Skrevet av Emne: Altså... Gud finnes ikke?  (Lest 97861 ganger)

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: Altså... Gud finnes ikke?
« #105 : 07. juni 2006, 15:07 »
Det eneste jeg synes er synd med tro, er at det er noe som blir lært videre fra foreldre til små barn. I noen tilfeller, er det snakk om hjernevasking. Jeg var og jobbet i en mormonsk kirke( eller noe sånt, dette er ikke mitt felt ) hvor det var ett lekerom for barn. Jeg ble rett og slett dårlig av å se det.

På veggene i lekerommet står det med stor skrift " TRO PÅ GUD" , det er bilder av Jesus overalt, de leser kun fra bibelen som underholdning ( eller hjernevasking om du vil ) , og de leker "skrifteleken" så det ut som.
Altså, de barna har ikke ett valg om de vil tro eller ikke, foreldrene deres lærer de rett og slett at Gud finnes, og vi tror på han. Sånn er det.

Selv hadde jeg en kristen lærer på barneskolen, som sendte meg til rektor fordi jeg ikke ville be til gud før vi spiste matpakka vår husker jeg. Helt sykt.

Den barnelærdommen er vel også grunnen til at du Hellmilk, Warlock med flere, tror på Gud , og ikke Allah, Buddha eller en annen. Hadde dere vært født i ett annet land, eller til en helt annen tid ( tiden til norrøn mytologi f.eks ), hadde dere mest sannsynlig hatt tro til en helt annen Gud enn den dere har nå i dag.

Det får en til å tenke litt, eller hva? Smiley Dere har faktisk ikke VALGT troen deres, dere har blitt lært at det er den riktige der dere bor nå for tiden.
Mormonere er ikke e del av den kristne konfessjon, det er en sekterisk retning...Blir ikke kristen teologi, selv om man har plukket ut litt elementer derfra-bare for å si det da...
Personlig har jeg ikke alltid vært en kristen, jeg var faktisk mer en pøbel, men kan ikke forklare det på noen annen måte enn at jeg møtte Gud,å at han forandret livet mitt totalt  biggrin
Det var ikke en barnetro som var utslaget der, selv om jeg kommer fra en kristen familie.
Det er mulig for deg å argumentere med at hvis jeg var født i Iran så hadde jeg sannsynligvis vært en muslim, men det er jeg ikke, jeg bor i Norge og jeg har møtt Gud. Det som jeg vil trekke frem i den sammenheng er veksten som de ulike trossamfunn har, islam har bare tilvekst av sine egne barn, det er en håndfull personer på verdensbasis, som faktisk konverterer til Islam. Kristendommen derimot har en enorm tilvekst, å da snakker man om mennesker hovedsakelig i den tredje verden, som ikke er oppvokst med den kristne tro. At vi har ulike religioner i ulike deler av verden er bare ett faktum, men opphever det problemstllingen om det finnes en Gud? 
Finn fem feil.

Utlogget pumpalicious

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174

SV: Altså... Gud finnes ikke?
« #106 : 07. juni 2006, 15:08 »
Er veldig enig i Stripies innlegg.
Hvilken religion man tilhører er på mange måter forhåndsbestemt av hvor du er født og i hvilken familie.
Hvor mange familier består av ikke-kristne foreldre, men 100% troende barn? Hvor mange kristne foreldre har muslimske barn?



At noen kan hevde at en religion er 'riktig' er kvalmt. Det må være lov å bruke logisk sans.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Altså... Gud finnes ikke?
« #107 : 07. juni 2006, 15:08 »
Ja, nå er jeg lei av å vente på at Shemhazai skal svare på mitt noe merkelige og for meg, retoriske spørsmål om Aristoteles og de gutta der, så her kommer grunnen til at jeg spurte:

Mange nevner hvordan historiene forandrer seg oppgjennom åra ettersom de gjenfortelles, og at Bibelen er en bok full av vandrehistorier nettopp pga dette. De samme folka har dog ikke noe problem med å tro på Aristoteles, Herodotos, Platon & Caesar. Hvorfor ikke? "Det er bedre dokumentert". Nja er det nå det..?

Aristoteles:
Original-håndskriftene er fra 384-322 f.Kr. og den eldste kopien er fra ca 1100 e.Kr. Altså ca 1400 års forskjell. Det finnes også bare 5 kopier.

