Skrevet av Emne: trenger informasjon om treningen min fremover.  (Lest 574 ganger)

Utlogget Bioshock

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

trenger informasjon om treningen min fremover.
« : 25. juli 2011, 05:30 »
hei.
jeg er en gutt på 18 år som veier 69kg :/
for ett og et halvt år siden trenet jeg 4 ganger i uken i et halvt år, jeg dro på ferie i en måned og når jeg kom tilbake igjen var det vanskelig og hive seg på treningen igjen.
derfor trenger jeg litt info og hjelp av dere pro'e der ute Smiley

jeg har tenkt å begynne og trene igjen, serriøst denne gangen.
det jeg vil vite av dere er hva jeg må gjøre for å komme opp i vekt, da jeg sluttet og trene veide jeg rundt 78kg ( så jeg har vært veldig slapp i det siste kan man si )

jeg har tenkt at etter en måned med på-igjen trening, så skulle jeg begynne med raske proteiner før og etter trening og trege proteiner om natten, hva syns dere om det ?

og det største spørsmålet mitt er da, hvordan jeg kan komme opp i vekt igjen den sunne veien?
skal jeg bare dobble måltidene mine eller, spise oftere ?

spise mere + god trening + god hvile vil nu jeg si kommer til og gjøre susen, men tenkte uansett jeg skal høre hva dere mener Smiley

-Takk på forhånd.

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: trenger informasjon om treningen min fremover.
« #1 : 26. juli 2011, 12:17 »
hei.
jeg er en gutt på 18 år som veier 69kg :/
for ett og et halvt år siden trenet jeg 4 ganger i uken i et halvt år, jeg dro på ferie i en måned og når jeg kom tilbake igjen var det vanskelig og hive seg på treningen igjen.
derfor trenger jeg litt info og hjelp av dere pro'e der ute Smiley

jeg har tenkt å begynne og trene igjen, serriøst denne gangen.
det jeg vil vite av dere er hva jeg må gjøre for å komme opp i vekt, da jeg sluttet og trene veide jeg rundt 78kg ( så jeg har vært veldig slapp i det siste kan man si )

jeg har tenkt at etter en måned med på-igjen trening, så skulle jeg begynne med raske proteiner før og etter trening og trege proteiner om natten, hva syns dere om det ?

og det største spørsmålet mitt er da, hvordan jeg kan komme opp i vekt igjen den sunne veien?
skal jeg bare dobble måltidene mine eller, spise oftere ?

spise mere + god trening + god hvile vil nu jeg si kommer til og gjøre susen, men tenkte uansett jeg skal høre hva dere mener Smiley

-Takk på forhånd.

Hei! bra du har lyst til å begynne å trene igjen Smiley

det jeg råder deg til å gjøre, er å først finne et bra program.. da kan du forsåvidt finne noe du liker, bare det er satt opp av en som har peiling! etterhvert kan du begynne å tenke litt på kosthold.

når det gjelder kosthold bør du ligge i kalorioverskudd, da vil du øke i vekt og muskelstyrke.. en fin regel som jeg har brukt er å spise 6 ganger om dagen, hver tredje time.

eksempel
07:00 frokost: havregryn, melk TRAN! tran er viktig
10:00: spis noe, trenger ikke spise deg stappmett
13:00: samme som forrige, dette er bare et mellommåltid
16:00: helst mer enn en time før treningen, dette er hovedmåltidet. (middag)
19:00: etter trening, viktig med karbohydrater og proteiner såklart
22:00: kveldsmat

viktig at alle måltidene inneholder en form for proteiner, prøv å få i deg 2.5-3g protein per kilo kroppsvekt hver dag!

når det gjelder de raske proteinene dine, så kan du jo starte med tilskudd.. whey 100 fra proteinfabrikken er noe jeg syntes er bra.. fint med en shake rett etter trening. og eventuelt om morgenen.
- jeg blandet carbo fuel fra pf sammen med min whey 100.. det gir bra med proteiner og carbs etter trening.. anbefaler det!

bare si ifra hvis det er mer du lurer på, så skal jeg svare på det jeg har mulighet for Smiley lykke til!
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!