Skrevet av Emne: Trenger hjelp og erfaring!!  (Lest 1119 ganger)

Utlogget duddel

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Trenger hjelp og erfaring!!
« : 04. april 2011, 18:36 »
hei. Jeg skriver dette nå fordi jeg er mektig irritert og lei. Nå vil jeg ha hjelp av dere.

info:
18år
ca 181 cm høy
72kg

jeg har nå trent et par måneder og spist relativt sunnere. Har merket litt framgang at jeg har blitt litt sterkere osv.

det største problemet jeg har er at jeg ikke klarer å fjerne det siste fettet som ligger under navlen. Som sagt så har jeg forbedret kosthold og spist sunt i flere måneder. Jeg har også trent et par måneder nå men har absolutt ikke merket en eneste liten forskjell på det området.

Så nå spørr jeg dere som virkelig har klart å fjerne det siste fettet dere har på magen. HVORDAN har dere fått dette til?

det er nesten så jeg får lyst til å gi opp. Er altså nå blitt villig til å prøve alle typer midler for å fjerne dette.

til dere som aldri har hatt dette problemet: la vær og skriv innlegg som "spis sunnere osv" Smiley

takker for svar

Utlogget JarleRS

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Trenger hjelp og erfaring!!
« #1 : 04. april 2011, 20:41 »
hei. Jeg skriver dette nå fordi jeg er mektig irritert og lei. Nå vil jeg ha hjelp av dere.

info:
18år
ca 181 cm høy
72kg

jeg har nå trent et par måneder og spist relativt sunnere. Har merket litt framgang at jeg har blitt litt sterkere osv.

det største problemet jeg har er at jeg ikke klarer å fjerne det siste fettet som ligger under navlen. Som sagt så har jeg forbedret kosthold og spist sunt i flere måneder. Jeg har også trent et par måneder nå men har absolutt ikke merket en eneste liten forskjell på det området.

Så nå spørr jeg dere som virkelig har klart å fjerne det siste fettet dere har på magen. HVORDAN har dere fått dette til?

det er nesten så jeg får lyst til å gi opp. Er altså nå blitt villig til å prøve alle typer midler for å fjerne dette.

til dere som aldri har hatt dette problemet: la vær og skriv innlegg som "spis sunnere osv" Smiley

takker for svar

Har et slikt problem selv tror jeg. Ser bra ut over navlen, men ser at det ligger igjen en del fett under. Har hørt at punktforbrenning er mulig, men at det ikke er noen vits i, og at det er mer fornuftig å kjøre et vanlig opplegg. Så ja... du kan prøve å kjøre opplegget ditt en stund til, du vil antagelig få et resultat du er fornøyd med til slutt. Smiley

Utlogget natas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 150

Sv: Trenger hjelp og erfaring!!
« #2 : 04. april 2011, 20:46 »
Har et slikt problem selv tror jeg. Ser bra ut over navlen, men ser at det ligger igjen en del fett under. Har hørt at punktforbrenning er mulig, men at det ikke er noen vits i, og at det er mer fornuftig å kjøre et vanlig opplegg. Så ja... du kan prøve å kjøre opplegget ditt en stund til, du vil antagelig få et resultat du er fornøyd med til slutt. Smiley


Kan jo prøve og trene nedre delen av magen.  Som foreksempel Liggende benhev Smiley
Go Hard!


Pain is  temporary glory is forever

Utlogget duddel

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: Trenger hjelp og erfaring!!
« #3 : 04. april 2011, 23:40 »

Kan jo prøve og trene nedre delen av magen.  Som foreksempel Liggende benhev Smiley

dette er bare 1 av tingene som jeg gjør hver gang jeg utfører en treningsøkt. Jeg kjenner det godt da på den nedre delen, men allikevel, ingen framgang Sad

har selvfølgelig ikke tenkt å gi opp! men allikevel, utrolig bittert..

Utlogget natas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 150

Sv: Trenger hjelp og erfaring!!
« #4 : 05. april 2011, 18:12 »
dette er bare 1 av tingene som jeg gjør hver gang jeg utfører en treningsøkt. Jeg kjenner det godt da på den nedre delen, men allikevel, ingen framgang Sad

har selvfølgelig ikke tenkt å gi opp! men allikevel, utrolig bittert..

OK Smiley for jeg hadde akk det samme problemet som du har, når jeg var rundt 18 års aldren. Og jeg husker at det tok bra med tid. Spesielt liggende benhev og cardio hjalp meg i hvertfall masse. Men Ting Tar tid Sad Bare og fortsette med det du holder på med, så skal du nok se at det lille mage fette forsvinner Wink
Go Hard!


Pain is  temporary glory is forever

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!