Skrevet av Emne: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?  (Lest 5253 ganger)

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #30 : 20. mai 2010, 03:37 »
Helt klart. Men ung + skinny /kvalitet vs. kvantitet, og begrensede funds...

Sånn totalt sett? Over et år el. to?

Nå er jeg ikke helt med her, skjønner ikke helt hva du skal frem til. Bedre å legge på seg sakte å faktisk bygge kvalitet i steden for å drasse på masse død vekt som du må kvitte deg med senere.


Han har på en måte fått et svar og blitt puttet i en anne rettning forhåpentlig vis, ang å bruke gainer til å gå opp i vekt som et måltid i seg selv vær dag.

Til trådstarter han du har fått det anbefalt er vranglært tok lang tid før jeg fikk opp øya for det å, stappa i meg mye gainer før som måltid. Fører bare til at blodsukkere går som en jojo helle dagen. Å det er langt ifra optimalt da kroppen trenger treg mat for å ha et jevnt blodsukker utover dagen. Ifra Mat kilder som jeg nevte på forje side feks.


Det med å brenne vekk proteiner, gjør man med å få i seg for mye proteiner da de proteinene kroppen ikke tar i mot når den for nok vill omdannes til fett eller mener du forbrenne muskler, i såfall skjer det vis underskuddet i kcal underskud er for lavt vill kroppen gå i en katabolsk fase som først går på å forbrenne vann ut av kroppen der etter går løs på muskler før den begyner å gå løs på fettet. Dette er en menneskelig beskytelse for sult, derfor du kan overleve lenge uten mat fordi kroppen bruker andre ting som brennsel for å spare på fettet.

Å ha fett som man kan brenne bort, vi si at du også vill gå ned litt i muskel masse og styrke vis fett% skal skal ned betraklig, fett omdannes ikke til Muskler sånn som alle trudde for mange år tilbake men ligger igjen nå som en myte som dog ikke er sann.

Min anbefaling til deg, kjøp deg en kase med gainer bruk det som en restrusjons drikk etter trening.
Bruk resten av pengene på orntlig mat, tran, mineraler og vitaminer.

Om noen gode gainere som jeg kan anbefaller så må det vel være mutant mass sjokolade.

Håper du forstår alt jeg skriver prøve å forklart så enkelt som mulig, kunne godt ramset opp masse vis men da ville du nok detti ut veldig fort så har prøvd å fått med det meste.

Utlogget Fr0zenFl4me

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #31 : 20. mai 2010, 04:06 »
Takker så meget for det sisste å utfyllende innlegget.  Nå Fikk jeg svar på Alt jeg lurte på + noe som jeg sikkert hadde kommet til å lure på ved en senere anledning.

 Cheesy

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #32 : 20. mai 2010, 14:17 »
Vart en skrive leif inni der: mente muskler ikke fett. På settningen: fett omdannes ikke til "Fett" (her skulle det stå muskler forandret på nå) sånn som alle trudde for mange år tilbake men ligger igjen nå som en myte som dog ikke er sann.

Ikke noe problem håper du har fått svarene du har leita etter:)

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #33 : 20. mai 2010, 18:56 »
spis masse bananer,masse karbs i dem...før trening,etter trening,før du legger deg osv.

kreatin vil du øke litt med,vet noen som drikker fett rett og slett..

mye rart du kan kjøre.

mine beste tips er å drikke mye h-melk MED sjokopulver OG proteinpulver,lag en shake morgen og kveld,tilsett kreatin pulver også,mye bra fettstoffer i hmelk også,pluss bananer og masse kjøtt.
k og
jeg ville anbefalt å kjøpe sjokoproteinpulveret og kreatin pulver på x-life.no den er best på smak og billig


Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #34 : 21. mai 2010, 02:16 »
Nå er jeg ikke helt med her, skjønner ikke helt hva du skal frem til. Bedre å legge på seg sakte å faktisk bygge kvalitet i steden for å drasse på masse død vekt som du må kvitte deg med senere.


Han har på en måte fått et svar og blitt puttet i en anne rettning forhåpentlig vis, ang å bruke gainer til å gå opp i vekt som et måltid i seg selv vær dag.

Til trådstarter han du har fått det anbefalt er vranglært tok lang tid før jeg fikk opp øya for det å, stappa i meg mye gainer før som måltid. Fører bare til at blodsukkere går som en jojo helle dagen. Å det er langt ifra optimalt da kroppen trenger treg mat for å ha et jevnt blodsukker utover dagen. Ifra Mat kilder som jeg nevte på forje side feks.


Det med å brenne vekk proteiner, gjør man med å få i seg for mye proteiner da de proteinene kroppen ikke tar i mot når den for nok vill omdannes til fett eller mener du forbrenne muskler, i såfall skjer det vis underskuddet i kcal underskud er for lavt vill kroppen gå i en katabolsk fase som først går på å forbrenne vann ut av kroppen der etter går løs på muskler før den begyner å gå løs på fettet. Dette er en menneskelig beskytelse for sult, derfor du kan overleve lenge uten mat fordi kroppen bruker andre ting som brennsel for å spare på fettet.

Å ha fett som man kan brenne bort, vi si at du også vill gå ned litt i muskel masse og styrke vis fett% skal skal ned betraklig, fett omdannes ikke til Muskler sånn som alle trudde for mange år tilbake men ligger igjen nå som en myte som dog ikke er sann.