Herodotos: Orginal fra 480-425 f.Kr og eldste kopi er fra ca 900 e.Kr. 1300 års forskjell fra originalen til den eldste kopien. 8 kopier.

Platon: Originalen fra 427-347 f.Kr, eldste kopi fra ca 900 e.Kr. 1200 år forskjell. 7 kopier.

Caesar:
Originalen fra 100-44 f.Kr, eldste kopi fra ca 900 e.Kr. Dvs ca 1000 års forskjell fra originalen til eldste kopien.

Rart med det, dette kan dere tro på, selv om det er plenty av tid til at ting kan forandres. Altså, opp til 1300 år forskjell fra originalskriftene til de eldste, kjente kopiene og likevel tro på det..? Helt i orden for meg, for all del. Synes bare det er litt rart.

Det nye testamentet: Originalen er fra 50-90 e.Kr, og den eldste kopien er fra 120-350 e.Kr. Dvs, en tidsavstand på mellom 30-300 år. (Mange flere skrifter, derfor tidsrommet) Det er dessuten 5000 kopier.
Så lite som 30-300 år...? Relativt kort tid, vil jeg mene. I hvertfall i forhold til de andre jeg ramset opp over. Men likevel har ikke folk problemer med å tro på alle de andre.

Dette skulle jo i allefall, om ikke annet, punktere argumentet om at grunnen til at det står så mye rart i Bibelen er pga historien forandrer seg etter som den blir gjenfortalt.. I så fall er det i allefall mer sant det som står i Bibelen (NT) enn historiene om de andre jeg ramset opp.

Prøver ikke med dette å bevise at Jesus har levd, for akkurat det er det jo liten tvil om. Neida, mener ikke at BARE pga NT har bedre dokumentasjon så må man tro på det, for all del. Mener bare å vise folk paradokset med at noen kan velge å tro på en ting, som i forhold til det som står i NT, er lite dokumentert.

Er vel fordi det er FOR utrolig og fantastisk... Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Altså... Gud finnes ikke?
« #108 : 07. juni 2006, 15:10 »
Grunnen er at det står i den hellige skriften at en skal ha en hjem for å ære Herren, og en skal gi barna sine en kristen oppvekst... Wink
Selvfølgelig står det det, akkurat som at du ikke skal ha tro til en annen gud. Det er jo felles for alle religioner. Man har ikke noe valg med andre ord, man blir født inn i det
Sitat
En livshumanist vil selvfølgelig si at dette er umoralsk og feil på alle måter, men vi kristne vet hva frelse har å bety... Evig fortapelse ønsker ikke kristne foreldre for sine barn... Wink

hehe...
Det er jo helt latterlig i grunn. Dersom kristne foreldre velger å gi barnet sitt en buddhistisk tro, så er jo barnet "beskyttet" i den troen. Hvem har sagt at den ene religionen er "sann", og en annen "usann" ? Man er jo ikke mer kristen enn man er oppdratt til å være.
Sitat

Ja, er enig med deg i at det er sykt å komme til rektor på grunn av at du ikke ville be for maten. Men er du sikekr på at det BARE var det som var grunnen?Wink Det var vel ikke den siste dråpen? Det var vel heller ikke reaksjonen din da læreren sa du måtte be for maten som var opphavet til det hele??? Wink
Jeg var generelt veldig snill og god gutt Wink
Poenget er at hun burde burde faktisk å spurt meg om hvilken Gud jeg ville be til om jeg trodde på noen, for alt hun visste, kunne jeg hatt en annen tro enn henne. Men det var jo ikke vanlig for 15 år siden i Norge.
Sitat
Men det blir litt feil å si at vi har fått banket inn religionen... Joda, en holder kristne ritualer osv når man er liten, men jeg vil ikke kalle meg skikkelig kristen før et par år tilbake... Og slik som jeg forstod det i en tidligere post, så har heller ikke David vært kristen hele livet..

