Visning av honnrposter for Doit!Doit!
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 4
  • 1  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Brexidol. 13. desember 2011, 22:13
    muligens betennelse så skriver han ut brexidol? hmm..burde være sikker er ganske sterke de der.

    men anyways det er en meget kort kur det der så leveren din er helt safe uansett om du peiser på med kosttilskuddene dine Wink
    Honnr gitt av : Hakon92, 13. desember 2011, 23:36
    2  Generelt / Antidoping / Sv: veksthormoner 08. juli 2011, 15:46
    Saken er at jeg trener mye og spiser sunt. Livsstilen er lagt om for en god stund siden. Men jeg får likevel ikke den effekten jeg ønsker.

    eller du bare ikke greier og se den, da den kommer meget langsiktig:)

    det er rett og slett en lang vei og noen års blod og svette som må til, men dagen du står i speilet og er førnøyd vil det være mere verdt det med en sunn kropp som ikke har tatt noen snarveier istedet for en full av kjemikalier.


    Honnr gitt av : henrikhardcoar, 08. juli 2011, 16:21
    3  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger? 02. juni 2011, 09:06
    eller ikke bestill Wink kursen til tollen du må følge og den er her:

    http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/TvinnExchangeRates.aspx?id=98

    den er godt over 200 da, så du må isåtilfelle bruke gamle pris ned utenpå pakken for meg pleaseeeee Grin

    Honnr gitt av : BF/AF-2013, 02. juni 2011, 09:09
    4  Generelt / Loggbok Online / Sv: MariusMessiah_Veien til samboern's vekt i markløft 28. april 2011, 14:46
    må trene utenom skjema, må bare må!...sjokker kroppen, sjokker den til nye høyder Grin

    Honnr gitt av : henrikhardcoar, 25. mai 2011, 10:39
    5  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Trenings&bildelogg(DAGSFORM s. 28)FTW2013 23. mai 2011, 21:30
    sommeryrheten er til og ta og kjenne på her inne wohooo Grin Wink
    Honnr gitt av : henrikhardcoar, 23. mai 2011, 21:33
    6  Generelt / Loggbok Online / Sv: MariusMessiah_Veien til samboern's vekt i markløft 28. april 2011, 11:07
    kom igjen 30min så går vi på gymmen og tear shitt up! go big or go home!
    Honnr gitt av : MariusMessiah, 28. april 2011, 11:09
    7  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Veslekardia's - ryggbilde s. 17, stump og lår s. 18 21. april 2011, 13:17
    her er vi tilbake med et bang ja woot Grin Grin

    ræven din var bra fra før miss.rumpebølge men nå så den skremmendes bra ut Bow


    bra du elsker deg selv, er ekte kjærlighet uten grenser det vettu Grin
    Honnr gitt av : veslekardia, 21. april 2011, 13:29
    8  Generelt / Saker fra media / Sv: Treningsmetoden PHAT 14. april 2011, 08:05
    selv trent samme opplegg før men tilpasset det til 4 dager uken istedet for 5, kjøre tunge/få reps og lettere høyreps i samme uke i diverse splitter er vel ikke så nytt igrunn..

    syntes det funket bra med sånn trening men krever endel av kroppen da, så restitusjon og optimale forhold burde være på plass hvis ikke blir man  overtrent fortere en man trodde var mulig Wink

    Honnr gitt av : Solid Snake, 14. april 2011, 11:54
    9  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Oversikt over gode tilbud på kosttilskudd‏ 09. april 2011, 17:40
    da har jeg testet den, meget god Grin

    med 4dl melk og 2scoops smakte den kremet iskaffe en god nr2 på smak av alle 5 Smiley

    Honnr gitt av : ThaPumpKing, 09. april 2011, 22:09
    10  Generelt / Loggbok Online / Sv: Doggcrapp 18. mars 2011, 17:40
    Halla balla!

    Prøvde DC stretching i dag, men bare på bryst. Sliter litt med de andre stretchene. Hadde tenkt til å kun prøve bryst- og ryggstretching i første omgang, men ryggstretchingen takler jeg ikke. Klarer ikke å henge mer enn 10-20 sekunder i et pullup-stativ, jeg er jo så forbanna tung. Er det reimer som gjelder? Eller har du andre tips?

    hehe har du ikke slanket deg ned i under 90 nå da Cheesy jeg er svak i klypene men mine 87kg henger fint ihvertfall 30sek med 20kg i belte.
    prøv med vekt i beltet og klyp til gjør det gjerne i rack stativ så du kan slappe av litt mere så du ikke er redd for når grepet glipper.

    hvis ikke er det reimer som gjelder ja, men kan jo alltids begynne med 20sek en uke, 25 neste uke så vips har du 60sek før du vet ordet av det.


    jeg skulle prøve, men gadd rett og slett ikke Tongue

    prøver til uka - da tror jeg det værste jobbstresset er over… men jeg få® litt sånn "DETTA ÆKKE NO' FOR MEI, SI!!!" type feel på den strekkinga der…

    virker jævli ekstremt, og har aldri sett noen gjøre noe lignende, selv om det er mye sværinger rundt og går.

