Skrevet av Emne: styrkeløft nær lillestrøm + noen nybegynnerspm.  (Lest 3415 ganger)

Utlogget Major Eirik Von Thunder

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 721
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 721

  • Fornærmelser avler kun perler i mitt sinn!
styrkeløft nær lillestrøm + noen nybegynnerspm.
« : 11. november 2008, 17:40 »
Hvilke klubber anbefaler dere i nærheten av Lillestrøm?

Har IL kraftsport flyttet til Avancia Skedsmokorset? Hvordan fungerer det i såfall i forhold til treningsavgift til senteret?

Er det noe støtteapparat som hjelper "nybegynnere" (eller hva jeg skal kalle meg) i en styrkeløftklubb..trenere/instruktører etc.? Eller kan jeg like gjerne fortsette å dasse rundt alene på det senteret jeg trener nå...

Hvis jeg vil delta i NM neste år, hva må jeg gjøre? Er det ikke noen frister jeg må overholde (melde meg inn i klubb, delta i klubbmesterskap for å kvalifisere meg etc.?)

Takknemlig for svar på et eller flere av spm!
300 - 230 - 297,5 - 822,5 @ 110
245 - 185 - 280     Raw
24 år, -110 Senior,  Lørenskog AK (styrkeløft)

"DIT SVIN! DE MAA BRUGE KOMMA I MIDTEN AV LEDSETNINGER!"
-"OG VEM SIER SAA?"
-"DIN MOR!"
Welhaven med norges første "morra di"-vits, 1831.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=79423.msg1248249;topicseen#new


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: styrkeløft nær lillestrøm + noen nybegynnerspm.
« #1 : 11. november 2008, 17:49 »
Med de løftene du har så er du jo meget sterk allerede, kom igang med drakttrening så fort som mulig....

Utlogget pergronn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 212
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 212

Sv: styrkeløft nær lillestrøm + noen nybegynnerspm.
« #2 : 11. november 2008, 18:01 »
Hvilke klubber anbefaler dere i nærheten av Lillestrøm?

Har IL kraftsport flyttet til Avancia Skedsmokorset? Hvordan fungerer det i såfall i forhold til treningsavgift til senteret?

Er det noe støtteapparat som hjelper "nybegynnere" (eller hva jeg skal kalle meg) i en styrkeløftklubb..trenere/instruktører etc.? Eller kan jeg like gjerne fortsette å dasse rundt alene på det senteret jeg trener nå...

Hvis jeg vil delta i NM neste år, hva må jeg gjøre? Er det ikke noen frister jeg må overholde (melde meg inn i klubb, delta i klubbmesterskap for å kvalifisere meg etc.?)

Takknemlig for svar på et eller flere av spm!
Hei,
du har i hvertfall 3 klubber i nærheten! Disse er:
1. Oslo SK som trener på Bjølsen
2. IL Kraftsport som trener på Avancia på Skedsmokorset
3. Frogner Atletklubb (ny) som trener på Trimlåven på Frogner

Min erfaring fra Oslo SK tilsier at du får den hjelpen du trenger medtanke på oppfølging. Regner med dette også er tilfelle med IL Kraftsport, med du kan eventuelt forhøre deg med "sterkestesomfinns" på dette forumet. I forhold til info om Frogner Atletklubb bør du ta kontakt med "Herman Vandrepølse" (også han på dette forumet).

Info om kvalifikasjon til NM ligger her: http://www.styrkeloft.no/kvalifiseringskrav
KK-67

Utlogget pergronn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 212
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 212

Sv: styrkeløft nær lillestrøm + noen nybegynnerspm.
« #3 : 11. november 2008, 18:07 »
I tillegg har du vel Lørenskog AK som vel trener på/i Lørenskog hallen. "Gammern" på forumet vet vel mer om den klubben.
KK-67

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Sv: styrkeløft nær lillestrøm + noen nybegynnerspm.
« #4 : 11. november 2008, 20:14 »
Hei.
Dersom du melder deg inn i IL Kraftsport vil du få rabatt på avgiften til Avancia. Du vil kunne benytte studioets mange gode tilbud og oppleve et meget trivelig treningsmiljø. Kraftsport har 2 styrkeløftstativ nede i kjelleren. Vi har også både kretsdommere og internasjonale dommere i klubben. Klubben har nyutdannet trener og vi er flere erfarne og aktive løftere som vil kunne veilede deg med treningsopplegg og ikke minst stevneforberedelser og gjennomføring av stevne.

Ta gjerne kontakt med meg på pm for en avtale. Du kan jo avlegge oss et besøk før du bestemmer deg:)
Blenda!

