Visning av honnrposter for Fleksnes
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 101
  • 1  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Trenger rådgivining ang. treningsprogram og kosthold. 16. mars 2016, 13:43
    For et tullete matopplegg. Godt råd er det i det minste ikke. Direkte usunt kosthold som ikke vil bygge en dritt av muskler, men stort sett fylle magen med tomme kalorier og for lite protein.

    Skal du opp i vekt og bli sterkere spis:

    havregryn til frokost

    kylling, poteter og grønnsaker til lunsj

    fullkornspasta og proteinshake til middag

    frukt etter trening

    mer kjøtt, grønnsaker og ris eller poteter til kveldsmat

    spis deg mett, men ikke stappmett, til hvert måltid.

    tren 5 ganger i uka, med hovedfokus på å progressivt øke i knebøy, markløft, pull ups og benkpress.
    Honnr gitt av : Quadriceps Femoris, 16. mars 2016, 14:16
    2  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Tips til kaloririk mat for undervektig mann (19) 20. november 2015, 10:04
    Så lenge vekta sakte men sikkert peker oppover er det ingen grunn til å "stappe" mer. Vær heller litt tålmodig! Fortsett å trene, få i deg sunn mat og fortsett på det regimet du allerede har; det funker - ingen grunn til å stresse da, vent heller til vekta ikke har økt på 2 uker, og legg så på 4 - 500 kcal til per dag.
    Honnr gitt av : Offshore986, 21. november 2015, 12:25
    3  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Hvor mye er det mulig å ta i bøy, benk og mark? 20. november 2015, 13:31
    Jeg hadde 150 i benk, 200 i mark og 200 i bøy ( gymløft ) da veide jeg vel fort 10 kg mer enn deg, og var kun full av havregryn og proteinshakes.

    Spørs mye hvor dyp bøyen er, og hvor lite bounce/bro man kjører i benk. Men dette er tall du bør kunne sikte på.
    Honnr gitt av : Offshore986, 21. november 2015, 12:23
    4  Trening / Treningsprogrammer / Sv: Styrke vs Volum? 17. september 2015, 10:57
    Hey, 2 000 innlegg!

    Nei, faen!!!
    Honnr gitt av : Beast_it, 17. september 2015, 12:50
    5  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: 2 økter etter hverandre ? 18. august 2015, 14:07
    Joda, både første å den andre er begge knallharde økter... Om en ønsker kan man trene 5 ganger på en dag å fortsatt kjøre på med runde nr 6 selv om du trener like hardt som arnold schwarzenegger gjorde i sin tid.

    Etter mestringsøvelsen jeg gikk igjennom, uten mat å søv klarte jeg fortsatt å trene Smiley
    Å en kommer ikke gjennom mestringsøvelsen lett før å si det sånn.
    Men iallefall, takk for tipset!!! Smiley

    Nå har jeg svart deg hyggelig en gang, og siden du ikke tar det til deg får du det med teskje denne gangen; det du skriver er ikke riktig i det hele tatt, og du ville gått i dørken før jo heller om du fulgte dette regimet. Selv ikke toppidrettsutøvere som eter 8000kcla om dagen kjører "5 økter etter hverandre"
    Du vil hverken få tid til restitusjon, arbeid/skole, sosialt liv eller å spise nok og riktig med denne "planen" din, du vil brennes ut og bli utslitt. Det at du klarte noe i forsvaret, ( ref. mestringsøvelse )  som begrenser seg til en kort periode, er ikke bevis for at dette funker over tid, noe det garantert ikke gjør.

    Proffbyggere kjører bol til det tyter ut av øra deres, og de kjører 2 økter om dagen, ofte en tidlig morgen og en kveld. De gjør ingenting eller lite annet enn å bole, trene og sove. Det bør fortelle deg hvor latterlig 2 eller flere økter per dag er for en mer "vanlig" person, og i særdeleshet to økter samme kveld.

    Dropp det.
    Honnr gitt av : Bungalow Bill, 18. august 2015, 15:57
    6  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Hvor gammel er du.. egentlig? 10. august 2015, 13:58
    Herregud, nok et pyramidespill som i bunn og grunn er et scamtiltak.

    Ja, la oss legge ALLE helsefaktorer tilside og bare høre på DEG!

    Håper ( og regner med ) selskapet ditt konker ila høsten og at du før jul befinner deg der du hører hjemme; i NAV kø på tøyensenteret eller i drive tru på macDonalds Alnabru. (  Jeg skal alltid ha ekstra ketchup )
    Honnr gitt av : Kurdî, 11. august 2015, 10:36
    7  Kosthold / Kosthold og Ernæring / Sv: Hvor gammel er du.. egentlig? 10. august 2015, 13:58
    Herregud, nok et pyramidespill som i bunn og grunn er et scamtiltak.

