Visning av honnrposter for chrizmaster
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Forum for ungdom / Sv: Christoffer går for Athletic Fitness -180cm Oslo Grand Prix 2012 21. juli 2011, 19:11
    Jeg er veldig engasjert innen Kreftsaken

    *Her er mitt nye prosjekt Smiley

    Se filmen, skriv under og del den med andre på forumet, facebook og twitter Smiley

    http://www.youtube.com/watch?v=R8MCj5JMcgQ&feature=channel_video_title
    Honnr gitt av : Torø, 22. juli 2011, 07:03
    2  Trening / Forum for ungdom / Sv: Christoffer går for Athletic Fitness -180cm Oslo Grand Prix 2012 12. juli 2011, 10:08
    Spor Smiley Ser ut som en god plan! Kommer du til å hive ut formbilder etter hvert? Kjekt å se progresjon i fysikken (opp i muskelmasse / ned i fettprosent)

    Skal kanskje stille i -180 GP jeg også. Får se på formen.

    Ja, jeg tror planen er god Smiley Det har seg slik at de fleste planer er gode, men det som gjør at de fleste feiler er at de ikke klarer å gjennomføre de Smiley

    Formbilder kommer senere i dag Smiley Er i helt ok form, men har stort forbedringspotensiale! ^^

    Skal kanskje Torø? Her må du dedikere deg Smiley Ta et skikkelig valg Smiley Å et skikkelig valg er å gjennomføre "no matter what!"

    Honnr gitt av : Torø, 12. juli 2011, 14:06
    3  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: pannekaker 09. juni 2009, 14:54
    Jeg har en annen type viss du vil prøve den. Den er kjapp, enkel og veldig god. Har ikke regnet på antal kcal, men sunn det er den!  Grin

    PS: oppskrifta står på nynorsk

    Sunne pannekaker!!!

    2,5 dl kopp havregryn

    3-4 store spiseskeider med cottage cheese

    3 eggekviter og 2 egg

    2 ss Honning

    Bland alt i ein miksar i ca. 1 min og steik som vanlig pannekaker;)
    Sunt, kjapt og godt!

    Lykke til
     Kokk

    Honnr gitt av : Skr3d3, 10. juni 2009, 16:23
    4  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Hjelp!!! stor forskjell på høgre og venstre side!!! 02. juni 2009, 07:52
    Du må spise mye tyggis, da ordner deg seg. Jeg hadde samme problemet, og nå er jeg Mr.Olympia....

    Kort versjon:
    §1   - Du er alltid bundet til regelverket.
    §2   - Vær seriøs, ikke mobb og hold en høflig tone.
    §3   - Hold debattene saklig og ikke diskutèr noe du ikke klarer å forsvare.
    §7   - Bruk ordentlig tegnsetting og ordbruk.
    §15 - Du er personlig ansvarlig for dine innlegg du publiserer, og vil holde Treningsforum skadesløs.

    Hvor i regelverket passet dine tips. Det er slike svar jeg helst ville unngå, men det er rett og slett umulig. Du har faktisk ingen ting på dette emnet å gjøre når du kommer med slike svar!


    Honnr gitt av : Odd A.mekvik, 02. juni 2009, 08:16
    Sider:
  • 1
  • Øvelsene du gjør feil

    Trening13.12.2019253

    Disse typiske fallgruvene bør du unngå.
    Michael Sullivan (23) fra Irland var et mobbeoffer.

    Kosttilskudd - bruker du for mye?

    Kosthold11.12.201943

    Hvor mye kosttilskudd bruker du egentlig?
    Progresjon er viktig for å få resultater av treningen.
    Dette er 500 kcal!