Skrevet av Emne: Jæren's sterkeste  (Lest 18237 ganger)

Utlogget Joakim84

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 100

SV: Jæren's sterkeste
« #15 : 06. mai 2005, 13:37 »
han vet jeg hvem er Smiley
1 plass Jærens sterkeste mann 2009

Utlogget Bigmc

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 855
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 855

SV: Jæren's sterkeste
« #16 : 06. mai 2005, 13:41 »
han vet jeg hvem er Smiley

gratulerer
MÅL: 312,5 i benkpress

Jeg er benkpresser og stolt av det.
Benkpress er toppidrett

Utlogget Julio Reyes

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

  • "X" Strongman Period: 2000-2006 "No Pain No Gain"
SV: Jæren's sterkeste
« #17 : 06. mai 2005, 13:45 »
Det er svært bra <<Levi>>, at du er glade over å ha en :erter:Onkel, som klarte å komme på 2.plass på JSM for noen år tilbake, men det du ikke sikkert har vitenskap om, er at han nesten bare hadde seg selv å konkurrere med da, forde de aller beste ikke var til start da, og da blant annet Frank Nagy, og ellers Børge Øvrebø, så hvis de hadde hvert med, hadde han fått en 4.plass, men-men, jeg skal ikke ta fra deg gleden, du må hilse :erter:Onkelen din så meget fra meg!.
3*200kg Frontbøy
3*155kg Skråbenk
1*285kg Markløft m/drakt
7*52.5kg Skulderpress m/manualer

"There are apparently told in the oldest myths that the crazy barbarians can never succumb"

Utlogget Levi

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

SV: Jæren's sterkeste
« #18 : 06. mai 2005, 14:50 »
Blablabla, onkelen min hadde kommet på andre uansett Tongue
Navn: Levi, Alder: 14, Benkpress: 67 1/2 kg

vegrum

  • Gjest
SV: Jæren's sterkeste
« #19 : 13. mai 2005, 19:22 »
Hvilken flyplass er nærmest Jæren???

Satser på å hive meg med..

Utlogget Joakim84

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 100

SV: Jæren's sterkeste
« #20 : 13. mai 2005, 20:07 »
Hvilken flyplass er nærmest Jæren???

Satser på å hive meg med..
sola/stavanger flyplass er nærmest:)
1 plass Jærens sterkeste mann 2009

vegrum

  • Gjest
SV: Jæren's sterkeste
« #21 : 14. mai 2005, 12:01 »
Hvordan kommer jeg meg til Jæren og konkurranseområdet derifra??

Utlogget JoeWeider

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

SV: Jæren's sterkeste
« #22 : 14. mai 2005, 12:09 »
Ta flybussen fra Sola Flyplass til Sandnes, der fra tar du byss21 til Hommersåk. Bussruter ligger på http://www.kolumbus.no/
Får nåru seter åp håre så blir jæ åpsat! Å nåru slår ut håre blir jæ slåt ut!!

vegrum

  • Gjest
SV: Jæren's sterkeste
« #23 : 14. mai 2005, 12:14 »
Ok, takker Smiley

Vil satse på å delta i denne konkurransen, treningen går bra, og vektene på Jærens sterkeste virker for meg ganske gunstige Smiley

Hvor mange påmeldte er det foreløpig???

Utlogget lammalam

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

SV: Jæren's sterkeste
« #24 : 18. mai 2005, 13:31 »
Halve Ganddal Atletklubb sliter med prolaps eller har blitt femi og meldt overgang til fitness, så det ser ut som om det ikke blir så mange deltakere derifra. Har også hørt rykter om at det blir liten deltakelse fra Hoffsherad. Av mangel på deltakere og siden Power Show i Sandnes blir avholdt på samme dag blir det nok ikke noen Jærens sterkeste 11 juni, men kanskje på en senere dato etter hva jeg har hørt.

Squieeeeze!!!!

Nasty!

Utlogget Joakim84

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 100

SV: Jæren's sterkeste
« #25 : 18. mai 2005, 15:37 »
Halve Ganddal Atletklubb sliter med prolaps eller har blitt femi og meldt overgang til fitness, så det ser ut som om det ikke blir så mange deltakere derifra. Har også hørt rykter om at det blir liten deltakelse fra Hoffsherad. Av mangel på deltakere og siden Power Show i Sandnes blir avholdt på samme dag blir det nok ikke noen Jærens sterkeste 11 juni, men kanskje på en senere dato etter hva jeg har hørt.