Utlogget bulle1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: styrkeløft nær lillestrøm + noen nybegynnerspm.
« #5 : 11. november 2008, 20:24 »
Heisann!
Det er en ny styrkeløftklubb (også kampsport og vektløfting) som ligger noen minutter kjøring fra Lillestrøm som heter Frogner Atletklubb. Ligger 1-2 minutter fra avkjøring motorvei. Så hvis du kommer på motorveien er det mye raskere til Trimlåven en til Lillestrøm. Det koster 100kr i året å være medlem i klubben, og du får da trene for 300,- pr.mnd, eller 3600,- pr år på Trimlåven treningssenter. Dette er et meget egnet senter for styrkeløft, og er ca 40 medlemmer i klubben pr. dags dato. Du rekker til og med julebordet Cheesy

Klubben starter også opp med Krav Maga (selvforsvar) i morgen kl 19.30.

Skulle du ønske å beære oss med et besøk så sjekk ut bloggen for veibeskrivelse, eller send en mail til: frogner.atletklubb@tele2.no   Smiley Blogg: frogneratletklubb.blogg.no

Sånn. Da har du noe å velge i Smiley

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: styrkeløft nær lillestrøm + noen nybegynnerspm.
« #6 : 12. november 2008, 09:09 »
Oslo SK på Bjølsen har flest instruktører, dommer og løfte på høyt nivå men ikke for mange på trening for ofte. Tre konkurranse stativ og flere tonn med vekter. De trener ca 17-19 mandag, onsdag og fredag (lite på fredag). Billig trening så vidt jeg vet og alltid et opplegg rundt konkurranser om du ønsker å delta.

Lørenskog er veldig hyggelig, med "gammeln" på Trimlåven kan du ikke regne med så mye treningsveiledning som styrkeløfter. Men de har en dyktig dommer der som kan se om du får løftene dine godkjent. Veldig hyggelig miljøer, de trener ofte 1530-18. Litt uryddig med veldig billig.

IL Kraftsport med Pål, Vegard, Heidi, Kjell Petter m flere får du et treningssenter som er er kåret til et av landets beste. De har to konkurranse stativ, flere dommere og Heidi er landslagsutøver, Kjell Petter er utdannet trener i NSF. tror de trener mellom 1630 og 18-19 eller noe sånn mandag onsdag og fredag. Heidi har sikkert flere dager. Prisen er vel på mellom 350-500 kr/mnd.

Frogner AK er i Trimlåven på Frogner ikke så langt fra DHL, Sharifs Dekksenter og McDonalds på Berger. Ingar som driver låven er styrkeløfter og veldig ivrig med å svinge kaffekoppen så det er veldig sosialt også. Uformelt miljø, nå med innslag av pedagogikk i ”gammeln” her på forum. Mange nye og unge medlemmer som du trolig vil føle deg hjemme med.  Ett konkurranse stativ, mye vekter, nok kunnskap og en hyggelig atmosfære. Prisen er gjengs treningssenter pris.

Eller så trener flere på Toppidrettsenteret på Sognsvann i Oslo uten at det er organisert noe der. Toppidrettsenteret har lange åpningstider og instruktører som kan sikre en gang iblandt.

Alle stedene har sin særegenhet så ta en tur innom for endelig besøk

Utlogget heftigehelga

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: styrkeløft nær lillestrøm + noen nybegynnerspm.
« #7 : 13. november 2008, 17:06 »

 Kjell Petter er utdannet trener i NSF.

Frogner AK er i Trimlåven på Frogner ikke så langt fra DHL, Sharifs Dekksenter og McDonalds på Berger. Ingar som driver låven er styrkeløfter og veldig ivrig med å svinge kaffekoppen så det er veldig sosialt også. Uformelt miljø, nå med innslag av pedagogikk i ”gammeln” her på forum. Mange nye og unge medlemmer som du trolig vil føle deg hjemme med.  Ett konkurranse stativ, mye vekter, nok kunnskap og en hyggelig atmosfære. Prisen er gjengs treningssenter pris.

Eller så trener flere på Toppidrettsenteret på Sognsvann i Oslo uten at det er organisert noe der. Toppidrettsenteret har lange åpningstider og instruktører som kan sikre en gang iblandt.

Alle stedene har sin særegenhet så ta en tur innom for endelig besøk


Hei Stian, og takk for hyggelig omtale!!Det setter vi stor pris på Cheesy Vil bare minne om at vi har minst to stk. på Låven som også er utdannet fra NSF, samt 25 års treningserfaring i tillegg Wink

Hilsen Ingar fra Trimlåven Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!