Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 47
  • 1  Generelt / Åpent forum / Sv: Gutter som glaner på trening på: 21. juni 2016, 17:44
    Ikke kom her å si at dere ikke liker det heller.

    Damene tar på seg dem mest trange og "sexy" klæra dem har og sminker seg før dem drar for å trene og det er jo for at dem vill bli sett.

    ^
    2  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Har PT'en peiling på: 12. juni 2016, 16:19
    1. Hvorfor har du kjøpt en PT du  ikke stoler på? det er DIN jobb, å velge en PT som du tror passer deg og som du stoler på.
    Sjekk bakgrunn, tidligere kunder, utdanning etc..

    2. Det var absolutt ingenting feil med det han har gjort på treningene dine. Uten å vite noe om hva han tenker, hvilken treningsplan han har laget, periodisering, plan over progresjon og hvilket konkrete mål samt hvilket kosthold du har, så er det umulig å svare på om noe er bra eller dårlig. Det er 1000veier til rom, og 20reppere på bein er en av dem. 2 treninger i uka på hver muskelgruppe er 1 av dem.. 5-6 øvelser er enda en av dem. Man må se på det store bilder, hva, hvordan og hvorfor man gjør som man gjør. Er det en mening bak, det så selvfølgelig kan man kjøre på. Det er ingen fasit på hva som er rett. Noen bygger mer på 4-6 reps en ved 10-12. Sånn er virkeligheten uansett hva noen studier eller ett treningsmagasin skriver.
    3  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Mettet fett og kokosolje vs. flerumettet fett. på: 12. juni 2016, 16:18
    feilpost
    4  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Få inn skulder økt men hvor ? på: 16. september 2015, 01:20
    Smett inn noen skulderøvelser på bryst og triceps dagen. Så har du ett push-pull-legs program Smiley!
    5  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Pump og størelse på bryst på: 10. juli 2015, 17:33
    Tren mer med manualer og ett-arms øvelser. Du er nok litt sterkere på venstre siden, og da vil den siden ta over mer i øvelsene og bare fortsette å bli sterkere og større enn høyre.

    Kjører du med hantler, der hver arm er for seg selv, tvinger du høyre side til å ha like stor belastning som venstre. Kjør altid like mange repetisjoner, sett og motstand på begge sidene. Da vil det etterhvert hente seg inn Smiley!

    6  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: HJELP! Vektnedgang og styrketrening på: 10. juli 2015, 17:30
    Du trenger ikke løpe eller drive noe cardio trening om du ikke liker det. For å gå ned i vekt er det kalori-underskudd som må til. Kcal in vs kcal ut. Helt enkelt.. Vil anbefale deg å telle kalorier i noen uker, så ser du fort om du er over eller under Smiley! Damer flest bør starte på 2200-2400 kalorier å se hva vekta sier da etter noen uker. Går du ikke ned, så kutt ned til f.eks 2100-2200. Juster slik alt etter hvordan fremgang du har.
    IKKE start for lavt.  Altid bedre å starte for høyt for så å kutte etterhvert.
    7  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Har alle pack under fettet ? på: 28. mai 2015, 21:08
    Ja, de aller fleste får frem en form for sixpack når fettprosenten blir lav nok. Har du kjørt mye baseøvelser, som mknebøy, mark osv så har du nok ganske greie magemuskler vil jeg tro og trenger bare fjerne fettet.

