Visning av honnørposter for Platon
|
Sider: 1
|
1
|
Kosthold / Kosttilskudd / SV: TIDKREVENDE....!
|
08. oktober 2004, 12:51
|
Dette blir for dumt. Skjønner godt at du ikke føler deg forpliktet til å svare her inne, men grunnen til at folk prøver andre måter å nå deg på er at det har vært meget vanskelig å få svar fra deg til tider. At du ikke henger med på bestillingene du får er kun ditt problem. Vi som kunder bestiller en vare og forventer å få den rimelig raskt. Bestillingen bør vel også følges opp på mail slik andre nettbutikker gjør. Spesielt når vi forhåndbetaler forventer vi å få varen raskt tilsendt uten å være nødt til å purre på flere ganger før det sendes.
Hvis jeg i mitt firma hadde gått ut til våre kunder og sagt at vi kan desverre ikke levere prosjektet til avtalt tid for vi har det altfor travelt hadde jeg møtt lite forståelse for det. Dette ville resultert i reduksjon i betaling og antagelig ikke noe mersalg til den kunden. Hvorfor skal dette være annerledes for nettbutikker som selger kosttilskudd? Vi bør som kunder kunne stille like store krav til seriøsitet i denne bransjen som andre. |
Honnør gitt av : Zoria, 09. oktober 2004, 11:55
|
|
2
|
Kosthold / Kosttilskudd / SV: TIDKREVENDE....!
|
08. oktober 2004, 12:51
|
Dette blir for dumt. Skjønner godt at du ikke føler deg forpliktet til å svare her inne, men grunnen til at folk prøver andre måter å nå deg på er at det har vært meget vanskelig å få svar fra deg til tider. At du ikke henger med på bestillingene du får er kun ditt problem. Vi som kunder bestiller en vare og forventer å få den rimelig raskt. Bestillingen bør vel også følges opp på mail slik andre nettbutikker gjør. Spesielt når vi forhåndbetaler forventer vi å få varen raskt tilsendt uten å være nødt til å purre på flere ganger før det sendes.
Hvis jeg i mitt firma hadde gått ut til våre kunder og sagt at vi kan desverre ikke levere prosjektet til avtalt tid for vi har det altfor travelt hadde jeg møtt lite forståelse for det. Dette ville resultert i reduksjon i betaling og antagelig ikke noe mersalg til den kunden. Hvorfor skal dette være annerledes for nettbutikker som selger kosttilskudd? Vi bør som kunder kunne stille like store krav til seriøsitet i denne bransjen som andre. |
Honnør gitt av : SilverFox, 08. oktober 2004, 12:58
|
|
4
|
Kosthold / Kosttilskudd / SV: Mineralubalanse - et helseproblem? Alle les!
|
14. juli 2004, 21:25
|
"Ingen som har noen kommentarer her? Har også lest at en skal ta sink/kobber i forholdet 1/8... Noen som vet mer om det?"
Stemmer det, men i omvent rekkefølge. IKKE ta 8 ganger så mye kobber som sink. Stort sink inntak reduserer kobberinnholdet vårt betraktlig og vil føre til mangelsykdommer.
Vet jo at det er mange som trener som tar realtivt store sink tilskudd, gjerne som zma. Men hvor mange av disse får i seg nok kobber? |
Honnør gitt av : Baahh, 14. juli 2004, 22:00
|
|
|