Skrevet av Emne: Andysmuck, 10 kg opp siden januar. Hva nå?  (Lest 2063 ganger)

andysmuck

  • Gjest
Andysmuck, 10 kg opp siden januar. Hva nå?
« : 29. april 2010, 19:47 »
Beklager for det morske uttrykket og buzzcuten:P




Har nå lagt på meg nesten 10 kg siden januar... er usikker på om jeg burde fortsette å bulke? Syns jeg begynner å få litt mage? D: Vurderer å deffe litt for å se litt bedre ut i sommer, og fortsette bulken etterpå. god ide?

Utifra hva jeg finner ut har jeg kroppsfetprosent på 10%

Gått fra 74(morgenvekt) i januar til 83.6(15 min siden) pr i dag.

Utlogget RoBeRt0

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 410
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 410

Sv: Andysmuck, 10 kg opp siden januar. Hva nå?
« #1 : 29. april 2010, 20:20 »
Spør du meg så har du ikke nok masse til en deff. Vist du begynner å få mage så spiser du nok litt for mye og kanskje også endel feit mat ? Vist jeg var deg så hadde jeg fortsatt og pumpa på og spist godt, men spist for all del SUNN mat så skal du se du bygger kvalitetmasse Smiley

andysmuck

  • Gjest
Sv: Andysmuck, 10 kg opp siden januar. Hva nå?
« #2 : 29. april 2010, 20:43 »
tja, ligger på ca 3000 kcal, og eter ikke mye til fett... eneste er vel fett fra melka. Har blanda karbs lamme proteina i det siste siden vekta sto fast så lenge på 80, så får prøve å kutte de ut og se hva som skjer:P
 Er bare så forbanna paranoid for å bli feit igjen xD

andysmuck

  • Gjest
Sv: Andysmuck, 10 kg opp siden januar. Hva nå?
« #3 : 29. april 2010, 20:59 »
Hvor høyt burde jeg gå i vekt? Burde jeg gå helt opp til 90? :s

Utlogget RoBeRt0

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 410
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 410

Sv: Andysmuck, 10 kg opp siden januar. Hva nå?
« #4 : 01. mai 2010, 23:54 »
hvor høyt du burde gå opp i vekt ? det er jo umulig for meg å si , ikke vet jeg når du er fornøyd og det spørs om du har lagt på deg 6 kg muskler eller 1 kilo muskler og 5 kg fett. Når alt kommer til alt så er det ikke vekten som spiller noen rolle, det er hvordan du ser ut Smiley

Men mitt råd er vertfall å trene hardt gjennom resten av året så kan du heller snuse på en deff til neste år ? Smiley


og hvorfor i ALLE dager har du bilde på avataren av Greg valentino, må være bb's værste forbilde  Lips Sealed

Han så bra ut helt til han fucka det til


andysmuck

  • Gjest
Sv: Andysmuck, 10 kg opp siden januar. Hva nå?
« #5 : 02. mai 2010, 01:17 »
Jo jeg syns personlig det har blitt bedre, ihvertfall i forhold til utgangspunktet hehe. Har blitt mer definert stort sett og magen har blitt strammere, før hang den mer som en pose fyllt med vann... Fått ellers høre at jeg ser tynnere ut så jeg tror det er ett bra tegn? :s

Ang. Gregg Valentino så så han som du sier ganske bra ut, men jeg liker freaks og (Marcus Ruhl og Jay Cutler er også ganske freakye). Boka hans er forresten utrolig bra, verdt å lese!

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: Andysmuck, 10 kg opp siden januar. Hva nå?
« #6 : 02. mai 2010, 02:15 »
Greg valentino var awsome og en ærlig og redlig kropsbygger i mange år, helt til han fucka seg opp.

har han gitt ut bok? Cheesy
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

andysmuck

  • Gjest
Sv: Andysmuck, 10 kg opp siden januar. Hva nå?
« #7 : 02. mai 2010, 13:01 »
http://www.amazon.com/Death-Drugs-Muscle-Gregg-Valentino/dp/1550229214

Utrolig bra bok! Tenkte å skrive en anmeldelse av den og "Arnold education of a bodybuilder", men er to forskjellige bøker. Gregg fokuserer på alt det rare han kom borti iløpet av karrieren sin, hvordan han kom i fengsel og hva han i dag syns om steroider.

Sendte han en mail der jeg spurte om han konkurrerte mens han var på steroider, for det skrev han ikke noe om i boka si. Lurte også på hvor mye han kjørte på Biceps og Triceps for å få de monsterarma...

"HEY THANK YOU FOR YOUR SUPPORT AND FOR READING MY BOOK....TO ANSWER YOUR QUESTIONS I WAS A NATURAL PRO BEFORE STEROIDS...I TRAINED 23 YEARS WITH STEROIDS...AND I TRAINED OLD SCHOOL TRAINING EACH BODY PART 2 TO 3 TIMES A WEEK , HIGH VOLUME TRAINING LIKE IN ARNOLD'S ERA,......

MY ROUTINE VARIED BUT JUST LIKE ARNOLD LIKED LOTS OF SETS WITH LOTS OF REPS


I DID SOMETHING LIKE THIS
Triceps ..
Bench dips 10 sets in 5 mins time 10-15 reps (10 seconds rest between sets)
Close-Grip Bench Presses with EZ curl bar 5 sets 8-10
Cable Extensions 5 sets 8-12 reps
Skull-Crushers ( I do them standing with my back leaning on an incline bench with EZ curl bar) 6 sets 8-12
BURNOUT….finish off with a burnout (10 seconds rest between sets ) Bench dips 5 sets 10-15 reps again

Biceps …
Machine curls 6 sets done with 10 seconds rest between sets 12 to 15 reps
Dumbbell curl ( seated or concentration < my favorite ) 4 sets 10 to 12 reps
Cable curl 5 sets 10 to 12 reps
Barbell curl 5 sets 8 to10 reps
BURNOUT….finish off with a burnout (10 seconds rest between sets) Machine curls 5 sets 10-15 reps again"


Utlogget wiLden

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 65

Sv: Andysmuck, 10 kg opp siden januar. Hva nå?
« #8 : 03. mai 2010, 08:37 »
http://www.amazon.com/Death-Drugs-Muscle-Gregg-Valentino/dp/1550229214

Lurte også på hvor mye han kjørte på Biceps og Triceps for å få de monsterarma...




Synthol kjørte han;)

andysmuck

  • Gjest
Sv: Andysmuck, 10 kg opp siden januar. Hva nå?
« #9 : 03. mai 2010, 08:43 »
Synthol kjørte han;)

Nei han kjørte "site injections"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!