Visning av honnrposter for Lille blod apen
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 6
  • 1  Trening / Strongman / Sv: WSM 2013, Sanya Kina 17-24 august 14. november 2013, 16:49
    Heat 3

    http://www.youtube.com/watch?v=4uqJdv8xGtY
    Honnr gitt av : Iver P. Berge, 21. november 2013, 16:38
    2  Trening / Strongman / Sv: Strongman på TV-tråden! 03. januar 2013, 17:21
    Går ut ifra at resten av heatene kommer utover dagen da heat 5 ble opplastet etter finalen

    Wsm 2012 heat 5
    http://www.youtube.com/watch?v=ZEERATVnLVc&list=UUz1JwnXBbHAlndfwVNP6MAQ&index=1

    Wsm 2012 Final
    http://www.youtube.com/watch?v=7oTAAfq4DLM&list=UUz1JwnXBbHAlndfwVNP6MAQ&index=2
    Honnr gitt av : Jonas S.K, 03. januar 2013, 19:37
    3  Trening / Styrkeløft / Sv: IPF-løftere svake i markløft? 21. desember 2012, 23:43
    I strongman bruker de reimer. Da kan en person som CYC ta 20 - 40 kg mere

    Det latteligste jeg har hørt, håper du kødder?
    Grunnen til at de bruker reimer i strongman er for at de har ofte såpass mange andre greps basserte øvelser. Grepet blir fort slitent og ødelagt, å strongman er oppvisnings sport så da vill folk se store vekter, derfor reimer slik at ikke grepet hindrer det resten av kroppen klarer å dra.

    Eneste grunnen til at 20-40 kg kan stemme er at personen er lattelig svak i grep.

    Grunnen til at de beste markløft IPF løfterne er svakere i mark kontra det som Strongman og u testede styrkeløft forbund. Er i hovedsak dop, sikkert noen vise unntak der noen ikke er bygd for noen andre styrkeløft øvelser, men er perfekte bygd for markløft men gjøre det ikke bra i bøy og benk.
    Honnr gitt av : Eric Heiden, 22. desember 2012, 01:24
    4  Generelt / Loggbok Online / Sv: Espen Bøs Aune mot NM 6.okt 03. oktober 2012, 14:07



    Noe alla sånn ved mat fattet når du er ferdig på Lørdag Espen ?  biggrin


    Lykke til den siste uka nåSmiley
    Honnr gitt av : Staggere, 03. oktober 2012, 18:51
    5  Trening / Strongman / Sv: WSM 2012 25. september 2012, 23:07
    Egentlig veldig dumt av Radzikowski å ta 2 mere enn han hadde trengt når han gikk sist ut med Hollands som ikke er noe trusel i press ^^ Trur ikke Big Z hadde gått max ut om så han ikke måte, trur han er så rutinert at han sparer kruttet til finalen

    Edit: så feil trudde han kom på 2 plass i forje øvelse.
    Honnr gitt av : Sagmon, 26. september 2012, 14:06
    6  Trening / Strongman / Sv: WSM 2012 25. september 2012, 20:01
    "Viking Press - ATVs set on the apparatus. Very low pick, some of the competitors had trouble just picking it.
     Kurek 3
     Nagy 4
     Jenkins 6
     Thor 7
     Best 0
     Hall 8 - strict press! Just no leg drive whatsoever, and he had one disallowed for not coming below his ears. Very impressive"

    Der slo du meg til mølla gitt:P
    Honnr gitt av : HHHH, 25. september 2012, 20:02
    7  Trening / Strongman / Sv: Norges Sterkeste Mann 2012 23. april 2012, 15:16
    Ikke som noe angrip til dere som er med å arangerer NSM dere gjør en strålende jobb, men har dere vært inne på tanken å prøvd å arangere flere kvalik stevner i løpet av året feks 4 stk der topp 3 i vær konk blir direkte kvalifisert til NSM? Hatt Konkene i Oslo, Trondheim, Bergen og Kristiansand feks for å få inn publikum der det bor mye folk for å få opp intiresen enda mere?
    Honnr gitt av : Jonas S.K, 23. april 2012, 15:51
    8  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Ole Martin is pumping iron! Film side 139 27. februar 2012, 17:43
    Hørt rykter om at pølse mannen ifra Fredrikstad har lagt seg i hard trening etter møtet med Espen i wipeout for revansj! Han spiser enda mere pølser og hamburgere enn før i tilleg til hardcore trening med Viking Karlsen som  Personlig trener, så dere må nok se dere slått helle gjengen i år av en debutant  Grin

