Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 441
  • 1  Generelt / Loggbok Online / Sv: Steffen - 15. plass WSM -90kg på: 01. desember 2015, 06:15
    Jägermeister gjør en sterkere i mark
    2  Generelt / Loggbok Online / Sv: Storkman - Film: 200kg knebøy på 90kg kroppsvekt på: 29. januar 2015, 02:42
    Dette er vel et program som Lars Samnøy har laget. Fornuftig med mengdetrening på baseøvelsene!
    3  Generelt / Loggbok Online / Sv: Evis mot 300kg rawmark på: 09. oktober 2014, 06:49
    Liten milepæl for gamle loggen:


    http://youtu.be/dXwzKgxTFAA
    4  Generelt / Loggbok Online / Sv: Storkman - Mot nye høyder på: 21. august 2014, 01:45

    er det bevisst at du semi-lårer på disse vektene eller er det bare sånn du drar alle vekter?
    5  Generelt / Loggbok Online / Sv: Sørlandslogg på: 16. juni 2014, 22:15
    Hvordan står det til med denne karen? Noe stevne i sikte?
    6  Generelt / Loggbok Online / Sv: Evis mot 300kg rawmark på: 14. juni 2014, 01:03

    The IPF does not approve.

    https://www.youtube.com/watch?v=nhyR9U5sU7U
    7  Generelt / Loggbok Online / Sv: Espenc på: 14. januar 2014, 03:45
    Ny solid pers i knebøy. 187.5kg. Nei det er ikke wraps jeg har rundt knea, er sleeves.

    http://www.youtube.com/watch?v=XD0evRZvRFI&feature=youtu.be

    Du har 200kg inne nå. Bra jobbet!

    Anbefaler deg å ta en tur innom Osk eller en annen styrkeløftklubb iblant og trene litt med konkurranseutstyret om du tenker å delta på et stevne etterhvert. Kommersielle sentre som det du trener på har som regel jalla stenger som er mykere og oppfører seg annerledes enn styrkeløftstenger lastet med jernskiver. Skivene er også en annen case. De kan være alt fra betydelig lettere til tyngre der du nå trener.

    Ellers tror jeg ikke de knevarmerne dine er godkjent i IPF/NSF men vet ikke om du føler du må ha de på for å løfte tungt?

    Skal du ha varmere til stevnebruk så anbefaler jeg SBD-varmere fra Maxrep.no. De beste IPF-godkjente varmerne på markedet i dag.
    8  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Craze på: 27. november 2013, 13:59
    det er ute av kroppen på 1 2 dager maks Wink

    Hva slags grunnlag har du for å si det?
    9  Generelt / Loggbok Online / Sv: Evis mot 300kg rawmark på: 26. november 2013, 05:06
    Er det noe trening for tiden, Even?

    Trener vel greit. På vei tilbake fra noe sykdom for noen uker siden som satte meg en del tilbake så ikke noe kjempeform, men fikk perset litt i mark i helgen:

    https://www.youtube.com/watch?v=AdqbmxjYjSk
    10  Generelt / Loggbok Online / Sv: Fasiten på: 18. august 2013, 14:26
    Zydrunas er vel strengt tatt ikke best i rawbøy?

    I følge hva en del rapporterer er det visst ikke umulig at han er det.
    11  Generelt / Loggbok Online / Sv: Espenc på: 03. august 2013, 15:54
    Ikke tull med SFV.
    12  Generelt / Loggbok Online / Sv: Espenc på: 23. juli 2013, 01:25
    Hvor mange pushups klarer du?
    13  Generelt / Loggbok Online / Sv: Espenc på: 23. juli 2013, 00:46
    Hører at stående roing bak ryggen i smith er en bra erstatning for chins med 30kg.
    14  Generelt / Loggbok Online / Sv: Maevar - Discokongen, formbilde s 396 på: 20. juli 2013, 23:40
    Og i fjor så satte jeg meg på gresset på Tjuvholmen, uten teppe eller plastikk eller noe mellom buksa og gresset. Ble litt rått og fuktig i buksa selv om det var midt på sommeren og det egentlig skulle være tørt. Man skal ikke la seg lure. Samme hvor tørt det er på gresset så er det egentlig rått. Skikkelig ekkelt.

    Samme erfaring har jeg. Håpløst å sitte på gress.

    Ass-to-grass er en myte.
    15  Generelt / Loggbok Online / Sv: Espenc på: 20. juli 2013, 18:29
    PS: har du testet hvor mange chins du tar nå?
    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 441
  • Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
    Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
    Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

    Hvordan få mer ut av markløft?

    Trening27.05.202040

    Slik får du mer ut av markløft.
    Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.