Skrevet av Emne: 4 dagersprogram med egen armdag  (Lest 1217 ganger)

Utlogget TDK1989

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

4 dagersprogram med egen armdag
« : 09. november 2007, 22:13 »
Heisann! Har trent 2-splitt overkropp en stund nå, men har funnet ut at jeg skal gi armene en egen dag.
Har blitt så tungt på bryst og rygg i det siste at triceps og biceps er rimlig døde når jeg kommer til øvelsene for dem.

Vurderer å begynne å trene litt bein, men mye jogging og langrenn fremover begrenser det ganske mye.
Trente bein før, og skjønte fort at det gikk dårlig i kombinasjon med langrenn. Etter en tung beinøkt, kunne jeg egentlig glemme å gå langrenn de neste 2 dagene.

Jeg sikter til et 3 eller 4 dagers program. Øvelser som markløft og knebøy er desverre utelukket grunnet en korsryggskade. Gjør rett og slett vondt.

Nå trener jeg bryst med hantelpress i flat og skrå, samt cablecross. Ryggen trener jeg med nedtrekk og pulley, samt framoverbøyd roing med stang.

Hvis noen kan foreslå et godt program med egen armdag, hadde det vært kanon! Smiley

På forhånd takk Cheesy

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: 4 dagersprogram med egen armdag
« #1 : 09. november 2007, 23:08 »
Hvorfor skal du ha egen armdag? Kjører du så hardt i bryst og rygg som du sier, så trenger armene stort sett ikke annen trening enn ett par sett curl, og pushdown/franskpress/smalbenk til slutt.
Smiley

Utlogget TDK1989

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: 4 dagersprogram med egen armdag
« #2 : 09. november 2007, 23:59 »
Har noen kompiser som har egen armdag, og det funker bra for dem. Føler ikke at jeg får tatt armene skikkelig ut, men de er likevel slitne liksom. Vet ikke helt om du skjønner hva jeg mener.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!