Skrevet av Emne: mistet evnen til å ta opp næring  (Lest 16423 ganger)

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: mistet evnen til å ta opp næring
« #15 : 01. april 2011, 02:30 »
Jeg har gått på isotretinoin orifarm pga acne, og lurer på om dette kan fremprovosere disse sopproblemene?
Ble fortalt at det ikke lukta spessielt godt av meg på jobben, og ble nervøs når jeg leste dette :-(

Lite hyggelig beskjed å få, men har uansett ikke merket så veldig mye til de andre problemene.
Sover godt om nattan, driter hele tida og føler meg stort sett normal.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Casual

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: mistet evnen til å ta opp næring
« #16 : 01. april 2011, 19:21 »
Jeg har gått på isotretinoin orifarm pga acne, og lurer på om dette kan fremprovosere disse sopproblemene?
Ble fortalt at det ikke lukta spessielt godt av meg på jobben, og ble nervøs når jeg leste dette :-(

Lite hyggelig beskjed å få, men har uansett ikke merket så veldig mye til de andre problemene.
Sover godt om nattan, driter hele tida og føler meg stort sett normal.
Jeg TROR ikke det,men kunne jo kanskje være et lite faretegn. Men med meg så begynte ånde,kroppslukt osv. og bli dårlig fordi jeg var råtten og "tett" innvendig.Dette tok hvertfall 1 år. Tarmen var proppfull og jeg hadde luft mage. (jeg ble ømfintlig for gluten,særlig hvete) Og noe veldig interessant er at de med ølmage(rund å fin mage) har for det meste luft inni tarmene som presser utover,så det ser ut som de er feite...det er ikke fett som de kanskje selv tror,ikke i den graden.Pappa har dette, han har vært alkoholiker,og jeg vil tippe enormt mange andre har det og. Man blir som man spiser rett og slett,inkludert pillene vi dytter i oss.

Jeg glemte å si at jeg har gått lenge å gjespet konstant og blitt vært veldig bleik. Dere må virkelig ikke undervurdere anføringen deres;P Når man har spist skal det ikke ta veldig lang tid før gårsdagens ladning kommer ut.

Utlogget Guinss

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

Sv: mistet evnen til å ta opp næring
« #17 : 01. april 2011, 21:27 »
Jeg glemte å si at jeg har gått lenge å gjespet konstant og blitt vært veldig bleik.
Jeg trodde det bare var i huet mitt, men jeg fikk plutselig "fargen" tilbake virket det som, 1,5 måned etter at jeg sluttet med tetracyclin, følte meg veldig bleik en stund. Kan det være noe i det tro?

Utlogget Casual

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: mistet evnen til å ta opp næring
« #18 : 02. juni 2013, 23:57 »
Jeg trodde det bare var i huet mitt, men jeg fikk plutselig "fargen" tilbake virket det som, 1,5 måned etter at jeg sluttet med tetracyclin, følte meg veldig bleik en stund. Kan det være noe i det tro?
Ja definitivt. Jeg har fått kroppen i ubalanse både med for lite mat, feilernæring og bruk av tetracycline. Anti-biotikaen har nok forstyrret bakteriefloraen i tarmen din som igjen har hemmet ditt fulle potensial i å ta opp næring, og derfor fikk du tilbake fargen når du gikk av det igjen. Din situasjone(altså bakteriefloraen) klarte tydeligvis å gjenoprette seg selv etter endt kur...Men det gjorde det ikke for meg... Jeg fortsatte med enda sterkere antibiotika og deretter næringsfattig kost. Jeg er fortsatt bleik og ser et mer større problem, gallestein.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!