Skrevet av Emne: Hvorfor trener du?  (Lest 1749 ganger)

Utlogget Lissa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 206

SV: Hvorfor trener du?
« #15 : 07. november 2004, 19:51 »
Kan bare slutte meg til det HIT-man skrev. Det sa alt Smiley
164 cm
55 kg

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: Hvorfor trener du?
« #16 : 07. november 2004, 22:21 »
Jeg begynte å trene for en liten mannsalder siden (21 år i år). Den gang var det for å trene opp en småskadet skulder. Etter en stund fant jeg ut at det var artig - simpelthen..... Siden har i grunn det vært den eneste drivkraften av betydning.
Har alltid vært sterk og atletisk - selv som ung gutt, så det falt vel relativt lett for meg det hele.  dessuten suger jeg i ballspill!!!

Sekundært er det seff artig å kunne forme kroppen sin etter eget forgodtbefinnende. En blir jo også relativt opptatt av muskler og sånn etterhvert, slik at det å opprettholde en kropp/muskelmasse som en føler seg komfortabel med er vel i og for seg en drivkraft i seg selv. Nope - jeg er definitivt ikke megarektisk!

Har alltid vært det jeg vil si et sted mellom halvseriøs og veldig seriøs, så det er ikke mange treningsdager eller måltider som er skippet frivillig i løpet av de siste 20 årene.
uansett er jeg ganske flink til å planlegge ukene, så det er i grunn ikke så mye annet i livet jeg har gått glipp av som følge av all treningen heller. Nå er det jo ikke all verdens med tid en bruker på reell trening heller - de som spiller fotball eller lignende bruker fort det mangedobble........ så det så!!!

Over alt dette er jeg opptatt av at vekttrening/hobbybygging er noe jeg skal kunne holde på til jeg stuper i grava (måtte det bli lenge til!!) - så da er det jo etter mitt hode fornuftig holde igjen litt slik at en ikke brenner seg helt ut i en ufattelig ung alder av fem seksogtredve år eller no. Kjør safe og ta de signaler kroppen gir!!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Big T

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

  • Lead with speed, follow with power
SV: Hvorfor trener du?
« #17 : 07. november 2004, 22:53 »
Trener fordi det er gøy, elsker å presse meg selv og føler meg bedre etter jeg har trent. Dessuten har jeg lyst på en bedre kropp, og det er kun positivt å si om det å være sterk så det er jo også et mål! Etterhvert kan man vel si at jeg har blitt avhengig, nå sliter jeg med å få sove hvis jeg ikke har trent.
Mvh Big T

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

SV: Hvorfor trener du?
« #18 : 07. november 2004, 23:04 »
...en må jo trene for å bli verdensmester!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!