Skrevet av Emne: tjukke og late Malice, skal bli stor og sterk xD  (Lest 1693 ganger)

Utlogget LuckyMalice

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 13

Ja, frender og fiender  >Cheesy

Da er`e på`n igjen. Tenke jeg skulle føre loggbok, for å... Ehh... Bli mer bevist for hva jeg gjør kanskje?
 Huh

Vel, for en måndes tid tilbake slo tanken meg at jeg har lyst til å være sterkere. Og ha kondis. Og gå ned i vekt. Få synlige muskler... Altså, alt jeg ikke har.

Motivasjonen er skit og jeg fikk plutselig masse annet å gjøre.

Men, et sted må man vel begynne selv om man har alle odds imot seg.

Om det skulle være noen nysgjerrige småjævler her som vil ha stats, så skal jeg loggføre det og. Og for min egen del og Wink

Høyde: 173
Vekt: 71
Fettprosent var på 30% når jeg veide meg 22.06.2012


Fettprosenten er vel det jeg først og fremst vil jobbe for å få ned, og muskelmassen opp.
Hmm, jeg må finne de der papirene fra kroppsscanninga så jeg får skrevet ned alt.
Blir ny scanning iløpet av august, så  håper på å få se litt forandringer som kan øke på motivasjonen...

Det jeg har trent hittills, er jogging og intervalling uten no pulsklokke, så det ble bare rot. Og på studio prøver jeg å ta alle de største muskelgruppene, for å komme igang. Har ikke superøkonimi for tia, så meldte meg inn på EVO. Der jobber det jo ikke et eneste menneske der, så er ingen som har instruert meg.

Men det blir jo som absolutt alt annet jeg gjør. Les og lær.

Har lyst til å begynne kampsport etter å ha kommet i bedre form, for det ser så jævla artig ut!
Taking names and kicking ass

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Loggbok er en fin ting for å komme igang. Lykke til med å nå målene dine, jobber man hardt og målretta er ingenting umulig Grin

Utlogget LuckyMalice

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 13

Nå glemte jeg å skrive i går. Det ble plutselig så sent, også var kjæresten på besøk  Kiss Det er alltid stas, selv om det ikke ble no av den gode gamle inn/ut leken... Anyhoo...

I går var en bra dag, sånn helsemessig, om man kan si det. Ellers var det bare en helt vanelig dag med stress. Jeg spiste to shakes, fire kokte egg og to brødskiver med flykræsj.
Dro igang med en liten runde på trimsykkelen som står oppe for å få opp pulsen litt om mårran. Ehm... Jo! Men det var så jævla fint vær, at jeg bare lå i trusa på verandaen heeeeele dagen Smiley Så kom gubben, og så dro gubben. Stakk ut i skogen for å løpe opp og gå ned den samme bakken mange ganger. Og føler meg umåtelig dum imens jeg gjør det....

Kom hjem igjen og hoppet tau, for det syntes jeg er stat... Små barn, små gleder... Og så har jeg fått sann fancy treningsapp for armer med frivekter på mobilen min, så tok et sånt et 10 min økt med den.
Og så gikk jeg å laaaa meg Smiley
Taking names and kicking ass

Utlogget LuckyMalice

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 13

Ja, og så var det i dag da... Føler meg skikkelig ufornøyd, for det føles ikke ut som om at jeg har fått gjort så mye.

Starta dagen med en shake. Så sykla jeg til bestemor, støvsugde og skura gulver for henne. Lå i solarium... MMmMmm... Sykla hjem, var med typen biggrin. Også skulle vi handle mat. Åh, jo, jeg spiste en skyr yogurt hos bestemor... Men ja, vi skulle handle mat, og oi det ble mye mat. Så nå er jeg helt kvalm. Vi laga taco.
Jeg spiste to og han fire <3 Han kan spise han gutten min <3

Og jeg har ikke vært så mett på flere uker, jeg er så mett enda at jeg ikke orker å bevege meg noe særlig mer. Sad Det var en skikkelig ubehagelig opplevelse, og jeg tror det blir en stund til at jeg gidder å spise ordentlig mat igjen, for jeg føler meg ordentlig kvalm!

Har fått en forkjærlighet for disse shakene, jeg tror jeg kunne levd et langt og lykkelig liv selv om jeg bare hadde drukket de og ikke spist.
Jeg føler meg tjukk hver gang jeg spiser, og jeg hater å måtte tygge mat. Tenker at det kommer av alle de tusentalls timene jeg har tilbrakt på jobb på restauranter, og sett mat og alt har handlet om mat konstant....

I morgen tenkte jeg på å veie meg igjen, for å se om alt er som det pleier å være. Det er det helt sikkert :/ Tenkte jeg for motivasjonens skyld bare skulle drite i hele veiinga og heller måle meg. Bare bruke disse kroppsscanningene når muligheten dukker opp. Men jeg er nok alt for utolmodig...  Undecided

Også har jeg verdens  søteste gutt som liker å klå meg på rumpa og syntes den er god å ta på  Kiss Jeg vet han mener det godt, men det eneste jeg klarer å tenke på, er hvor mye fett som må være der  Huh Kunne mye heller ønske at jeg kunne bli oppriktig glad for at han syntes om den.
Taking names and kicking ass

Utlogget LuckyMalice

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 13

Sv: tjukke og late Malice, skal bli stor og sterk xD
« #4 : 02. august 2012, 18:20 »
Æsj, detta går ikke noe særlig  Undecided

Har fulgt opp treninga, og prøver å gjøre mest mulig hver dag, men nå merker jeg at det er feil. Jeg har ikke laget meg noe skikkelig program og har vært litt overmotivert  Huh Har nok spist for lite og trent for mye, og ikke noe hvile. Så har lest en del og bestemt meg for å begynne på RYP sitt program. Så får vente noen dager og så teste ut MR og så ta hviletiden og begynne på Smiley
Får håpe at det gir noe resultater Smiley Og max tre dager trening i uka. I forhold til nå i det siste, med trening hver dag, og gjerne et par dager om dagen og  woot Såååå får vi se hvordan det går  Kiss
Taking names and kicking ass

Utlogget LuckyMalice

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 13

Sv: tjukke og late Malice, skal bli stor og sterk xD
« #5 : 02. august 2012, 20:25 »
Æsj! Nå er jeg egentlig piss forbanna! Jeg har gått OPP i vekt! Og jeg syntes jeg har slitt meg helt ut og spist minimalt!!
Taking names and kicking ass

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!