Min anbefaling til deg, kjøp deg en kase med gainer bruk det som en restrusjons drikk etter trening.
Bruk resten av pengene på orntlig mat, tran, mineraler og vitaminer.

Om noen gode gainere som jeg kan anbefaller så må det vel være mutant mass sjokolade.

Håper du forstår alt jeg skriver prøve å forklart så enkelt som mulig, kunne godt ramset opp masse vis men da ville du nok detti ut veldig fort så har prøvd å fått med det meste.


Mer enig med deg enn du muligens tror Wink Men: Skal du virkelig bygge muskler, må du bulke, og blokkere "Jersey Shore" og slike uhumskheter fra TVen Smiley. Er man tynn, så glem sekspakningen og spis!

Fett må man kvitte seg meg før el. senere uansett.

Som vi er enige om er dette med å "turn muscles to fat" ganske så steinaldersk.

Angående proteinvalg, så er faktisk kvantitet stort sett viktigere enn kvalitet...
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #35 : 21. mai 2010, 02:22 »
Mer enig med deg enn du muligens tror Wink Men: Skal du virkelig bygge muskler, må du bulke, og blokkere "Jersey Shore" og slike uhumskheter fra TVen Smiley. Er man tynn, så glem sekspakningen og spis!

Fett må man kvitte seg meg før el. senere uansett.

Som vi er enige om er dette med å "turn muscles to fat" ganske så steinaldersk.

Angående proteinvalg, så er faktisk kvantitet stort sett viktigere enn kvalitet...

ehm.. mente "fat to muscle"... men du skjønner Wink
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Utlogget Fr0zenFl4me

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #36 : 24. mai 2010, 17:18 »
Har da sett litt rundt men få sider som hadde Mutant Mass på lager. Powergym hadde den inne noen som har erfaring med denne siden å ser den troverdig ut? http://powergym.mystore.no/ds_product_info.php?products_id=76 

Har også  tenkt å handle inn:
Havre gryn
Hel Melk
Tunfisk
Olivenolje
Bananer


Har alerede handlet inn Tran og Vitamin bjørner :p

Noe mer jeg burde få ordnet meg?

Utlogget Treningsfreek

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 178
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 178

  • Mean and clean!
Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #37 : 24. mai 2010, 18:17 »
Har da sett litt rundt men få sider som hadde Mutant Mass på lager. Powergym hadde den inne noen som har erfaring med denne siden å ser den troverdig ut? http://powergym.mystore.no/ds_product_info.php?products_id=76 

Har også  tenkt å handle inn:
Havre gryn
Hel Melk
Tunfisk
Olivenolje
Bananer


Har alerede handlet inn Tran og Vitamin bjørner :p

Noe mer jeg burde få ordnet meg?

IKKE FINN PÅ Å HANDLE PÅ DEN SIDEN! De er en gjeng med surrehuer; jeg har et godt eksempel på det da jeg tidligere i vår skulle bestille to treningsbukser derfra. Det tok først en uke uten noen ting som skjedde, så ringte dem meg og sa det hadde blitt noe kluss med bestillingen, greit nok tenkte jeg da. Men så gikk det en uke til og ingen ting i posten, jeg sendte da mail og lurte på hva som skjedde. Jeg fikk til svar at det var noe sykdom eller noe greier som gjorde at ikke butikken dems funket som den vanligvis gjør, men fikk beskjed at pakken skulle sendes snarest.
Jeg svarte høflig med en " god bedring" melding.

så gikk det 2 uker TIL, og ennå ingen pakke i posten, prøver da og ringe og sende mail, får svar på hverken mail eller telefon. Prøver telefonen i hytt og pine, ringer gjør det også, men får opptattsignal etter 2-3 ring hver gang.
Det hele ender med at jeg gir opp.
Nei sånn skal det ikke være. Så jeg anbefaler deg heller å handle hos noen av de mer anerkjente webshoppene, nk,pf ej osv.
Alder: 22 år
BP: 107,5 kg
ML: 150kg
KB: uvisst
188cm/91 kg
("Thor is here, Odin is here, how can you miss!?

Utlogget Fr0zenFl4me

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #38 : 24. mai 2010, 21:33 »
IKKE FINN PÅ Å HANDLE PÅ DEN SIDEN! . Så jeg anbefaler deg heller å handle hos noen av de mer anerkjente webshoppene, nk,pf ej osv.

Takker, Bedre å være sikker på at du får varen å heller vente ett par uker på at den skal komme på lager.

Utlogget Treningsfreek

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 178
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 178

  • Mean and clean!
Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #39 : 25. mai 2010, 16:32 »
Takker, Bedre å være sikker på at du får varen å heller vente ett par uker på at den skal komme på lager.
stemmer det!
Alder: 22 år
BP: 107,5 kg
ML: 150kg
KB: uvisst
188cm/91 kg
("Thor is here, Odin is here, how can you miss!?

Utlogget Fr0zenFl4me

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Sv: Øke I Vekt, men Hvilket produkt?
« #40 : 26. mai 2010, 15:13 »
Takker, Bedre å være sikker på at du får varen å heller vente ett par uker på at den skal komme på lager.
Fant ikke Mutant mass inne på noen andre sider enn Powerstore, å de som er tomme står det 2-3 uker før de kommer inn på lager :S,  noen tips hvor jeg kan finne dette uten  å vente så lengE?

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!