Skrevet av Emne: Bodybuildere, bol og ungdom  (Lest 56542 ganger)

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #105 : 15. juli 2007, 01:44 »
Innen bodybuilding så er jo aas lov da, så det kan jo ikke betraktes som juks..?
Hva med å faktisk kunne litt om temaet før man uttaler seg!!

Sitat
Article 22 – Doping:
 
22.1 Position Statement:
The practice of sport involves physical health and fitness, dedication to
training, and proper nutrition.  Doping, which includes the use of
Prohibited Substances and Prohibited Methods to artificially enhance
performance, is unethical, contrary to the concept of fair play,
undermines the values of sport, and can endanger the health of the
athletes.  The practice of doping is forbidden within the IFBB.
Passion trumps fucking everything!

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #106 : 15. juli 2007, 01:47 »
Hva med å faktisk kunne litt om temaet før man uttaler seg!!


Jeg skal innrømme at jeg ikke har noe bra grunnlag for å uttale meg om hva som er lov å ikke, men dette er tatt fra siden til ståle:

For dere som ikke vet det så er det er det ikke dopingtesting i kroppsbygging eller wrestling. Det vil si, noen forbund tester enkelte utøvere på vanndrivende preparater fordi de ikke ønsker flere tilfeller av kramper på scenen. Noe som ikke er god reklame for sporten. Når en kroppsbygger sier i et intervju at han ikke bruker ulovlige legemidler så snakker han faktisk sant. Det er tillatt å bruke de fleste typer dopingmidler i kroppsbygging.


Det står vel ikke drekte at det er lov, men de har ikke tester. Beklager, missforstod. My bad.

Utlogget Pepz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #107 : 15. juli 2007, 01:51 »
Jeg skal innrømme at jeg ikke har noe bra grunnlag for å uttale meg om hva som er lov å ikke, men dette er tatt fra siden til ståle:

For dere som ikke vet det så er det er det ikke dopingtesting i kroppsbygging eller wrestling. Det vil si, noen forbund tester enkelte utøvere på vanndrivende preparater fordi de ikke ønsker flere tilfeller av kramper på scenen. Noe som ikke er god reklame for sporten. Når en kroppsbygger sier i et intervju at han ikke bruker ulovlige legemidler så snakker han faktisk sant. Det er tillatt å bruke de fleste typer dopingmidler i kroppsbygging.


Det står vel ikke drekte at det er lov, men de har ikke tester. Beklager, missforstod. My bad.

Ikke for å på noen måtte snakke stygt om Ståle Wadsworth, men siden hans er stappfull av mye sprøyt.

Derimot så er han en person som ADN kunne leid inn til å holde forelesninger, der har du en person som på nært hold har opplevd det gode og det dårlige med steroider. (keep in mind, han _MISBRUKTE_ aas ekstremt, noe han selv kan se tilbake på og inrømme).

Utrolig grei fyr, har mailet litt med han. Og siden hans er til hjelp for mange unge folk som har spm angående steroider.
oh yeah baby Cheesy

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #108 : 15. juli 2007, 09:54 »
Dog, jeg syntes det blir for dumt å (feil)informere nybegynnere om dopingtesting og dets betydning innen BB. Nå fyrer jeg sikkert opp en hel masse mennesker, men AS i BB er jo ikke akkurat et problem. Ikke fordi det er et fåtall som benytter seg av det, men fordi det ikke er spesielt fokus på det.

Og slik kommer det til å være. Dopingtester forekommer nok, men ikke i nevneverdig grad.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #109 : 15. juli 2007, 22:40 »
stadig nysgjerrig på hvor all kunnskapen til odd og co kommer fra, og hvor det er bevist at psykiske plager avtar en liten stund etter avsluttet kur. I tillegg lurer jeg på hva som er så hakkanes galt med å ta fullstendig avstand fra steroider, og dele egne erfaringer her inne.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #110 : 15. juli 2007, 23:00 »
Arnold pleide bare å bruke aas når han deffet for å beholde og opprettholde muskelmassen sin. Han gjorde utrolig mye uten hjelp av aas. Når man sier at Arnold måtte operere pga av bruk av aas, tar det helt feil. Flere millioner bruker aas, men det er ikke rapporert at noen har død av det, utenom folk som har psykiske problemer og har brukt det.

Det som har satt aas i dårlig lys er brukere som er mindreårige som har meget lite kjenskap på hva de virkelig gjør. De fleste av dem får en placebo effekt, at de er helt råe, derfor tror de kan gjøre hva de vil.

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #111 : 15. juli 2007, 23:05 »
Arnold pleide bare å bruke aas når han deffet for å beholde og opprettholde muskelmassen sin. Han gjorde utrolig mye uten hjelp av aas. Når man sier at Arnold måtte operere pga av bruk av aas, tar det helt feil. Flere millioner bruker aas, men det er ikke rapporert at noen har død av det, utenom folk som har psykiske problemer og har brukt det.