    Ja, la oss legge ALLE helsefaktorer tilside og bare høre på DEG!

    Håper ( og regner med ) selskapet ditt konker ila høsten og at du før jul befinner deg der du hører hjemme; i NAV kø på tøyensenteret eller i drive tru på macDonalds Alnabru. (  Jeg skal alltid ha ekstra ketchup )
    Honnr gitt av : storkman, 10. august 2015, 15:35
    8  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: PWO som fungerer 09. juni 2015, 15:16
    PWO er for pussies som sliter med dørstokkmila.
    Honnr gitt av : Bane, 28. juli 2015, 02:12
    9  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Enda ein nybegynner med treningsprogram 19. juni 2015, 07:35
    Har lagt meg benk og har lyst til å gå i gang med styrketrening, forsiktigt i begynnelsen tenkte eg. Målet mitt er å bli litt sterkare i heile kroppen for å forebygge skader, holde meg i form og helst bygge litt meir volum på bryst og armer. Er ca 179/180 og ca 78 kg, ganske symetrisk bygd. Har fysisk arbeid slik at eg tenkte kanskje at trening 2 ganger i veka ville vera passeligt for meg.

    Øvelser eg har tenkt på/praktisk muligt som eg kjem på er vel benkpress, markløft, burpes som oppvarming tenkte eg. Knebøy stativ har eg desverre ikkje men eg har dei 2 øvelsane der da viss ikkje noken har ide til noken fleire. Dersom eg ønsker å begynne forsiktigt kor mange rep og sett bør eg legge meg på og kor tungt sån ca? Når eg tenke meg om kom eg på at eg kan bruke ein "ryggtrener" på arbeid ett apparet som du står nesten oppreist i der du slepper deg fram og "drar deg " opp igjen, trener vel først og fremst korsrygg. Har også ein stol der eg trener da kan eg trene triceps ved at eg sett henda på stolkanten og senker meg ned og løfter meg opp, da har eg 4 øvelser. Noken som har ideer til korleis eg bør legge opp treningsprogrammet og om "konseptet" mitt er noke å satsa på ? Takknemlig for svar!

    Eg voner at dykk bur i ein bygd langt fra folk og fe med den dialekta og måten dykk spørgjer og masar om øvningar dykk kan gjera i heimen. Mit beste rå er at kjøma dig til ein plass kor det bur folk, og då helst ein plass kor døm folka som bur der har apparatar som gjer dykk møyligheta til at gjera øvningar som marklyft og knasbøy.

    Honnr gitt av : storkman, 19. juni 2015, 09:45
    10  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Trene hender og fingre 10. juni 2015, 16:57
    La oss starte med signaturen  din, som er en vits i seg selv.

    "Treningsforum's XL t-skjorte er noe trang rundt skuldrene på mine 85-90 kilo. Ettbeinsknebøy til bånn er piece of cake. Powerbuilding, rett og slett."

    Herre. Hvem er så taper at de kjøper klærne sine på TF? Vekta di tipper mellom 85 og 90 daglig eller klarer du ikke å se tallene over vommen din så du bare gjetter? Noe trang i hatten, tenker jeg vi sier. Ettbeinsbøy? Knebøy for sårræva sopere, som det egentlig kalles. Det er ikke en dritt power med detta, jeg angrer faktisk på at jeg noensinne har trent bare fordi sånne som deg trener.

    SFV, hva står det for, sopern fra vestlandet?

    Kjører et helt innlegg med avansert håndtrening, når alle veit at vanlig runking gir mer enn nok øvelse for hendene, og ingen bryr seg uansett. Du kan være glad jeg gadd å svare deg i utgangspunktet, så er det i det minste et annet levende individ som anerkjenner at du eksisterer, selv om jeg helst skulle sparka deg i balla og spytta deg i trynet om vi noengang møttes. 
    Honnr gitt av : storkman, 12. juni 2015, 01:18
    11  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Trene hender og fingre 10. juni 2015, 18:48
    Avlsrevene på revefarmen?

    Her er det ting jeg ikke har fått med meg!

    Og The Weise Guy - han ba pent om det, og da får han, som brura sa. Har jeg virkelig noengang hett Badboy Fleksnes? Isåfall har jeg vært mer genial enn jeg gir meg selv kred for, og det sier ikke reint lite.

