Skrevet av Emne: Valg Av fetforbrennings piller  (Lest 3132 ganger)

Utlogget Thie

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 18

Valg Av fetforbrennings piller
« : 21. juli 2010, 23:13 »
Hei!

Har ett spørsmål ang fettforbrenningspiller/kostilskudd.

Jeg er så og si ny her, og trener kondisjon/cardio 5-6 ganger i uken. Men får liksom ikke til og forbrenne det lille ekstra fette på kroppen. og ville høre med dere om det var noe av disse pillene en kan kjøpe som er og anbefalle.
53 kg
1.70 høy
SATS solli plass

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Valg Av fetforbrennings piller
« #1 : 21. juli 2010, 23:17 »
Istedenfor å bruke ekstra med penger på fettforbrenningsprodukter, ville jeg heller redusert litt ned på matinntaket (kcal). På den måten utgjør det den samme forskjellen, samt at du sparer penger! Smiley

For å redusere fettprosenten på kroppen, så må en være i kcal underskudd. Ut ifra din alder, vekt og høyde kan en finne ut av vedlikeholds-kcal-verdien din. Ut ifra det, sats på å ligg rundt 200-400 kcal under den verdien over en periode, så skal du se at fettprosenten din vil bli lavere (om du spiser litt mindre fettholdige ting enn vanlig, samt spis mye proteiner for å redusere tapet av muskelmasse bl.a.).

Skriv gjerne opp hva du spiser på en vanlig dag, slik at det er lettere å se hva du kan justere på. Håper dette hjalp litt Smiley
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget Thie

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 18

Sv: Valg Av fetforbrennings piller
« #2 : 21. juli 2010, 23:31 »
takk for svaret, sant det du sier at det er billigere og se på hva en spiser og gjøre om de endringene slik at det blir en sunnere livstil for så og gå ned i vekt.

er desverre altfor glad i sjokolade  Tongue selvom jeg ikke akkurat har mye fett på de 52 kg mine Wink bare gått litt ned i muskelmasse og fått litt fett på kroppen den siste måneden.
53 kg
1.70 høy
SATS solli plass

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Valg Av fetforbrennings piller
« #3 : 21. juli 2010, 23:35 »
Begynn å tren styrke og få litt muskler på kroppen. Det og litt cardio, samt ett bra kosthold forbrenner fett Smiley
Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Valg Av fetforbrennings piller
« #4 : 21. juli 2010, 23:39 »
Omega 3 i store mengder, kominert med proteinrikt kosthold. nedkutting på karb og tung styrketrening kombinert med intensive kardioøkter.

Utlogget Thie

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 18

Sv: Valg Av fetforbrennings piller
« #5 : 21. juli 2010, 23:44 »
trener styrke regelmessig, bare ikke med tunge vekter, fordi da blir jeg helt fanatiker, og bare legger på tyngre og tyngre, så jeg gikk så sinnsykt mye opp i vekt på kort tid sist gang jeg prøvde  Huh

53 kg
1.70 høy
SATS solli plass

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Valg Av fetforbrennings piller
« #6 : 21. juli 2010, 23:47 »
1. det du gør virker ikke bra nok.
2. du spør om råd
3. du får råd
4. du er uenig.... hehe...


Hva tallene på vekta sier betyr lite. det er kvaliteten på kroppsmassen og den formen du har som teller. Hvor hard og "fit" du er.

du kan gjerne veie 2 kg mer enn du gjør idag og se fantastisk ut! Jenter som spiser for magert og proteinfattig samtidig som de trener slurvete blir bare tynnfeite. lite muskler og høy fettprosent.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Valg Av fetforbrennings piller
« #7 : 21. juli 2010, 23:50 »
Det går ikke an å "trene styrke" uten å legge på mer vekter. hvis man ikke har progresjon eller "trener tungt" så trener man bare for å bruke tid... Treningen må ha et formål.

Styrketrening for å få mer muskulatur og fin fasong på kroppen. Kardio for fettforbrenningen.

