Skrevet av Emne: EN syk kompis!  (Lest 2571 ganger)

Utlogget Sokoban

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

SV: EN syk kompis!
« #15 : 13. januar 2005, 21:37 »
det der er bare barnemat da.. en jeg kjenner tok 95 kg uten å ha rørt ei stang før i hele sitt liv... arrgh.. skulle ønske jeg var sånn.. Tongue

Jeg tok 100kg i fylla på juleaften for et år siden uten oppvarming bare pga en som nektet på at jeg klarte 100KG i benken. Da hadde jeg aldri trent før eller løftet benk, mens han hadde gått/gikk på russere. Men han var ikke i nærheten av 100KG. Han er en sikkelig hardgainer, mens jeg var ca 135-140KG i kroppsvekt akkurat da så det skulle bare mangle;)

Trener nå, men kjører ikke benk. Vurderer å begynne å kjøre benk på brystdagene, men jeg får vente å se. JEg har en dårlig skulder som jeg må ta litt forsiktig først.

Men ettersom jeg er fra Kristiansund så er det ikke gøy å løfte benk når det finnes alt for mange i den byen som tar over 200KG i benkpress og som er lettere enn meg.  Er en utfordring da;)

Men får holde meg til den treningen jeg bedriver nå istedet som er å få ned kroppsvekten og ta muskler og styrke som en bonus.

Utlogget Selected

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 517
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 517

SV: EN syk kompis!
« #16 : 13. januar 2005, 22:59 »
Ja, skal stå på enda mere, spise ENDA bedre, Trene Hardere så får vi se....
Litt konkuranse er bare bra for motivasjonen!
Mvh 2
DIE HARD

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

SV: EN syk kompis!
« #17 : 13. januar 2005, 23:55 »
Dy syns det var merkelig siden han trente benk 2 ganger i uka.....det er ikke for mye det vettu.
Ikke hør på dem som sier man blir overtrent om man trener en muskel mer enn 1 gang i uka.
sjokk og vantro

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
SV: EN syk kompis!
« #18 : 14. januar 2005, 12:50 »
Kjørte en gang en "redusert" utgave av arnolds program i "The encyclopeida of modern bodybuilding..

Økte temmelig kraftig på det... FØR jeg ble overtrent.

Jeg vet selv ikke om jeg er hardgainer, easygainer eller noe i mellom.. det eneste jeg vet er at etter 7 års hard trening, MINIMALT drikking og slurv og JÆVLA mye vondt i musklene er jeg større en de fleste av kameratene mine:)

Stå på:) Ting Tar Tid.

L.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Blid og dopingfri

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 184
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 184

SV: EN syk kompis!
« #19 : 16. januar 2005, 20:11 »
dette med å vera senesterk ( nemner det sidan lommerusk brukte begrepet), kva meinast eigentleg med det? er ein sterk når ein har sterke sener?
pain is good, extreme pain is extremely good"

Utlogget Sokoban

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

SV: EN syk kompis!
« #20 : 16. januar 2005, 23:34 »
dette med å vera senesterk ( nemner det sidan lommerusk brukte begrepet), kva meinast eigentleg med det? er ein sterk når ein har sterke sener?

Et utrykk man bruker om folk som er sterke selv om de ikke har store muskler. Noen kan ha store muskler med lite styrke, mens andre kan ha små muskler med masse styrke. De siste er de som kalles senasterke.

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: EN syk kompis!
« #21 : 17. januar 2005, 15:07 »


Et utrykk man bruker om folk som er sterke selv om de ikke har store muskler. Noen kan ha store muskler med lite styrke, mens andre kan ha små muskler med masse styrke. De siste er de som kalles senasterke.
Jeg blir fortsatt kalt senesterk. Det kan være litt irriterende når jeg har jobbet for å bli STØRRE og sterkere.
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget Srha

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 331
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 331

  • meep
SV: EN syk kompis!
« #22 : 17. januar 2005, 15:37 »
Heisann, jeg vill bare medele en ting som irriterer dritten av meg, nemmelig en av mine beste kamerater..
Han startet å trene styrke for 5 mnd siden, ingen bakgrunn i å trene styrke what so ever.
Han er ganske sene sterk, så max-løft i benk var 57,5 kg når han startet.
Nå drøye 5 måneder senere med elendig kosthold så ligger han på 95kg i max løft benk.
i de 5 mnd trente han benk 2 ganger i uka,noe som er ganske mye. men likavell en økning på 40kg på 5 mnd?
Å ja jeg vet at han tar det, har sett det med egne øyne
Selv gikk jeg fra 80 til 125kg i perioden september - desember.
No Pain, No Gain..

Utlogget Geelmuyden

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 276
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 276

SV: EN syk kompis!
« #23 : 17. januar 2005, 15:51 »
Som hardgainer får man heller sjansen til å bevise for seg selv at man kan klare det meste med riktig kunnskap, dedikasjon og vilje! Ingen hast å løfte 100-150 kg i noen øvelser så lenge man liker veien dit!

Utlogget Sokoban

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

SV: EN syk kompis!
« #24 : 17. januar 2005, 18:43 »

Jeg blir fortsatt kalt senesterk. Det kan være litt irriterende når jeg har jobbet for å bli STØRRE og sterkere.

Må vell være bedre å ha muskler med masse styrke en store ubrukelige slappe muskler da. Tenk hvor kjekt det er den gangen du får store muskler og også har masse styrke i de.
Jeg har også kommet til å sett på det som litt gøy hvis jeg har vært "senesterk" når jeg har pumpet på gymmen med større vekter og flere rep en de som er større enn meg. Litt kult stille seg ved siden av og pumpe tungre og  hardere.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!