    Dette sosiologiske eksperimentet er i grunn avslutta, men det er gøy å holde liv i trollet iblant allikevel, og jeg ler meg fortsatt skakk av mye av det som har blitt skrevet tilbake til meg, særs det som jeg har limt inn i signaturen.
    Honnr gitt av : The Weise-Guy, 11. juni 2015, 17:10
    12  Trening / Forum for ungdom / Sv: Er restitusjon nødvendig med dette treningsprogrammet? 10. juni 2015, 22:54
    Foreslår følgende program:

    Bryst
    Biceps
    triceps
    bryst
    biceps
    triceps

    Er åpenbart det som er målet å øke i, så hvorfor ikke gi faen i å kaste bort gains på noe annet.
    Honnr gitt av : superspurv, 11. juni 2015, 11:54
    13  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Trene enkelte øvelser uten sko 22. mai 2015, 15:35
    Bruker også kun sokker på mark og bøy. Der jeg trener gjør mange nettopp det, og har aldri fått tilsnakk eller kjeft.

    ( hadde jeg fått tilsnakk av noen, hadde det smelt umiddelbart. Jeg utøver alltid hensynsløs vold mot de som snakker til meg )
    Honnr gitt av : Kurdî, 22. mai 2015, 15:44
    14  Generelt / Åpent forum / Hva pokker skjedde her? 08. oktober 2014, 23:12
    Tok meg en pause fra forumet, og titta innom igjen her nå nylig. Hva faen har skjedd? Knapt en diskusjon, ikke en debatt, kanskje kun en gamling som logger noe dritkjedelige sykkelturer og en og annen noob som slenger innom med klasse-spørsmål ala "hvordan definerer dere en utrent person og en trent person???"

    Verste er at ingen er inne og tar ANSVAR heller, setter skapet på plass ovenfor fjortissen og gir gamlefar et dytt i ræva opp bakken!

    Nei, her har det visna totalt det siste året (?) eller hva det har vært siden sist. Hvor er surrebukken Rulatoren, de bedrevitende moderatorene, Beistet og resten av dere liksom trenende, eks-tastaturkrigerne? Gått tom for kreatin og proteinbarer og begynt med eldretrim hele gjengen, tipper jeg.

    Sjøl har jeg økt i samtlige øvelser, redusert tida på 8km og generelt herja i alt jeg har prøvd på det siste året. Hatt så mye suksess at jeg ikke har hatt tid til å skrive her engang.

    Dere får si ifra om det fortsatt finnes noen med litt tak i der ute, sleng inn et spørsmål, logg en stusselig økt, sleng ut et honnør, eller et dårlig photoshoppa overkroppselfie, bare GJØR NOE. ( Eller feed-the-troll, som det også heter. )
    Honnr gitt av : proteingutn, 28. januar 2015, 16:04
    15  Generelt / Åpent forum / Hva pokker skjedde her? 08. oktober 2014, 23:12
    Tok meg en pause fra forumet, og titta innom igjen her nå nylig. Hva faen har skjedd? Knapt en diskusjon, ikke en debatt, kanskje kun en gamling som logger noe dritkjedelige sykkelturer og en og annen noob som slenger innom med klasse-spørsmål ala "hvordan definerer dere en utrent person og en trent person???"

    Verste er at ingen er inne og tar ANSVAR heller, setter skapet på plass ovenfor fjortissen og gir gamlefar et dytt i ræva opp bakken!

    Nei, her har det visna totalt det siste året (?) eller hva det har vært siden sist. Hvor er surrebukken Rulatoren, de bedrevitende moderatorene, Beistet og resten av dere liksom trenende, eks-tastaturkrigerne? Gått tom for kreatin og proteinbarer og begynt med eldretrim hele gjengen, tipper jeg.

    Sjøl har jeg økt i samtlige øvelser, redusert tida på 8km og generelt herja i alt jeg har prøvd på det siste året. Hatt så mye suksess at jeg ikke har hatt tid til å skrive her engang.

    Dere får si ifra om det fortsatt finnes noen med litt tak i der ute, sleng inn et spørsmål, logg en stusselig økt, sleng ut et honnør, eller et dårlig photoshoppa overkroppselfie, bare GJØR NOE. ( Eller feed-the-troll, som det også heter. )
    Honnr gitt av : Pajero, 19. november 2014, 16:02
    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 101
  • Energiboost med morgentrening

    Trening14.11.2019352

    11 tips for deg som vil få treningen unnagjort på morgenen.
    Ønsker du deg drømmeskuldrene? Dette er øvelsene som gir deg akkurat det.

    Strak markløft

    Trening12.11.2019138

    Prøv denne for å isolere bakside lår og rumpe.

    Omvendt curl

    Trening11.11.2019145

    Tren opp underarmene med omvendt curl.
    Dette er pannekaker som er rike på fullverdige proteiner.