Hvorfor valgte du å bli kristen, og ikke en leve etter en annen religion? Du har ikke valgt noen ting egentlig du, foreldrene til foreldrene til foreldrene dine osv.  valgte at du skulle bli oppdratt i kristen tro, IKKE DU.  
Sitat

Uansett må jeg ærlig innrømme at kristen er et vannvittig misbrukt ord. Vet folk va en legger i ordet "kristen"?? Det vil faktisk si en Jesu etterfølger... Det er altfor få som er klar over dette ettter min erfaring! Smiley
Jeg visste ikke det, hva vil det si å være en Jesu etterfølger?
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Altså... Gud finnes ikke?
« #109 : 07. juni 2006, 15:13 »
Jeg blåser i hvem som drar inn kuer og Gro Harlem Bruntland, om det er referert til i en post så kommenterer jeg det. Jeg tror ikke jeg har kommet med så mange navngitte personlige angrep her i tråden at folk bør ta seg nær av det.
Da bruker du jo andres tullete innlegg som motargumenter..? Blir ikke det minste merkelig å gjøre det, syns du..? Du tar en persons døve argument og bruker det i mot noen helt andre, enda du veit at argumentet er helt på tur..? Helt greit det, altså. Smiley Ingen som tar seg nær av noe du skriver vettu. Smiley

Jeg tror ikke det trenger å være helt slik som du forklarer her, men det oppfattes svært ofte slik, og det er jeg klar over.

Kristne tror ikke de er bedre enn andre, snarere tverdt imot, men det kan virke slik, og det kan sikkert også virke ut slik som du forklarer at de er høye på pæra...

Jeg tror heller det er at kristne ofte er glade mennesker som ser gleder i små ting... (Dette er min erfaring, og jeg tar selvfølgelig ikke alle under en kam...) Jeg tror også at det kan oppstå en viss misunnelse på grunn av livsgnisten og frelsesvissheten... Smiley
Bare så synd slike "jeg er bedre enn deg"-kristne gjør så mye av seg. Hadde vært best for alle om de hadde holdt kjeft.. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget superduper

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

  • mja
SV: Altså... Gud finnes ikke?
« #110 : 07. juni 2006, 15:15 »
Du har ikke valgt noen ting egentlig du, foreldrene til foreldrene til foreldrene dine osv.  valgte at du skulle bli oppdratt i kristen tro, IKKE DU.  

Jeg visste ikke det, hva vil det si å være en Jesu etterfølger?

Jeg prøvde å forklare det, men du vil ikke forstå. Poenget er at jeg tok et valg i livet hvilken vei jeg skal gå. Mine foreldre gjorde vel mer eller mindre at jeg var kristen til at jeg var stor nok til å ta et valg selv... Jeg kjenner mange med kristne foreldre som nå har tatt feil vei... (ettter mitt livssyn) Det blir derfor litt for enkelt slik du påstår.. Wink

En Jesu etterfølger vi si at en skal prøve å leve så likt som overhodet mulig som Jesus. Derfor er det viktig å lese Guds ord og vite hva Jesus har gjort, og hva en må praktisere her på Tellus... Smiley

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Altså... Gud finnes ikke?
« #111 : 07. juni 2006, 15:17 »
Jeg tror at de som er kristne skal leve ett totalt annerledes liv enn "normalen", de skal følge Jesu eksempel, hvis han var Gud, så er hans liv verdt å følge, hvis han ikke var Gud, da er vi (de kristne) de største taperene i universet...(jeg holder en finger på at det ikke er faktum da..)
Men måten du beskrev denne personen som "ble" en kristen, det er mer enn bare en "merkelapps endring", går fra å en dag ikke kalle seg kristen til den neste å kalle seg en kristen- Ifølge vår tro, så får man Den Hellige Ånd inngytt i livet når man tar imot Jesus, dvs. tar ett markant veiskille å bestemmer seg for at jeg skal følge Jesus helt til jeg treffer ham i Himmelen. DHÅ er Gud selv som vil hjelpe oss gjennom livet, i alle ting, også til å behandle områder som kalles "synd", eller skal vi heller si, ting som egentlig ikke bygger oss opp.
Hvis man har møtt Gud er man ikke likegyldig til det som står i Bibelen, fordi vi tror det er mye visdom som Gud har skjenket oss, men vi gjør ingen av de tinga som står der for å bli rettferdige for Gud, for å bli mer likt av han, han elsker oss uansett. Men vi gjør det fordi vi rett og slett anerkjenner Gud som en smartere person enn oss, og følger en del prinsipper som han gjennom sitt ord har sagt vil spare oss for mye vondt.