    Genetikk spiller også en stor rolle, noen får nesten ikke synlige magemuskler uansett hvor lavt de kommer i fettprosent fordi genetikken rett og slett er sånn. Andre får en voldsomt utstående sixpack.. du må nesten bare komme deg ned i fettprosent å se Smiley!
    8  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Hadde en dårlig ryggøkt, kan jeg... ? på: 24. april 2015, 13:53
    Da venter jeg til neste uke! Takker for svar Smile

    Så er det forskjell på noen dager å en uke også .. Du kan fint trene samme muskel igjen etter 2-3dager, du må slettes ikke vente en uke. Med den lille økta der er det ikke noe problem å kjøre en hardere økt på ryggen i helga. Frekvens er som regel nøkkelen for de fleste Smiley!
    9  Trening / Forum for ungdom / Sv: Føler meg feit etter Cardio trening.. på: 21. april 2015, 16:44
    Når du trener, utløser du stresshormoner. Stresshormoner gjør at man holder mye vann. De aller, aller fleste blir bloata og mer dvask i formen under og like etter trening. Spesielt, Cardio!
    10  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Har satt opp en diet+ trenings programm i excel, [Bilder] trenger litt tips på: 15. april 2015, 20:26
    Å gå ned 1kg i uka kaller du dårlige resultater? Det er gode resultater og jeg ville heller fortsatt med det.  Følger du den planen du har laget her vil du gå ned en del de 2 første ukene tipper jeg så går du på en kjempe smell Smiley! Du vil ikke klare å følge det i 3 måneder om du prøver Wink

    VIl du ha en ekstrem diett, kjør heller PSMF i 2-3 uker.
    11  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Trenger litt tips ang kostholdsplan fra treningsforum. på: 26. mars 2015, 15:53
    Vis du har betalt noen for en kostholdsplan regner jeg med du stoler på kunnskapen dems og holder deg til planen.

    Det er vell en grun til at planen er som den er, og da ville jeg holdt meg til den.

    OM du må spørre om noe så kanksje spør den som lagde planen og vet meningen bak den? Da kan heller den som har gitt deg planen gi deg alternativer til måltidene.



    Og til deg som syntes det burde være gratis med kostplaner akkurat som det er gratis helsevesen: Legene som faktisk hjelper folkene får da klekkelig betalt Smiley!

    De som lager og selger kostplaner har som regel en utdanning og erfaring som gjør at å få betalt for det rett og slett er helt rettferdig. Det er yrke til mange og det de lever av. Det er proffesjonell hjelp. Akkurat som du betaler for folk til å male og lege fliser på badet ditt, reparere bilen din osv så bør man betale for kost/treningsplaner om man ikke har peiling nok selv.
    12  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Hvor mye proteiner på en gang? på: 26. mars 2015, 15:48
    Kroppen tar opp alle proteinene uansett hvor mye du spiser på ett måltid. Eneste forskjellen er hvor hurtig de blir tatt opp. Spiser du mer protein, vil du rett og slett ta opp proteine over lengre tid en om du spiste litt mindre i ett måltid. Over tid så vil uansett alle proteinene bli tatt opp.
    13  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Min kostholdsplan- hva tenker dere? på: 25. mars 2015, 21:58
    Alt for lite mat...

    Mer fett og gjerne mer karbohydrater for energi til all treningen.
    14  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Muskelvekst, too much?! på: 27. februar 2015, 13:09
    Det er godrt bevist at man har mye større efffekt av å trene hver muskel 2-3 ganger i uka fremfor 1.

    På 1 år får man 52treninger på hver muskel ved å kjøre 1 gang i uka. Kjører man 2 ganger får man 104 treninger... Det sier seg selv at det gir bedre resultater.

    Restutisjonstiden er ikke mer enn 2-3dager så hvorfor skal du gå halve uka uten å stimulerer til enda mer muskelvekst?

    Totalt unødvendig med 1 uke hvile på en kroppsdel uansett hvor hardt du har trent.


    Superspurv har helt rett på det han sier. Les deg opp på proteinsyntesen og restutisjon så skjønner du hvorfor Smiley

    15  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Nødvendig å telle kalorier? på: 26. februar 2015, 17:05
    Uansett hvor sunt du spiser så kan du fremdeles legge på deg mye fett.

    Alt handler om mengde. Derfor er det lurt å telle kalorier for å vite at du faktisk er i underskudd! Selv sunne matvarer inneholder en del kalorier og gjør deg like feit som junk.
    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 47
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!