Visning av honnørposter for Stuttjukken
|
Sider: 1
|
1
|
Generelt / Åpent forum / Sv: Bussjåfør? Noe for meg?
|
20. april 2007, 12:19
|
Eg har køyrt buss sidan 1999, og det er eit yrke eg trivest svært godt i. For dei som likar å treffa folk, er dette ein kjekk jobb. Eg veit at det er eit lågstatusyrke, men eg for min del er stolt av å vera bussjåfør. |
Honnør gitt av : Kikki, 20. april 2007, 14:22
|
|
2
|
Generelt / Åpent forum / Sv: Bussjåfør? Noe for meg?
|
20. april 2007, 12:19
|
Eg har køyrt buss sidan 1999, og det er eit yrke eg trivest svært godt i. For dei som likar å treffa folk, er dette ein kjekk jobb. Eg veit at det er eit lågstatusyrke, men eg for min del er stolt av å vera bussjåfør. |
Honnør gitt av : kennyo, 20. april 2007, 13:21
|
|
3
|
Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Feit kar som kan tenkja seg å trena litt styrke.
|
28. desember 2006, 23:05
|
Jau, no står det att å sjå om eg vågar dette. Eg kan ikkje sei at eg veit det, men det bør heller verta slik at eg ikkje tør la vera. Det var no liksom det mi registrering i forumet her skulle resultera i. I kveld var eg ein tur ut for distribuera ein form for resultat frå fjellfotoprosjektet mitt dette året (i form av ein kalendar), og vart nestan utseld (pussig nok). Det minnar meg iallfall om at eg skal koma meg ut på fjellturar óg neste år. Det som er nytt no er at eg vil driva med litt styrketrening i tillegg til fjellturane (som det er down-periode på på slike tider av året).
Ein kikk rundt om i forumet, viser meg mange bilete av kroppsbyggjarar. Eigentleg vert eg skremt av slike bilete, og kan ikkje tenkja meg å verta ein slik kroppsbyggjar. Så treng eg ikkje det heller, for det går godt an å driva med styrketrening med gode resultat, utan at det visest på kropp og musklar sett utanfrå. No er eg godt polstra med kilovis av feitt, og feittlaget reknar eg med kan gøyme det meste i årevis. Det passar meg utmerka, då eg ikkje har noko markeringsbehov. Jordnær?? Eg er kanskje det......... |
Honnør gitt av : Egil Skallagrimsson, 29. desember 2006, 03:02
|
|
|