Visning av honnrposter for Anonym Pumper
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Kroppsbygging og Fitness / SV: Chins og dips 02. oktober 2005, 14:01
    heisann! jeg hadde akkurat samme problemet som deg for en måned siden når det gjelder chins. klarte maks 5-6 repetisjoner på rappen. men så leste jeg et sted her på siden noen som anbefalte at dersom du ikke klarte så mange repetisjoner skulle du først ta en repetisjon, så ta en liten pause, så ta to repetisjoner, pause, tre repetisjoner osv. osv.. men trikset er å gi seg før du er på failure slik at du på den måten skal kunne begynne pyramiden på nytt og få flere repetisjoner totalt. jeg trente f.eks. slik:

    1-2-3-1-2-3-1-2-1-2-1

    virket vertfall for meg! nå tar jeg 11 repetisjoner på rappen, og fortsatt stigende:)
    Honnr gitt av : HITman, 02. oktober 2005, 23:26
    2  Generelt / Antidoping / SV: røyke+trene=???? 06. september 2005, 19:42
    Sitat
    "Hasjis, sammen med den tobakken du røyker den med, vil:
    - redusere blodsirkulasjonen...
    - redusere utskillelsen av Veksthormon som skjer om natten...
    - forringe sexdrift, testosteronnivåer,forplantningsevne...
    - redusere oksygenopptaket ditt...
    - Øke forbruket ditt av sjokolade og søtsaker...
    Så om hasj er dumt for et menneske som trener?? Ja!"

    noe av dette du sikter til? i såfall skjønner jeg ikke sammenhengen her.. ingenting galt med dette svaret, er det vel??
    Honnr gitt av : Bilgal, 06. september 2005, 22:02
    3  Generelt / Antidoping / SV: røyke+trene=???? 06. september 2005, 19:12
    Blir for dumt å sitte her å forsvare bruken av et ulovlig stoff. Driter i hvor mange flott argumenter dere har, det er fremdeles narkotika.
    Blir jo som å sitte her å si at bol er kult...

    takk! endelig en fornuftig sjel! jeg føler vertfall at vi er på samme side! jeg vil heller aldri forsvare bruken av et narkotisk stoff, og syns det er enda teitere å gjøre på en seriøs treningsside på internett som i tillegg skal være dopingfri (stemmer ikke dette da?)
    Honnr gitt av : Woody, 06. september 2005, 19:15
    Sider:
  • 1
  • Bananpannekake

    Kosthold23.11.20202213

    Perfekt å starte dagen på!
    Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.

    Proteinrike tacolefser

    Trening21.11.202030

    Bytt ut tradisjonelle tortillalefser eller speltlomper med hjemmelaget proteinrike tacolefser.
    Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.