Skrevet av Emne: Noen som har erfaring ved å kjøpe treningsprogram online?  (Lest 6762 ganger)

Utlogget ostov

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 17

Ser at blant annet www.myrevolution.no, www.fitnessbloggen.no og gympartner.no selger treningsprogram online. Er det noen av dere som har prøvd det? Hva er deres erfaring med det?

Utlogget Tazo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

trur ikkje det e så lurt å kjøpa treningsprogram på nette visst det e alt for dyrt då. Men på TN så har dei treningsprogaramma for folk flest, enten du er nybegynner eller trent ein stund. Ellers så ville eg anbefala deg enten å spør folk som har erfaring og be dei om å skriva plan te deg?  Huh Wink

Utlogget KingO

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Ser at blant annet www.myrevolution.no, www.fitnessbloggen.no og gympartner.no selger treningsprogram online. Er det noen av dere som har prøvd det? Hva er deres erfaring med det?

Dette har jeg nix tro på, sjansen for at disse har en hemmelig formel som ingen andre har er hvor stor ?

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

www.myrevolution.no drives av Børge André Fagerli, som av mange regnes som Norges beste personlige trener. Eirik Sandvik, som også av mange sees på som en av landets flinkeste personlige trenere, er også ansatt der. Kjøper du et online treningsprogram fra de, får du et skreddersydd program som er tilpasset din kropp og dine eksakte mål, og du får også oppfølging i så stor grad som du ønsker. Du får også adgang til et eget forum på nettsiden deres, hvor du kan logge treningene dine og lese loggene til andre PT-kunder (og selvsagt snakke med de om treningsprogresjon etc., som kan føre til mye positivt).

Vet om en som har blitt veiledet av Børge Fagerli. Han fikk full oppfølging på både kost- og treningsprogram, og ble totalt forvandlet. Han gikk fra å være tjukk og overvektig, til å bli ripped og muskuløs. Folk kjente ham ikke igjen etterpå, ink. meg selv.

Uten å ha prøvd det selv, tror det jeg det kan være lur investering om du er seriøs og ikke er sikker på hva slags program du skal velge. Du kommer nok til å få så god fremgang du fysisk kan, dersom du veiledes av Børge eller Eirik. Les litt om de, dersom du ikke vet så mye om dem på forhånd. Det vil nok gjøre det lettere for deg å avgjøre om dette er noen du vil legge treningsfremgangen din i hendene på.

www.fitnessbloggen.no drives av Robert Eilertsen, som driver en av Norges største treningsblogger. Han var tidligere ansatt på Kaliber Gym, og har blitt omtalt i svært positivt ordlag av både Gunnar Strand Jacobsen (en av Norges mest kompetente i feltet spør du meg) og Richard Skog (Norges sterkeste mann 2009 og 2010 - hjalp bl.a. Richard til oppkjøringen til NM i strongman i 2010, mener jeg). Tror du trygt kan velge han her også, uten å vite veldig mye om ham utover dette. Kan også nevne at han var del av ekspertteamet her på TF før (et opplegg de hadde her for noen år siden - spesielt utvalgte som var moderatorer i en egen seksjon), og skrev flere gode innlegg som jeg kan huske.

www.gympartner.no kjenner jeg ikke til fra før.

Men jeg er enig med KingO om at dette er noe du skal være skeptisk med å investere i sånn helt generelt, da jeg vet at det er andre personlige trenere der ute som selger treningsprogram online som de ikke tilpasser kunden i det hele tatt. Her snakker vi om personer som tar et ferdiglagd program de har liggende, og gir dette til deg mot et par hundre kroner. De eksemplene du kom med her, tror jeg derimot ikke havner i denne kategorien. myrevolution.no har jo faktisk bevist selv at de ikke gjør det, ved å legge ut før- og etter-bilder av folk som har hatt suksess av å ha blitt trent av dem. Hva de andre har gjort vet jeg ikke noe om, men mtp. Robert Eilertsens renomé er han neppe noen svinlder iallfall. ^^

Utlogget Mats_AA

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Har tidligere kjøpt av Børge Fagerli og ble kjempe fornøyd Smiley Bra oppfølgning og seriøst..  Ikke noe tvil om at Børge kan sakene sine, han tilpasser for hver enkelt kunde..

KingO, skjønner ikke helt poenget ditt?? De har ikke noe hemmelig formel, men det har vel ikke de som selger utenfor nett heller.. Smiley

Sandvik jobber forresten ikke hos myrevolution lenger. Driver sitt eget nettsted. Sandviktraining.com tror jeg Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!