Skrevet av Emne: Trenger hjelp til å kombinere kondisjon og muskelvekst.  (Lest 2947 ganger)

Utlogget Hermboe

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hei!
I August skal jeg begynne på Idrettskolen Numedal på fotball-linje. De har et helt fantastisk anlegg med gode tilbud som eget 25m basseng, styrkerom, friidrettsbane, fotballbaner osv. osv.. I løpet av året jeg skal gå der har jeg veldig lyst å utnytte fasilitetene best mulig, og jeg har over lengre tid ønsket å få på en del kilo ekstra med muskler. Dette er for å hevde meg bedre på fotballbanen, men også for å få en finere og sunnere kropp. Ettersom jeg går på fotball-linje sier det seg selv at det blir veldig mye løping og kondisjonstrening, og jeg lurte derfor på om noen her inne har tips til hvordan jeg få mest ut av styrketreningen selv om det blir veldig mye løping!  Help

Utlogget suggen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Jeg sluttet på fotball i vinter, men trente mye styrke mens jeg spilte fotball. Da hadde jeg ikke mye men litt resultater innen styrketrening. Du bør ikke trene så mye styrke, fordi for mye vill være unødvendig belastning. Fullkropp 2 ganger i uka vil være bra tror jeg. Spis som et helvette.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!