Skrevet av Emne: Bodybuildere, bol og ungdom  (Lest 56222 ganger)

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #90 : 15. juli 2007, 01:04 »
Jeg blir alltid så overasket over alle som forsvarer AAS når jeg titter i det forumet her... Er det antidoping forum eller doping???

Kan du gi meg en god grunn til det?

Viss du ikke skjønner det så må du være bra korka i hodet ditt.
sterk,blid og ronkefri

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #91 : 15. juli 2007, 01:05 »
Jeg kjenner en del som har brukt det.

Hvis du kunne fått valget: Bygg opp kroppen din natulig (som tar lengre tid) eller bruk aas (som tar kortere tid + evt psykiske/fysiske bivirkinger). Hva ville du valgt?

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #92 : 15. juli 2007, 01:06 »
Dem som bruker aas har nok ikke "dårlig samvittighet" fordi dem har bygd seg opp med aas og ikke uten. Du ser jo ikke akkuratt dopede utøvere (alt fra skiløpere til kroppsbyggere) stå og sutre på pallen fordi dem ikke gjor det "naturlig" ? Wink

Nei. Men hva med de som blir syke og aldri kan trene igjen eller har fått psykiska skader for resten av livet?
sterk,blid og ronkefri

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #93 : 15. juli 2007, 01:09 »
Jeg blir alltid så overasket over alle som forsvarer AAS når jeg titter i det forumet her... Er det antidoping forum eller doping???

Viss du ikke skjønner det så må du være bra korka i hodet ditt.
Nei. Men hva med de som blir syke og aldri kan trene igjen eller har fått psykiska skader for resten av livet?

Dette er et anti-doping forum der man bør kunne diskutere saklig og relevant bivirkninger og skader aas gir enkeltpersoner og samfunnet generelt. Skremselspropaganda og uvitende oppgulp fra småkids passer bedre på hjemmesiden til ståle...

Utlogget Pepz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #94 : 15. juli 2007, 01:11 »
Jeg blir alltid så overasket over alle som forsvarer AAS når jeg titter i det forumet her... Er det antidoping forum eller doping???

Viss du ikke skjønner det så må du være bra korka i hodet ditt.

Altså, at en 16år gammel gutt kaller meg 'korka' bryr jeg meg fint lite om. Men skal fortsatt svare på inlegget ditt. Jeg er verken for eller imot doping, vil bare få klarhet i noen ting som blir sagt her.

Og jeg skjønner ikke det. Kan du være så snill å fortelle meg det?

Nei. Men hva med de som blir syke og aldri kan trene igjen eller har fått psykiska skader for resten av livet?

Kan du nevne noen som har fått skader for resten av livet eller blitt syke pga bruk av aas? Det tviler jeg veldig sterkt på fordi det finns ingen.

Du har Arnold som måtte gjennomgå en hjerteoperasjon, men han sier selv at hjertefeil ligger i familien, så vi kan aldri vite sannheten der.

Jeg kjenner en del som har brukt det.

Hvis du kunne fått valget: Bygg opp kroppen din natulig (som tar lengre tid) eller bruk aas (som tar kortere tid + evt psykiske/fysiske bivirkinger). Hva ville du valgt?

Hvis min store drømm var å få IFBB proff kort, så ville jeg selfølgelig brukt det. Hvis du brenner for en ting, vil du ikke gjøre alt i din makt før å få det?
oh yeah baby Cheesy

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #95 : 15. juli 2007, 01:13 »
Hvis min store drømm var å få IFBB proff kort, så ville jeg selfølgelig brukt det. Hvis du brenner for en ting, vil du ikke gjøre alt i din makt før å få det?

Hvis man virkelig brenner for noe så går man rimelig langt for å få oppfylt drømmen sin, ja. Jeg har jo f.eks. veldig lyst til å stille i en eller annen fitness/bb konkurranse om noen år.

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #96 : 15. juli 2007, 01:16 »
Innen bodybuilding så er jo aas lov da, så det kan jo ikke betraktes som juks..?