    Lykke til I Arnolds Ole Martin! Håper leggen holder slik at det blir enda mere kniving i år i toppen enn i fjor! Grin
    Honnr gitt av : Espen Bøs Aune, 27. februar 2012, 22:23
    9  Trening / Strongman / Sv: Norges Sterkeste Mann 2012 12. januar 2012, 23:20
    han må ha noen problemer..det er noen hakk mer enn veldig rart dette

    jeg hadde ikke tørt å sagt dette mer til noen om jeg var han,gjeldene fra han "la opp"etter treningsforum magasin satsing artikkelen,han begynte jo igjen et par mnd etter..

    Trur i grunn Arild gir blanke F i hva du og andre synes om vinglingen hans;) Det er først og fremst hans liv og kropp. Skal man vinne titelen World`s strongest man må man gå 100% inn for det, ikke 50% og press ifra tenåringer på et forum på nettet!

    Trur faktisk ikke Arild har det som skal til for å vinne heller i grunn, han er ikke god nok all around.

    Personlig har jeg lagt ifra meg håpet om å se Arild gjøre et orntlig comeback, sitter bare i spenning på hva han kommer til å begyne med etter maraton løpinga:P Arild for tenke på seg selv og gjøre det han vill, ikke leve sånn vi vill at han skal leve;) Savner jo han i sirkuset selvfølgelig,den tid, den sorg.
    Honnr gitt av : Mr Melk, 18. februar 2012, 00:12
    10  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Pyramidsett - Hvor er logikken bak dette? 25. januar 2012, 00:49
    Kjører du oppvarmings sett som er relativt lette opp til et topp sett vill du få et lite mengde grunnlag på tyngre vekter, dvs lite stimuli på musklene som trenes.

    Også kan jeg også nevne jo høyere vektene er i forhold til 1 Rm jo mindre Mengde vill kroppen tåle, går du inn for å spare deg under oppbygging til toppsett. Vill ikke tunge toppsett gi god nok stimuli til musklene fordi sentral nerve systemet vill bli utslitt før musklene for den stimuli den tåler.

    De aller fleste proff styrke atleter og Kroppsbyggere kombinerer faktisk begge tingene som du nevner her. 

    Off season:
    Byggere: kjører mye mengde med lettere vekter for stimmuli og tyngre vekter med mindre vekter i blandt for å sjokkere kroppen til at den trenger mere muskler for å håndtere vektene.

    Styrke atleter: Kjører mye mengde offseason for å jobbe med svakheter og få sentral nerve systemet til å tåle mere julling.

    On season:
    Byggere: Når dieten er i gang, vill kroppen tåle mindre mengde og den beste måten for å beholde mest mulig muskel masse er å trene tungt med få reps for å gi kroppen en grunn til å holde på muskel massen, da kroppen kvitter seg med det den tror du ikke trenger i et kcal underskudd. Da brukes ofte oppvarming opp til et par toppsett med fære reps.

    Styrke atleter: Når oppkjøring mot en konkuranse starer. vill utøverne kutte ned på mengden mens vektene øker for å gjøre sentral nerve systemet og musklene klar til tunge løft.  

    Honnr gitt av : paramora, 25. januar 2012, 12:12
    11  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Kompakte, sterke "små"-muskler 20. januar 2012, 16:36
    Min anbefalling som er inne på det alle andre er inne på dvs lite mengde i treninga.

    Vill feks bruke Knebøy til et eks du trener det 2 ganger i uka.

