Skrevet av Emne: Personlig treningsprogram og kostholdsprogram  (Lest 4714 ganger)

elmundox

  • Gjest
Hei folkens!

Først vil jeg bare be dere om å gi meg feedback på trenings og spiseprogrammet mitt. Jeg har sett det helt opp selv, og er veldig fornøyd. Det jeg trenger tips på er hvor mye jeg bør øke hver uke, og deres meninger på set oppbygning og repitisjoner.
Jeg er en 21 år gammel mann (snart 22). Veier i skrivende stund 70kg og er 176 høy. (8.9kg fett, 35kg muskler, og12kg mineraler sist jeg målte. Tar det litt på halv arm, husker ikke helt nøyaktig)


Trening

Målet mitt er å bli mer markert og øke styrken i armer, ben, bryst, rygg og biceps/triceps.
Jeg har trent jevnt den siste måneden, både kondisjon og styrke (uten kosstilskudd vel og merke). Går forøvrig på en lavkarbo diet (se lengre ned)

Mandag


Tilleggs kommentar: Første gang jeg kjører programmet. Er weighten usansynlig høy? Det er LBS noen av dem er oppgitt i.

Tirsdag
Jogge 6km eller svømme 1000 meter.

Onsdag



Tilleggs kommentar: Første gang jeg prøver dead lift. Begynner lavt med tanke på rygg og teknikk. Kommer til å øke når jeg føler meg trygg. Er weighten usansynlig høy? Det er LBS noen av dem er oppgitt i.

Torsdag

Jogge 6km eller svømme 1000 meter.

Fredag




Lørdag, søndag hvile.

Tilleggs kommentar: Første gang jeg prøver squat med stang. Begynner også lavt med tanke på rygg og teknikk. Er weighten usansynlig høy? Det er LBS noen av dem er oppgitt i.

Mat

Jeg vet at karbohydrater hjelper med kroppen med å ta opp proteiner til musklene blab la, men jeg har valgt og kjøre en lavkarbo diet. Lavkarbo derimot betyr ikke 0 karbo, for jeg for i meg ca 20 gram hver dag. Uansett slik ser matvanene mine ut.
Frokost:
2 stekte egg (oppå 1 skive ketolysebrød, ‘http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14627’)
2 bacon striper
2 ss Cottage Cheese
1 tomat, litt agurk

Lunch:
2 pølser (hvor 1 pølse inneholder 21g proteiner. Kengurupølser)
Eller 2 burgere (hvor 1 burger inneholder 17g protein)
2ss Cottage Cheese
1 tomat, litt agurk

1 time før trening:
2 scoops med protein shake (40g m/vann)

30 min før trening:
2 scoops med Jack3d

Rett etter trening:
2 scoops protein shake (40g m/ vann)

Middag (Ca 2 timer etter siste shake og trening):
Masse grønnsaker, og ca 150g kjøtt.
Spiser pizza og taco rett som det er med hjemmelaget bunn; 3 egg, ½ boks Philadelphia og 1 neve ost.

Vær så vennlig å kom med feedback eller kommentarer på både trening og kosthold!


Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

mitt råd er vel kanskje å bruke et program som er "profft" satt opp. et hjemmesnekra program kan jo funke like bra, men min oppfatning er at det funker best men noe andre også bruker.

maten er jo grei, bare ha høyt proteininntak og fair med karbs så blir det bra Smiley

stå på !  Thumbsup
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

elmundox

  • Gjest
Anyone? Vil gjerne ha litt feedback på det re-modifiserte programmet!

- Takk

Utlogget bartlaus

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Det så jo ikke så galt ut! Alle de viktige store løftene, fornuftige sett/reps-kombinasjoner, trekkøvelser hver dag. Kanskje litt overkill med benkpress, dips og pushups på samme dag, men men.

Men hva er forskjellen på "skulderpress foran" og "skulderpress stang"?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!