Skrevet av Emne: tønsberg  (Lest 2968 ganger)

Utlogget Robzilla

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 531
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 531

SV: tønsberg
« #15 : 23. juli 2004, 17:50 »



du var der for to helger siden? Det var jeg og... så du en kar som gikk i hvit lin bukse og hvit lin krøll skjorte - så var det meg. Jeg lyste bokstavlig talt opp... synd de ikke hadde neon lys Grin

Hehe, må si jeg ikke la merke til deg nei, men var også rimelig borte hele helgen. Men hvis du så en gjeng gutter med like lyseblå hettegensere med rosa skrift på så var det oss. (lang historie med de genserne, gutta på tur ihvertfall, var helt konge!)

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: tønsberg
« #16 : 23. juli 2004, 19:09 »


Hehe, må si jeg ikke la merke til deg nei, men var også rimelig borte hele helgen. Men hvis du så en gjeng gutter med like lyseblå hettegensere med rosa skrift på så var det oss. (lang historie med de genserne, gutta på tur ihvertfall, var helt konge!)


det er rart du sier... men da jeg danset så så jeg 2 gutter som danset langs kanten hvor det er ca 1 meter høy plating og de hadde lysblågensere! Registerte det fordi de danset sammen og hadde lysblå genser... derfor fikk jeg litt "mm.. ja vel følelse". Kanskje det var deg? Grin
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Robzilla

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 531
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 531

SV: tønsberg
« #17 : 24. juli 2004, 11:09 »



det er rart du sier... men da jeg danset så så jeg 2 gutter som danset langs kanten hvor det er ca 1 meter høy plating og de hadde lysblågensere! Registerte det fordi de danset sammen og hadde lysblå genser... derfor fikk jeg litt "mm.. ja vel følelse". Kanskje det var deg? Grin

Sinnsykt bra! Vi sto nettopp der og dansa en stund ja, så godt mulig en av dem var meg..

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: tønsberg
« #18 : 25. juli 2004, 20:59 »



jøss'a meg.. bare et sted for 18 åringer i Tønsberg? Da må fake id være særdeles populært der Smiley Jeg prøvde Peppes på lørdag, og jeg ble faktisk ikke stoppet av vaktene og spurt om legg. Jeg tok og holdt min 25 år gamle kuisine i hånden og gikk rett inn - de trodde selvfølgelig vi var kjærester Smile (det er et bra triks for de som ikke har legg).

Syntes ikke Peppes var helt knall. Var syykt mange mennesker der, men de hadde ikke mye av et dansegulv. Esmeralda derimot hadde alt (dansegulv, to etasjer, bra med sitteplasser/stå plasser og mange fine damer) Ikke så jeg en utlending der eller (ikke at det spiller noen rolle)



Jepp, Bare et sted..

Var flere utesteder som var opp før som Cruise, Galaxy og Kicks, men de har nå blitt lagt ned.. Og Ozon syns jeg ikke noe særlig om.. Er så voldsomt trangt der inne og det blir ofte bråk der også.. Men, men smak og behag.. Å joda, jentene er fine de.. biggrin
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Tom Phoenix

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 227
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 227

  • Hulk still rules!
SV: tønsberg
« #19 : 28. juli 2004, 01:19 »
har nesten aldri sett noen fine jenter i den lille byen Kristiansund..men i går var jeg på en fest hos en kompis..ogder var det kunn fine jenter..det var ca 10 jenter der..og 5 gutter så alle guttene fikk 2 jenter hver! Azn
Blood is thicker than wood!

Utlogget Robzilla

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 531
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 531

SV: tønsberg
« #20 : 30. juli 2004, 18:27 »
har nesten aldri sett noen fine jenter i den lille byen Kristiansund..men i går var jeg på en fest hos en kompis..ogder var det kunn fine jenter..det var ca 10 jenter der..og 5 gutter så alle guttene fikk 2 jenter hver! Azn

15 stk på fest ja..hørtes ut som litt av et party :Smiley buttrock

Utlogget Tom Phoenix

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 227
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 227

  • Hulk still rules!
SV: tønsberg
« #21 : 04. august 2004, 13:20 »
veit! Grin
''!''
Blood is thicker than wood!

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
SV: tønsberg
« #22 : 07. august 2004, 22:33 »
Barebaronessen  er vel byens heftigste sted men var det noen som nevnte det Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!