    Dag 1 du jobber deg opp mot et top sett på 2-3 repper opp over og litt større hopp mellom vektene slik at mengden blir lav.

    Dag 2 eksplosiv dag.
    8x2x50% uke 1, 55% uke 2 og 60% av 1 rm uke 3 også begyner du på nytt igjen.

    Ikke ha masse varianter av støtte øvelser slik at mengden blir høy.

    Legg deg rundt vedlikehold kcal forbruk.

    Er samme hva reps omerådet er så lenge mengden i treninga de er høy
     
    Honnr gitt av : Ulrik91, 21. januar 2012, 00:11
    12  Generelt / Konkurranseforum / Sv: 14.12 Spørsmål 3 14. desember 2011, 16:49
    47 liter melk etter femten timer i sterk sol og varme

    Kan ikke påstå jeg har luktet på eksakt 47 liter melk som har ståt femten timer i sterk sol og varme. Men her er min lignende opplevelse:

    Det var sommeren 2008, steikende sol og varme. På trening Emil skulle, protein pulver og en liter melk Emil hadde.
    Bade etter trening Emil ville, skru på melke korka Emil glemte.

    Sekken sto nå ute i sola 6 timer og i tilleg glemte jeg den i en kompis sin bil, Fikk den igjen kvelden etter, sikkert ståt å kosa seg i den heite bilen. Åpnet opp sekken for å kaste trenings tøy og håndkle på vask. Ble møtt av en stank uten like brakk meg og kjente på dagens mat. Fortet meg å lukke sekken, løp jeg ut for å kaste helle dritten.
    Honnr gitt av : RonnyMyRevolution, 14. desember 2011, 22:55
    13  Generelt / Loggbok Online / Sv: Espen Bøs Aune opptrenings logg :) 17. november 2011, 11:41
    Alle må da klare å se at det rosa rommet er Espen sitt? Han har jo alt han trenger på rommet for å bli stor og sterk: Komfyr, seng, spise bord og hest til å komme seg til trening på:D
    Honnr gitt av : Espen Bøs Aune, 17. november 2011, 12:34
    14  Generelt / Loggbok Online / Sv: Bekka`s treningslogg, bildeupdate s58... 07. november 2011, 23:14
    Det var låra sine det, ser meget bra ut! Smiley Sikker på Verden hadde blitt så mye bedre med flere jenter med veltrente bein, i værtfall for min del xD haha. For det er hot! Du har skjønt det Frøken!
    Honnr gitt av : sstians, 07. november 2011, 23:15
    15  Trening / Strongman / Sv: Arild haugen som strongman igjen 30. oktober 2011, 23:43
    ser ikke ut som han sliter noe av det nå, og hvem av konkurrenene hans har ikke det? det er strongman det er snakk om ;p

    Hva vet du om han ikke slitter en del med det, snakket personlig med Arild om det?
    Tilbakefall kan skje under konkuranse, i sofaen, i senga, på trening, under mat laging, gå tur med bikkja osv. Sier ikke det at Arild kommer til å skadde seg men sansynligheten er stor at en skadde kan hemme han drastisk med alle skadene han har hatt!

    Ja alle har ganske stor skade statistisk, å det er ganske mange som skader seg under konkuranse blandt top 10, Arild er ingen unntak da han pådrar seg enn eller annen skade 50% av tilfellene og 60% av tilfellene har han også mye kramper som igjen øker skaderisikoen enda mer.

    Personlig synes jeg Arild er et bra forbilde for strongman med sirkus faktoren hans og virker som han har en kul personlighet utenom;) Å ønsker Arild alt vell og hadde vært kult om han hadde blitt WSM, så ikke misstolk meg på at jeg ikke liker fyren, er bare at jeg er litt mere realistisk og svever ikke på en sky å trur fyren kommer til å løfte: 430-440 i mark;)
    Honnr gitt av : Bjørn R, 31. oktober 2011, 09:28
    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 6
  • Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
    Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
    Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
    Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?