte steder og det var ikke et ord om det på nyhetene.

Utlogget Bruce Wayne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Sv: mulla krekar
« #41 : 25. november 2009, 17:53 »
Stemte du Vigrid eller Norgespatriotene, Danny?

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: mulla krekar
« #42 : 25. november 2009, 17:56 »
Stemte du Vigrid eller Norgespatriotene, Danny?

du glemte demokratene Wink og LOL

Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 287
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 287

Sv: mulla krekar
« #43 : 25. november 2009, 19:12 »
Enig med deg her Dannyboy, det i Sverige er jo helt sykt.. Få de som lager faenskap ut og hjem.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: mulla krekar
« #44 : 25. november 2009, 19:39 »
Stemte du Vigrid eller Norgespatriotene, Danny?

Arbeiderpartiet, er det noe du vill fram til? Tulling.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!