Utlogget Pepz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #97 : 15. juli 2007, 01:18 »
Hvis man virkelig brenner for noe så går man rimelig langt for å få oppfylt drømmen sin, ja. Jeg har jo f.eks. veldig lyst til å stille i en eller annen fitness/bb konkurranse om noen år.

Ja, da må du belage deg på å mest sansynlig konkurere mot folk som bruker aas.

Lykke til. Har selv også lyst å konkurere i noe, bare ikke bestemt meg for hva enda. Smiley

Innen bodybuilding så er jo aas lov da, så det kan jo ikke betraktes som juks..?

Det er ikke lov å bruke steroider / vanndrivende midler i fitness/kroppsbygging, står faktisk i reglene om jeg husker rett. Men det blir aldri gjennomført tester desverre.
oh yeah baby Cheesy

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #98 : 15. juli 2007, 01:19 »
Innen bodybuilding så er jo aas lov da, så det kan jo ikke betraktes som juks..?

Nå tror jeg at jeg tar kvelden... Wink

Farsken når jeg først gir deg honnør for et innlegg kan du vel gjøre det du sier du skal?

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #99 : 15. juli 2007, 01:20 »
Ja, da må du belage deg på å mest sansynlig konkurere mot folk som bruker aas.

Lykke til. Har selv også lyst å konkurere i noe, bare ikke bestemt meg for hva enda. Smiley

Du får ha lykke til du også Smiley

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #100 : 15. juli 2007, 01:21 »
Farsken når jeg først gir deg honnør for et innlegg kan du vel gjøre det du sier du skal?

Ble litt involvert i en diskusjon her :Smiley Skal legge meg nå, barnevakta Wink

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #101 : 15. juli 2007, 01:25 »
Svanj: Jeg skjønner hva du mener med at når man først har bestemt seg så vil man gjøre alt for å oppnå noe driter man langt i bivirkninger osv. Men man kan angre etterhver som man får skader og helseproblemer.

Jeg orker ikke å mate deg med teskje. Du kan heller se den videon her, så søke litt på artikler osv.
Lykke til!

http://steroidsviciouscycles.com/HTMLobj-1422/SVCcollegeLecture05(2).html
sterk,blid og ronkefri

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #102 : 15. juli 2007, 01:28 »
Svanj: Jeg skjønner hva du mener med at når man først har bestemt seg så vil man gjøre alt for å oppnå noe driter man langt i bivirkninger osv. Men man kan angre etterhver som man får skader og helseproblemer.

http://steroidsviciouscycles.com/HTMLobj-1422/SVCcollegeLecture05(2).html

Hvorfor ikke komme med noe relevant isteden for å spy ut skremselspropaganda? Vil folk komme noen vei i anti-dopingen må de forstå at slikt piss blir alt for lett gjennomskuet.

Utlogget Pepz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #103 : 15. juli 2007, 01:29 »
Svanj: Jeg skjønner hva du mener med at når man først har bestemt seg så vil man gjøre alt for å oppnå noe driter man langt i bivirkninger osv. Men man kan angre etterhver som man får skader og helseproblemer.

Jeg orker ikke å mate deg med teskje. Du kan heller se den videon her, så søke litt på artikler osv.
Lykke til!

http://steroidsviciouscycles.com/HTMLobj-1422/SVCcollegeLecture05(2).html

Haha, vis den er det beste du har til å backe opp dine påstander så sier det vell alt. Det er samme som Anti-Doping Norge sine artikler / filmer / forelesninger. Tull rett å slett.

Den har vært posta sikkert 10000 ganger på diverse treningssider. Som sagt, hadde det vært bevis for det du påstår er sant, så ville jo selfølgelig steroider vært ulovlig verden over, men det er det ikke. Smiley

Tror bare du skal gå å legge deg lillevenn, du greier tydeligvis ikke å være objektiv i en diskusjon.
oh yeah baby Cheesy

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #104 : 15. juli 2007, 01:35 »
Nei vet du hva! Du har rett Smiley
sterk,blid og ronkefri

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!