Skrevet av Emne: Spinkel gutt vs jern  (Lest 1414 ganger)

Utlogget Rivjernet

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Spinkel gutt vs jern
« : 02. januar 2011, 16:29 »
Heisann, har lest mye på forumet her, men alltid tatt meg bryet til å faktisk registrere meg og mekke en ordentlig logg, men nå er jeg er!

Litt om meg :

Veldig spinkel og svak gutt på 16 år som har som mål å bli sterkere og få mere volum i musklene. Har trent fotball i 8 +- år, men etter en fæl beinhinnebetennelse ble beina aldri de samme igjen så nå er jeg veldig motivert for å trene på helsestudio en god stund samt endre kostholdet mitt. Trener om dagen etter Stronglifts 5x5. Det skal jeg gjøre helt til jeg klarer 5x5 med 100 kg knebøy, leste et sted at det var greit med litt grunnstyrke før man begynner på mer volumbasert trening.

Når det kommer til kosthold har jeg ALLTID vært en ordentlig småspiser. Har i all tid spist 4 måltider maks hver eneste dag, og alltid spist lite. Men nå skal det endres, prøver nå å spise hver tredje time et måltid som inneholder godt med proteiner. Så dette må komme i orden så fort som mulig!

Av kosttilskudd tar jeg gainer hver morgen, og proteintilskuddet etter trening og på kvelden. Carbo fuel tas hvis jeg har dårlig tid og/eller ikke har bananer som jeg bruker spise før og etter trening. Fikk også et godt tips av en bekjent å kjøpe ALA, noe jeg gjorde, men jeg har ikke turt å ta i bruk disse. Er alltid skeptisk til tabletter som skal virke helt supert. Kreatin skal snart kjøpes inn.

Før jeg startet å trene veide jeg 58 kg, nå står vekta på 64kg etter 3 uker, noe jeg er ganske fornøyd med, da hvor ribbein starter å bli mindre synlig og de utrolig små armene mine begynner å få tendens til en synlig biceps.

02.01.2011
BP : 62kg x1
ML : 90 kg x1
KB :  57,5 kg x 5

Vet at maksløftene ikke er noe å skryte av i det heletatt, men må ha de med for å vise progresjonen min.
 
Hadde vært koselig med noen følgere da, for disse loggene virker ganske motiverende tror jeg.

Utlogget Morrille

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

Sv: Spinkel gutt vs jern
« #1 : 02. januar 2011, 16:41 »
Ser ut som du er på rette vei  Smiley
Bare stå på og du kommer snart opp på 5x100 kg i knebøy

Utlogget Rivjernet

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Spinkel gutt vs jern
« #2 : 07. januar 2011, 16:34 »
Varmet opp med 5min rolig jogg, etterfulgt av :

Knebøy 62,5kg 5x5

Overheadpress 32,5 kg 5x5 (TUNGT)

Markløft 70 kg 1x5

Chinups 6 - 5 - 3

Avslutta med planken og sideplanken 1x 30 sek på hver.

Tung trening, funka ikke helt optimalt idag.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!