Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 8
  • 1  Treningsforum / Informasjon om Treningsforum / Re:Sletting av profil på: 15. mars 2004, 11:39
    Nå er jeg tilbake, og profilen er visst ikke slettet likevel.


    Da kan dere se bort i fra dette her (noe dere forsåvidt også har gjort  Grin).
    2  Treningsforum / Informasjon om Treningsforum / Sletting av profil på: 08. januar 2004, 01:06
    Fint om dere kan slette profilen min.



    Takk.
    3  Trening / Skader og Smerter / Re:Beinhinnebetennelse på: 07. desember 2003, 20:54
    Men aller helst skal det jo ha fri. Dette er ikke mulig for meg, da jeg er instruktør to kvelder i uken.

    Kjedelig å ikke kunne være instruktør i det hele tatt i fremtiden, fremfor å ta en skikkelig hvil nå...

    Kronisk betennelse, og du kan som et verste fall ikke engang løpe opp en bakke uten å bli dårlig.

    Var jeg deg hadde jeg tatt fullstendig fri fra all trening.
    4  Trening / Skader og Smerter / Re:Beinhinnebetennelse på: 07. desember 2003, 20:53
    Fysioterapi hjalp meg Smiley
    Fysiterapeuten brakk opp igjen skadestedet, så det fikk leges riktig.

    Ellers:
    gode sko, godt underlag, evnt tape - Oridus-kremen er god.

    Før alt dette: hvile.

    Det MÅ til - ikke lek helt her - det vil utvikle seg til kronisk betennelse.


    Hvordan brekker man opp en betennelse?

    Ja, det kan du jo spørre om.
    Jeg vet ikke hva hun gjorde, men det var dette ordet hun brukte.

    Antar at hun mente at hun "rev opp igjen" det som hadde begynt å gro "overfladisk", så hun fikk behandlet skaden først.

    Ikke helt sikker, jeg er ikke fysioterapeut.
    Det fungerte i alle fall.
    5  Generelt / Åpent forum / Re:MSN Messenger og brannmur på: 04. desember 2003, 20:59
    Jeg brukte bare "logg på"-knappen under Fil - istedet for den på forsiden.

    Det fungerte på min PC ved samme feilmelding.
    6  Trening / Andre Treningsaktiviteter / Re:3000m. på under 9min på: 02. desember 2003, 22:40

    Jeg hadde helt klart fortsatt med løpingen.

    Tenk på følelsen når du løper forbi ham....  Grin
    7  Trening / Andre Treningsaktiviteter / Re:3000m. på under 9min på: 02. desember 2003, 20:47
    Hold oss oppdaterte da!


    Synes det var kult å ta utfordringen  Cheesy
    8  Trening / Skader og Smerter / Re:Beinhinnebetennelse på: 02. desember 2003, 20:45
    Fysioterapi hjalp meg Smiley
    Fysiterapeuten brakk opp igjen skadestedet, så det fikk leges riktig.

    Ellers:
    gode sko, godt underlag, evnt tape - Oridus-kremen er god.

    Før alt dette: hvile.

    Det MÅ til - ikke lek helt her - det vil utvikle seg til kronisk betennelse.
    9  Bilder / Bilder av Medlemmene / Re:lite jenter på: 16. november 2003, 11:39
    Ingen tvil om at dette er et sted for å vise fremgang, resultater osv. etter målrettet styrketrening, er det vel Cain.

    Jeg gidder ikke krangle på det altså - poenget mitt er at det er andre jenter som er mer interessante å ha profilen til her inne, og det hadde jo vært veldig gøy å se - jenter som Trainee, for eksempel. Smiley
    10  Bilder / Bilder av Medlemmene / Re:lite jenter på: 16. november 2003, 00:59
    Vel...
    Jeg trener ikke for å bli større, f.eks., ergo blir resultatene ikke spesielt interessante å se.

    En bildeside av meg ville kun blitt til å se på hvordan jeg ser ut, og det er jo ikke derfor denne siden er her.
    Det er ikke derfor jeg er her heller.
    11  Bilder / Bilder av Medlemmene / Re:lite jenter på: 16. november 2003, 00:04
    Kan ikke svare for flere enn meg selv, men jeg har ikke profil her siden jeg ikke driver med fitness.

    Enkelt og greit.
    12  Trening / Andre Treningsaktiviteter / Re:3000m. på under 9min på: 09. november 2003, 18:42

    Hvor er linken, runningman?
    13  Treningsforum / Informasjon om Treningsforum / Re:Ny moderator - Fitnessjanne på: 02. november 2003, 20:49
     Cheesy
    14  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Re:Verdens mest meningsløse idrett?? på: 26. oktober 2003, 21:50
    Jeg har ikke lest alle svarene. Så vet du/dere det.


    Pumping Irony;

    hva gjør en handling meningsfull?
    Hvis du tenker etter, er svært lite direkte meningsfullt - sett i den store sammenhengen.

    Du kan selvsagt se dette fra mange sider, men èn av grunnene til at jeg finner en aktivitet meningsfull, er lyst/glede i forbindelse med dette.
    Jeg har lyst til å gjøre en bestemt ting - f.eks. å løfte vekter - og dette holder faktisk for meg.

    Det er fint å gjøre nyttige ting, men man kan rett og slett ikke redde barna i Afrika døgnet rundt.
    Enkelte ting må man få gjøre for seg selv, og bare det.


    Du sier at fokusering på utseende byr deg imot - vel, jeg ville nok gått andre veier for å finne min fanesak hva gjelder nettopp dette.
    Prinsippet om trene og spise sunt - for så å bygge muskler - det ser jeg ingenting usunt i.
    Det er verre når det går andre veien - som f.eks. i "modell-verdenen".
    Kroppsbygging har et sunt fokus, så lenge du holder deg "ren".


    "Idrett skal være primitivt" er så klart et utrolig subjektivt utsagn, og seriøsiteten blir jo deretter.
    Hva du selv fascineres av, er uinteressant i en debatt som dette.


    Kroppsbygging handler ikke om å tilfredsstille et "sykt" og "usunt" kroppsideal, nei.
    Det finnes ekstreme i alle leire, og du kan ikke dermed kalle hele gjengen for "psyke" av den grunn.
    Noen tar av, i en usunn retning.
    Det betyr ikke at det er noe feil med idretten i seg selv.


    Kroppsbyggere kan selvsagt utvikle en sykdom som går ut på det "omvendte" av spiseforstyrrelser, men dette har altså ingenting med kroppsbygging i seg selv.
    Det handler om utøvere som ikke kjenner grensene sine.
    15  Generelt / Åpent forum / Re:rang i militære på: 26. oktober 2003, 01:59
    http://www.navio.no/MilGrad.htm
    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 8
  • Øvelsene du gjør feil

    Trening13.12.2019254

    Disse typiske fallgruvene bør du unngå.
    Michael Sullivan (23) fra Irland var et mobbeoffer.

    Kosttilskudd - bruker du for mye?

    Kosthold11.12.201943

    Hvor mye kosttilskudd bruker du egentlig?
    Progresjon er viktig for å få resultater av treningen.
    Dette er 500 kcal!