    Dessuten har jeg pokker meg [problemer med å forstå hva i %#^@&! de snakker om når man forklarer de ulike øvelsene på www.internett.com

    må lese litt mer, og se noen klipp… men primært er jeg for å kjenne litt smerte under trening, i form av syre og greier - men smerter ved strekking, så brystet revner mens en ligger og flagrer med slappe armer og 50 kgs hantler ser jeg for meg at jeg tror muligens jeg kan spare meg for…?

    - sa han forsiktig… Smiley


    hehe ja det tar litt internett.com titting og mye prøving og feiling på gymmen før det sitter Grin

    trenger ikke utføre de så ekstrem som dc skriver, 50kg hantler i 60sek slipper du, 20kgs med 30sek dyp hold er nok bare du gjør de så det strekker godt!


    best du er forsiktig ja, hvis ikke får du doggcrapp manualen dasket i hodet knegg knegg Wink


    Honnr gitt av : henrikhardcoar, 18. mars 2011, 22:25
    11  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Trenings og bildelogg(s.1,2,4,6,9,sponsor?s12) FTW2013 16. mars 2011, 11:48
    Musikk under trening er et must for meg Smiley

    Treningslydene er i bakgrunnen, mens metal jeg digger pumper i øra og gir meg trøkk til å løfte Cheesy

    Honnr gitt av : MariusMessiah, 16. mars 2011, 12:31
    12  Generelt / Loggbok Online / Sv: Doggcrapp 01. mars 2011, 23:56
    hatt meg en hvileuke, det var deilig Grin

    hjalp godt på hatt 2 fine økter igår og idag, fremdeles ikke stagnert i noen av øvelsene som er ganske overraskende føler jeg har ligget nærmt grensen på et par øvelser nå siste 2 uker men økningene går seg til enna.

    ellers er det travle dager så gidder ikke logge egne økter annet en i loggboken på gymmen bruker heller tiden her inne fornuftig og loker rundt i andres loggboker og tuller meg Tongue Cheesy
    Honnr gitt av : MariusMessiah, 16. mars 2011, 10:48
    13  Generelt / Loggbok Online / Sv: MariusMessiah_Slutt på TDK for en stund, og Myo-Reps fra 24.01.2011 16. mars 2011, 08:33
    flott med oppdatering, lurte på hvordan det gikk med karen Cheesy

    les på dc strekking, det funker seriøst bra for volumet jeg har virkelig fått fart i greiene etter jeg startet med det Cheesy
    Honnr gitt av : MariusMessiah, 16. mars 2011, 10:31
    14  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Trenings og bildelogg(s.1,2,4,6,9,sponsor?s12) FTW2013 15. mars 2011, 22:56
    lår og ræv ftw, ja skal ikke motargumentere deg på den Wink

    likte musikken ja, glad punk i ska stil er rett i gaten min det sammen med skrike musikk, men igrunn liker jeg litt av alt bare ikke liste pop og pop generellt...

    mighty mighty bosstones har utrolig mange låter/cd`er, mye middels også men sammtidig mye gullkorn gjemt i alt utvalget Cheesy

    ellers digger jeg rancid jeg og, de er sjef! sammen med alle gode klassikerne som bad religion-the offspring-nofx etc.

    tips til ska du kanskje ikke har hørt: against all authority-authority zero (hehe ja er 2 forkjellige band Wink)-streetlight manifesto noen til og starte med, som sagt bare kjør på med tips du og Cheesy
    Honnr gitt av : BF/AF-2013, 15. mars 2011, 23:48
    15  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Trenings og bildelogg(s.1,2,4,6,9,sponsor?s12) FTW2013 05. mars 2011, 20:37
    glad jeg leste loggen på den stasjonære pc`en der er større lcd skjerm da så jaggu ass`n bra ut, fine former Cheesy

    laptop skjerm gjorde den ikke skikkelig justice, så er eventuelle sponsorer informert om det og for full ass effekt større skjerm haha Grin
    Honnr gitt av : BF/AF-2013, 05. mars 2011, 21:05
    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 4
  • Bananpannekake

    Kosthold23.11.20202213

    Perfekt å starte dagen på!
    Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.

    Proteinrike tacolefser

    Trening21.11.202030

    Bytt ut tradisjonelle tortillalefser eller speltlomper med hjemmelaget proteinrike tacolefser.
    Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.