Squieeeeze!!!!

Nasty!

Smiley
1 plass Jærens sterkeste mann 2009

Utlogget OHK JS 2005

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 35

  • OHK JS2005 personal trainer
SV: Jæren's sterkeste
« #26 : 19. mai 2005, 22:17 »
Viss halve Ganddal er Børge Øvrebø har du kansje rett!! Ganddal A har mange som kan stille i strongman. Ink MEG Ohmy Der skal avholdes strongman stevne på jærdagen også!! Nagy, Haugen, Bø med flere skal stille der har eg hørt what Skal stille der selv, kansje du kunne kommet å sjekket prolapsen min rofl

Utlogget lammalam

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

SV: Jæren's sterkeste
« #27 : 20. mai 2005, 08:32 »
Halve Ganddal AK er power-kjernen: Børge Øvrebø og Oddbjørn Vagle har prolaps. Pål Refsland har alltid klaget på vondt i ryggen men stiller vel kansskje opp uansett. Odd Harald Kjeldsberg (L-PT?) har blitt femi og bryr seg mer om fettprosent enn styrke i tillegg til at han klager på smerter i ryggen.
Joakim Amdal er den eneste sikre deltakeren fra Ganddal AK. Han er ung og har ikke deltatt på Jærens sterkeste tidligere men har viljestyrke som et vondt år.

Men Jærens sterkest er ikke bare avhengig av deltakere fra GAK så det er litt tåpelig at det er satt opp på samme dag som PowerShow og NM i benk, både med tanke på deltakere og publikum.

Most Muscular!


Utlogget Joakim84

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 100

SV: Jæren's sterkeste
« #28 : 20. mai 2005, 15:56 »
Halve Ganddal AK er power-kjernen: Børge Øvrebø og Oddbjørn Vagle har prolaps. Pål Refsland har alltid klaget på vondt i ryggen men stiller vel kansskje opp uansett. Odd Harald Kjeldsberg (L-PT?) har blitt femi og bryr seg mer om fettprosent enn styrke i tillegg til at han klager på smerter i ryggen.
Joakim Amdal er den eneste sikre deltakeren fra Ganddal AK. Han er ung og har ikke deltatt på Jærens sterkeste tidligere men har viljestyrke som et vondt år.

Men Jærens sterkest er ikke bare avhengig av deltakere fra GAK så det er litt tåpelig at det er satt opp på samme dag som PowerShow og NM i benk, både med tanke på deltakere og publikum.

Most Muscular!




hei....

Jeg er ikke noe arrangør av jærens sterkeste,men jeg har fått bekreftet at det er 11 mann påmeldt til jærens sterkeste...Er enig i at dagen for stevne er veldig uheldig,men ettersom stevne skal være et underholdningsinnslag til Riskadagen,og den dagen ikke kan flyttes,vil stevne bli avholdt på nettopp denne datoen...skulle ønske det var anderledes,ettersom jeg også har lyst til å se på power show Smiley

Still strong Wink
1 plass Jærens sterkeste mann 2009

Utlogget OHK JS 2005

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 35

  • OHK JS2005 personal trainer
SV: Jæren's sterkeste
« #29 : 20. mai 2005, 21:23 »
God kveld godt folk!
Jeg har blitt femi og tenker mest på fett % min rofl Vell tiden er forbi der alle ser ut som slakteferdige fe, når man løfter mye!! Stor fett % er ikke bra verken for helsa eller noge ting annet. Har hatt litt problemer med nedre del av rygg ja, men etter at jeg la styrkeløft treninga på hylla og nok en gang trener bygging! Har jeg blitt sterkere enn jeg nogen gang har vert før(5 økter). Ikke dra inn useriøse kommentarer om at alle slike boler, er under NSF regler. Bruker en formue på diett og kosttillskudd, utdannet personlig trener i sverige. Men jeg håper alle kommer på jærdagdagen neste fredag Smiley kl 18

Mvh

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!