Han kan feks ikke gå på kino lenger.. Hva kaller du det da? Han kan ikke gjøre det fordi det gjorde han i sitt "gamle" liv og nå skal alt være forandret.. Er jo flere eksempler men gidder ikke ramse opp..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
SV: Altså... Gud finnes ikke?
« #112 : 07. juni 2006, 15:18 »

Utrolig idiotisk innlegg. Kommer igjen med forslaget om eget drittungen-forum. Alle som stemmer for, si ai.

Hadde du skjønt det hadde du ikkje nødvendigvis synest det var idiotisk, og "drittungeforum"? personleg trur eg du burde havna der med tråder som: "bilder av warlock" O.L.
Hvis folk drar inn bilder av krøtter og stiller spørsmål ved våre evner til oppfattelse så er det absolutt ikke et dumt spørsmål..


Espen Leon sjønte i det minste innlegget mitt.
Sitat fra: wArLoCK

link=topic=42161.msg540716#msg540716 date=1149681686

Jahvel? Se hvem som dro inn bildet da.. Når begynte vi å ta han på alvor..? Tongue

Og når begynte du å ikkje ta meg på alvor?
Slik eg ser det har eg ikkje så forferdeleg mange tåpelege innlegg, kanskje DU kunne begrunne DIN påstand? Smiley
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Altså... Gud finnes ikke?
« #113 : 07. juni 2006, 15:21 »
Masse quotes...  Regner 1.625 i snitt for hver post på denne siden.  Ops! Der ble det visst 1.4444

Forbereder Matte-Eksamen.

Burde vel sagt: Back to topic, men er det virkelig så lurt? Cheesy
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Altså... Gud finnes ikke?
« #114 : 07. juni 2006, 15:21 »
Det eneste jeg synes er synd med tro, er at det er noe som blir lært videre fra foreldre til små barn. I noen tilfeller, er det snakk om hjernevasking. Jeg var og jobbet i en mormonsk kirke( eller noe sånt, dette er ikke mitt felt ) hvor det var ett lekerom for barn. Jeg ble rett og slett dårlig av å se det.

På veggene i lekerommet står det med stor skrift " TRO PÅ GUD" , det er bilder av Jesus overalt, de leser kun fra bibelen som underholdning ( eller hjernevasking om du vil ) , og de leker "skrifteleken" så det ut som.
Altså, de barna har ikke ett valg om de vil tro eller ikke, foreldrene deres lærer de rett og slett at Gud finnes, og vi tror på han. Sånn er det.

Selv hadde jeg en kristen lærer på barneskolen, som sendte meg til rektor fordi jeg ikke ville be til gud før vi spiste matpakka vår husker jeg. Helt sykt.

Den barnelærdommen er vel også grunnen til at du Hellmilk, Warlock med flere, tror på Gud , og ikke Allah, Buddha eller en annen. Hadde dere vært født i ett annet land, eller til en helt annen tid ( tiden til norrøn mytologi f.eks ), hadde dere mest sannsynlig hatt tro til en helt annen Gud enn den dere har nå i dag.

Det får en til å tenke litt, eller hva? Smiley Dere har faktisk ikke VALGT troen deres, dere har blitt lært at det er den riktige der dere bor nå for tiden.
Skivebom å sammenligne mormonere med kristne og faktisk tro at dette er det samme.. Blir som å sammenligne muslimer med terrorister.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Altså... Gud finnes ikke?
« #115 : 07. juni 2006, 15:22 »
Mormonere er ikke e del av den kristne konfessjon, det er en sekterisk retning...Blir ikke kristen teologi, selv om man har plukket ut litt elementer derfra-bare for å si det da...
Okey greit å vite. For en utenforforstående som meg så liknet det på en sekt hvertfall.
Sitat
Personlig har jeg ikke alltid vært en kristen, jeg var faktisk mer en pøbel, men kan ikke forklare det på noen annen måte enn at jeg møtte Gud,å at han forandret livet mitt totalt biggrin
Det var ikke en barnetro som var utslaget der, selv om jeg kommer fra en kristen familie.
Det er mulig for deg å argumentere med at hvis jeg var født i Iran så hadde jeg sannsynligvis vært en muslim, men det er jeg ikke, jeg bor i Norge og jeg har møtt Gud. Det som jeg vil trekke frem i den sammenheng er veksten som de ulike trossamfunn har, islam har bare tilvekst av sine egne barn, det er en håndfull personer på verdensbasis, som faktisk konverterer til Islam. Kristendommen derimot har en enorm tilvekst, å da snakker man om mennesker hovedsakelig i den tredje verden, som ikke er oppvokst med den kristne tro. At vi har ulike religioner i ulike deler av verden er bare ett faktum, men opphever det problemstllingen om det finnes en Gud?