Og dette har du fra? Kansje Arnold har sakt det til deg? :Smiley

Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #112 : 16. juli 2007, 01:35 »
lere millioner bruker aas, men det er ikke rapporert at noen har død av det, utenom folk som har psykiske problemer og har brukt det.

Har folk med psykiske problemer dødd av aas?  Huh

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #113 : 16. juli 2007, 03:24 »
Og dette har du fra? Kansje Arnold har sakt det til deg? :Smiley

Har lest intervjuer og biografi ifra den tiden han trente Wink

Ja, flere folk med psykiske lidelser har død pga aas, skaden har blitt forverret pga det. Det har skjedd at folk har blitt depressive og tatt selvmord.

Utlogget BjM

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 362
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 362

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #114 : 16. juli 2007, 10:13 »
Flere millioner bruker aas, men det er ikke rapporert at noen har død av det, utenom folk som har psykiske problemer og har brukt det.

Det blir høna eller egget det her. Alle kan bli psykisk syk, alle kan få infarkt, alle har en helse være seg kropp eller hode, husk at  hodet også er en del av kroppen, Spørsmålet er er ikke om alle blir syk av aas men om misbruk kan før til uante konsekvenser. Det som får begeret til å renne over. Skjønner ?

Aktiv styrkeløfter

Utlogget nWe

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 544
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 544

  • I'll be back!
Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #115 : 16. juli 2007, 11:56 »
Svanj: Jeg skjønner hva du mener med at når man først har bestemt seg så vil man gjøre alt for å oppnå noe driter man langt i bivirkninger osv. Men man kan angre etterhver som man får skader og helseproblemer.

Jeg orker ikke å mate deg med teskje. Du kan heller se den videon her, så søke litt på artikler osv.
Lykke til!

http://steroidsviciouscycles.com/HTMLobj-1422/SVCcollegeLecture05(2).html
Han fyren tok jo Growth Hormones og alt mulig da.

Da han gikk på Deco og testo og bare kjørte kurer med 2 steroider så fikk han ikke alle bivirkningene og skaden han har fått.

Jeg sier ikke at steroider er farlig, men det er litt overdriving.

Utlogget Pepz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #116 : 16. juli 2007, 12:59 »
Arnold pleide bare å bruke aas når han deffet for å beholde og opprettholde muskelmassen sin. Han gjorde utrolig mye uten hjelp av aas. Når man sier at Arnold måtte operere pga av bruk av aas, tar det helt feil. Flere millioner bruker aas, men det er ikke rapporert at noen har død av det, utenom folk som har psykiske problemer og har brukt det.

Det som har satt aas i dårlig lys er brukere som er mindreårige som har meget lite kjenskap på hva de virkelig gjør. De fleste av dem får en placebo effekt, at de er helt råe, derfor tror de kan gjøre hva de vil.

Det er helt feil. Og utrolig naivt av deg og tro.

Arnold har masse, masse kurer bak seg. Off season og til konk prep. Det har han innrømmet ved flere anledninger.

Har folk med psykiske problemer dødd av aas?  Huh

Nei. Men når en bodybuilder/wrestler/muskuløs fyr dør, så liker mediene å skylde på steroidebruket hans, når det i realiteten ble brukt mye andre narkotiske stoffer også.

oh yeah baby Cheesy

Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #117 : 16. juli 2007, 17:52 »
Jeg synes det er litt merkelig at så mange her mener at steroider burde forbli lovlig fordi folk må få gjøre hva de vil med kroppene sine, men når det diskuteres f.eks hasj så er flertallet i mot legalisering! Hvorfor?

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #118 : 16. juli 2007, 17:55 »
Jeg synes det er litt merkelig at så mange her mener at steroider burde forbli lovlig fordi folk må få gjøre hva de vil med kroppene sine, men når det diskuteres f.eks hasj så er flertallet i mot legalisering! Hvorfor?
fordi hasj allerede ER kriminalisert ,
hasj har dokumenterte skadevirkninger
fordi hasj er noe helt annet , nemlig et narkotikum, ikke er steroide ..
En steoidebruker , bygger opp kroppen sin . En hasj bruker knuser hjerneceller.

Nann
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #119 : 16. juli 2007, 18:01 »
For meg høres det der alt annet enn logisk ut. Man begrunner at steroider bør forbli lovlig ved å si at man burde få gjøre hva man vil med kroppen sin, men dette argumentet faller bort når det er dokumenterte skadevirkninger? Har steroider null dokumeterte skadevirkninger?


Sitat
En steoidebruker , bygger opp kroppen sin . En hasj bruker knuser hjerneceller.

 :Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!