Skrevet av Emne: Jente trenger litt hjelp, vil begynne med kroppsbygging  (Lest 1655 ganger)

Utlogget Beiler

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2

Hei! Jeg har trent endel, men nå er jeg lei av å være tynn og hengslete så jeg vil begynne med seriøs kroppsbygging! Trenger litt hjelp til å sette sammen et program som jeg kan bruke for å øke i masse. Har lest endel her og lurer på hva som er best for en jente som vil bli så stor som mulig..
Prøver å holde koshodet mitt til masse proteiner og mindre karbo, kun rett etter trening
 what

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Hvis du skal bygge masse må du ha karbohydrater også. Og gjerne litt fett. Hvis du skal øke bra i muskelmasse må du ha kcal overskudd. Du kan jo skjekke ut RYP programmet.

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
Hei! Jeg har trent endel, men nå er jeg lei av å være tynn og hengslete så jeg vil begynne med seriøs kroppsbygging! Trenger litt hjelp til å sette sammen et program som jeg kan bruke for å øke i masse. Har lest endel her og lurer på hva som er best for en jente som vil bli så stor som mulig..
Prøver å holde koshodet mitt til masse proteiner og mindre karbo, kun rett etter trening
 what

For å bli så stor som mulig: hard trening og nok mat. Du skal ikke ha lite karbohydrater for å legge på deg muskelmasse. Med for lite karbs blir kroppen slapp og man klarer ikke å yte max på trening.
Du skal også ha i deg sunt fett, feks fra fisk, oljer, nøtter osv.

5x5 powerbuilding kan passe deg om du har trent en stund.

Utlogget Beiler

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2

Tuusen takk for raske svar:) Jeg skal ta alt til betraktning og finne ut litt mer om dette RYP programmet! Starter for fullt i dag!
Spiser jo sikkert normalt med Karbo men prøver å holde litt tilbake (men da tenker jeg ikke mye mer på det!), tenkte jeg skulle begynne å ta litt proteinpulver for jeg tror ikke jeg får i meg nok..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!