å flytte på noen vekter uten å måtte ta i har ingen hensikt.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Valg Av fetforbrennings piller
« #8 : 21. juli 2010, 23:51 »
Koffein, hvis brukt strategisk, kan være ganske bra. Hvis man drikker mye kaffe vil det ikke ha særlig effekt på sultfølelse og slikt(hvis du ikke øker dosene en del), men hvis man roer ned forbruket vil man få bedre følsomhet for det. Og hvis man da bare inntar kaffe/koffein når man er ekstra sulten vil det dempe sulten ganske bra. Eneste er at det er dumt å bruke det på kvelden.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Valg Av fetforbrennings piller
« #9 : 22. juli 2010, 00:03 »
trener styrke regelmessig, bare ikke med tunge vekter, fordi da blir jeg helt fanatiker, og bare legger på tyngre og tyngre, så jeg gikk så sinnsykt mye opp i vekt på kort tid sist gang jeg prøvde  Huh



Er det bedre å være tynnfeit å veie lite, enn å veie noen kg mer og faktisk ha litt antydninger til muskler?
Smiley

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Valg Av fetforbrennings piller
« #10 : 22. juli 2010, 00:10 »
trener styrke regelmessig, bare ikke med tunge vekter, fordi da blir jeg helt fanatiker, og bare legger på tyngre og tyngre, så jeg gikk så sinnsykt mye opp i vekt på kort tid sist gang jeg prøvde  Huh

Jeg gjetter litt her nå: Du gikk opp "mye"(3-5 kilo) opp i muskelmasse. Men disse musklene var litt for klumpemuskelaktig? Du tenkte som så at de så slik ut fordi du løftet tunge vekter. Du ville jo heller ha slanke og fine muskler.

Vel, det er ikke sånn det fungerer. Du synes de så klumpeaktige ut fordi du mener du har for mye fett. Jo mer fett du har på kroppen jo mer klumpete ser musklene dine ut. Har du lite fett derimot ser de fine og slanke ut. Dette har ingenting med å løfte tungt/lett.

Kan hende jeg gjetter feil, men tar sjangsen.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Thie

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 18

Sv: Valg Av fetforbrennings piller
« #11 : 22. juli 2010, 00:18 »
Jeg gjetter litt her nå: Du gikk opp "mye"(3-5 kilo) opp i muskelmasse. Men disse musklene var litt for klumpemuskelaktig? Du tenkte som så at de så slik ut fordi du løftet tunge vekter. Du ville jo heller ha slanke og fine muskler.

Vel, det er ikke sånn det fungerer. Du synes de så klumpeaktige ut fordi du mener du har for mye fett. Jo mer fett du har på kroppen jo mer klumpete ser musklene dine ut. Har du lite fett derimot ser de fine og slanke ut. Dette har ingenting med å løfte tungt/lett.

Kan hende jeg gjetter feil, men tar sjangsen.

nei desverre så ble det ikke kumpemuskler, for og si det sånn Tongue Har en tvillingsøster som drev mye styrketrening osv. men hun ble aldri markert hun ble en "plugg" bare større og større, sterk men ikke noe sånn synlig markert, hvis du skjønner. derfor jeg bare er litt sånn skeptisk.


har flyttet fra danmark til Oslo, så jeg kjenner desværre ingen som driver med trening osv.

men tar til meg det dere skriver av råd.
53 kg
1.70 høy
SATS solli plass

Utlogget Thie

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 18

Sv: Valg Av fetforbrennings piller
« #12 : 22. juli 2010, 00:20 »
skal ned og trene i morgen tidlig, så tenkte ta en skikkelig økt med styrke trening, må bare legge opp ett program som jeg må holde fremover for og få resultater Wink
53 kg
1.70 høy
SATS solli plass

Utlogget Thie

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 18

Sv: Valg Av fetforbrennings piller
« #13 : 22. juli 2010, 00:24 »
Er det bedre å være tynnfeit å veie lite, enn å veie noen kg mer og faktisk ha litt antydninger til muskler?

bedre og ha noen ekstra kilo i muskler enn tynnfeit som du sier Tongue
53 kg
1.70 høy
SATS solli plass

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Valg Av fetforbrennings piller
« #14 : 22. juli 2010, 00:46 »
nei desverre så ble det ikke kumpemuskler, for og si det sånn

Ok, jeg tok feil der.

Har en tvillingsøster som drev mye styrketrening osv. men hun ble aldri markert hun ble en "plugg" bare større og større, sterk men ikke noe sånn synlig markert, hvis du skjønner. derfor jeg bare er litt sånn skeptisk.

Jeg synes likevel du skal lese hele innlegget..
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!