Mustang.........
Honda...........
Om du vill ha bil så er det like greit og kaste inn litt penger for og få "the shit" men det kommer til og ta en del tid.
Hvilke erfaringer har du med bil? (siden du skal demontere og stuff?)
Skrudde en del på gamle drittbiler sammen med kompiser i "min ungdom".. Men nå er vel ærlig talt mest type bytte deler og sånt jeg kan da, lakkering og tuning av motorer osv er jeg nok ikke så fryktelig stødig på. Har dog kamerater som er det, og som er mer enn villig til å hjelpe. Dessuten har jeg snart verksted, samt all tiden i hele verden..
Har vært inne på Mustang, men hører rykter om at de ikke har all verdens til kjøreegenskaper.. Veit ikke om det stemmer da men.
Morris er for liten, og er _ikke_ en bil jeg kan tenke meg å kræsje i. Ikke en gang om den har veltebur og alle airbags i hele verden.. Ikke at jeg har planer om å kræsje, men likevel.
For 60k kan du nok legge planen om 300hk på hylla
Det er heller ikke mange biler du kan få godkjent 300hk i, med mindre det finnes en modell av samme type som er levert med så mye effekt. et eksempel er å feks bygge om en BMW 320 til M3.
Ser du har tentk på 142, hvilken motor og hva hadde du tenkt til å gjøre med den for å oppnå 300hk ?
Vil heller anbefale deg 240. Lettere deletilgang, lettere å få tak i osv. Og du får den godkjent med 220hk. Send meg gjerne en PM om det er noe du lurer på ang trim av Volvo.
Hehe visste jo egentlig det.
Ville bare sjekke svarene jeg fikk. Penger er vel i grunnen ikke det største problemet, men det skal jo ikke gå over alle støvleskaft. Dessuten er jo prosjektet litt på tenkestadiet enda, så må jo mase litt rundt, surfe litt osv for å finne ut hva det hele faktisk kan koste.
Det med ombygging av 320 har jeg faktisk vært inne på ja. Eneste problemet er at jeg ikke liker BMW det grann. Kebabtralle, spør du meg.
Er ikke helt sikker på hvilken motor, for som sagt har jeg ikke så fryktelig peiling på akkurat den biten. Har dog kompiser som har anbefalt litt forskjellig, og som veit litt mer om dette enn det jeg gjør. Kan i allefall si så mye som at det blir helt ny motor som er gjort klar for mitt bruk, ikke oppboring, turbo etc på en originalmotor.. Gidder ikke det altså, da betaler jeg heller 20-30k og får noe som omtrent bare er å sette i (selv om det sikkert koster det dobbelte om jeg vil ha 300 gamp..) ..
240 er nok ikke aktuelt... Har litt spesielt forhold til 142, serru. Fattern hadde en slik en gang. Fine bilen..
Takk for det.
Hmm 8-er får man jo stuka i en 240 og, så vidt jeg veit.. Kanskje jeg blir nødt til å revurdere..
Men blir det ikke himla dyrt å få skilt på noe med 8-er da?
Hørte/leste forresten et sted at om bilen var produsert før 1996(?) så slapp man å betale noe ekstra i avgift om man feks skulle bytte motor..