Skrevet av Emne: Gubbannoa, "synergieffekter" er ikke bare et tulleord  (Lest 971 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

De såkalte "synergieffektene" som alle snakker om i næringslivet har jeg sett relativt lite til. Det er nesten et tulleord man bruker for å justifisere kostnader. Men dæven døtte i dag opplevde jeg en synergieffekt. Det gjelder den (relativt) idiotiske BankID brikken som jeg må dra med meg rundt omkring for å få logget inn i nettbanken. I dag skulle jeg bestille oppbevaring av post i jula på posten.no, og da dukker det opp et skjermbilde hvor du sier du må logge deg inn. Og dæven døtte, der kan man faktisk logge seg inn med bl.a. BankID´en. Jeg regnet med at det ikke ville fungere, men det gjorde det faktisk! Ble faktisk imponert. Dette er sikkert en selvfølge for vanlige folk, men jeg har jobbet i databransjen med utvikling i snart 15 år, så da vet man hvordan ting er i virkeligheten.

Forøvrig kunne man logge seg inn med spillerkort fra Norsk Tipping:
"Buypass Smartkort (inkl. spillerkort fra Norsk Tipping) - Sett inn kortet i leseren"

Da lo jeg først godt, fordi jeg lurte på hva idiotene tenkte på siden jeg ikke har noen kortleser fra Norsk Tipping hjemme, men det er mulig de forventer at jeg skal dra på postkontoret...


 
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!