Hvordan vet du at du har møtt guden fra kristendom? Det er vel fordi det er den religionen som er der du er? I dette landet, i din familie osv. Hadde du ikke visst om bibelen, om kristendommen hadde du aldri møtt denne guden du snakker om. Så hvorfor leve og tilstrebe denne boka?

Hvordan vet du egentlig at du har møtt gud , og ikke bare en sinnsforstyrrelse som gir diverse gode følelsesr som tilhørighet  i kroppen?

Jeg tror også det er noe mer , noe høyere enn oss som ingen forstår. Jeg tror også at disse bøkene bare er midlertidige forklaringer vi mennesker har lagd på ting vi ikke forstår. Som hvordan vi ble til, hva som skjer når vi dør og slikt. Så jeg velger å ikke leve etter de bøkene. Hvis jeg skulle valgt å være troende, hvilken tro skulle jeg valgt? Hvilken bok er den riktige å følge? Virker utrolig meningsløst å tro på det ene fremfor det andre.
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
SV: Altså... Gud finnes ikke?
« #116 : 07. juni 2006, 15:24 »
En Jesu etterfølger vi si at en skal prøve å leve så likt som overhodet mulig som Jesus. Derfor er det viktig å lese Guds ord og vite hva Jesus har gjort, og hva en må praktisere her på Tellus... Smiley
Det innebærer vel da å skaffe seg en kjortel, anlegge et skjegg, ordne seg en glorie, og til slutt flytte til midtøsten og heale folk og til slutt bli korsfestet. Husk også å gi mat til folk, og vær raus med vinen.

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget superduper

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

  • mja
SV: Altså... Gud finnes ikke?
« #117 : 07. juni 2006, 15:25 »
Han kan feks ikke gå på kino lenger.. Hva kaller du det da? Han kan ikke gjøre det fordi det gjorde han i sitt "gamle" liv og nå skal alt være forandret.. Er jo flere eksempler men gidder ikke ramse opp..

Såklart kan en kristen gå på kino... Wink

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Altså... Gud finnes ikke?
« #118 : 07. juni 2006, 15:26 »
Jeg prøvde å forklare det, men du vil ikke forstå. Poenget er at jeg tok et valg i livet hvilken vei jeg skal gå. Mine foreldre gjorde vel mer eller mindre at jeg var kristen til at jeg var stor nok til å ta et valg selv... Jeg kjenner mange med kristne foreldre som nå har tatt feil vei... (ettter mitt livssyn) Det blir derfor litt for enkelt slik du påstår.. Wink

Du hadde valget mellom å være kristen og ikke-kristen, ikke valget mellom å være kristen, muslim,buddhist osv. Altså egentlig ikke ett valg. Du har valgt å gjøre som du har blitt lært å gjøre.
Sitat
En Jesu etterfølger vi si at en skal prøve å leve så likt som overhodet mulig som Jesus. Derfor er det viktig å lese Guds ord og vite hva Jesus har gjort, og hva en må praktisere her på Tellus... Smiley
Hvorfor skal du leve så likt som overhodet mulig som Jesus?
Skivebom å sammenligne mormonere med kristne og faktisk tro at dette er det samme.. Blir som å sammenligne muslimer med terrorister.
Likeså, poengene mine med innlegget står.
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Altså... Gud finnes ikke?
« #119 : 07. juni 2006, 15:27 »
Så hvilken religion man får er _helt_ avhengig av hvor man er oppvokst..? Forklar da gjerne hvorfor muslimer konverterer til kristendommen som aldri før. Ja, arabiske muslimer. Kan også få lov til å forklare hvorfor de som konverterer blir drept.

Jeg, for min del, tror Islam er en åndsmakt.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!