Skrevet av Emne: Se på dette!?  (Lest 7622 ganger)

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
Re:Se på dette!?
« #30 : 04. februar 2004, 17:42 »
syns likevel boler er iddiotisk jeg da.. blir svær på kort tid ja, men alle som trener litt seriøst gidder ikke å ta sånne folk på alvor... de har lixom ikke fortjent å være så stor... hvis dere skjønner hva jeg mener..

Nei, forklar hva du mener.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:Se på dette!?
« #31 : 04. februar 2004, 18:07 »
Lureper: gjør du deg bare vanskelig eller?

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Re:Se på dette!?
« #32 : 05. februar 2004, 09:33 »
alle her som TRENER SERIØST og har TRENINGSPROGRAM og MATPROGRAM og som virkeli må JOBBE for å bli så SVÆR, over FLERE ÅR, veit hvor mye jobbing som ligger bak for å bli seende ut som han der duden på bildet... når de da tar av seg skjorta på stranda har de en kropp de kan være SKIKKELI STOLT AV! I motsetning til de som STAPPER I SEG BLÅ RUSSERE! vil bare bli svær på kort tid for å imponere damene og eier ikke stolthet! skjønner du nå hva jeg mener, eller må jeg utdype ytterligere.......?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Re:Se på dette!?
« #33 : 05. februar 2004, 12:34 »
hater når folk tror man boler bare for at man har mye muskler.... Angry

Enig^

Men selv om folk boler, betyr det ikke at de ikke trener hardt!

Og hvem ærlig talt her har ikke Arnold som forbilde eller har respekt for ham..? (Peker til at han bolet..)

Nuff Said! Grin
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Re:Se på dette!?
« #34 : 05. februar 2004, 13:32 »
jo`a, arnold var rå han, men han var jo likefullt stappa med boler.. har jo fått bytta et par "deler" pga det og... er ikke så SINNSVAKT kult det liksom..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Re:Se på dette!?
« #35 : 05. februar 2004, 14:08 »
^farid nå surra jeg i det forrige jeg skrev.. har fikset på det nå, hehe..
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
Re:Se på dette!?
« #36 : 05. februar 2004, 14:56 »
alle her som TRENER SERIØST og har TRENINGSPROGRAM og MATPROGRAM og som virkeli må JOBBE for å bli så SVÆR, over FLERE ÅR, veit hvor mye jobbing som ligger bak for å bli seende ut som han der duden på bildet... når de da tar av seg skjorta på stranda har de en kropp de kan være SKIKKELI STOLT AV! I motsetning til de som STAPPER I SEG BLÅ RUSSERE! vil bare bli svær på kort tid for å imponere damene og eier ikke stolthet! skjønner du nå hva jeg mener, eller må jeg utdype ytterligere.......?

Du blir ikke automatisk stor og rippet av å ta steroider. Og hvor går forresten skillet mellom kosttilskudd og steroider?  
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget Dreamer

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6

  • A year from now you'll wish you had started today.
Re:Se på dette!?
« #37 : 05. februar 2004, 18:39 »
Altå denne fyren har mest sannsynlig bolet, har selv vært på siden der bildet kommer fra og de karene er ikke akkurat små. Og til alle dere som har Coleman og Arnold som forbilder men også er imot bol, hva tenker dere med egentligt? Ikke vet jeg. Og det å vær i mot bol og andre ulovlige preparater (deffe midler osv) dere støtter jo egentlig bare den norske lov for dere trenger ikke reise langt for å finne mange mer preparater legalisert, og jeg er rimelig sikker på at hvis forskjelige av disse prepatarene hadde blit lovlige i norge hadde mange av dere begynt å bruke de. Og viss dere hadde hatt litt peiling på det dere prater om hadde dere vist at det ikke går ann å bare putte i seg noen russere(de er hvite foresten) og bli stor, det nytter svært lite. det skal knallhard trenning eg bra kosthold til der og. Jeg tror at grunnen til at mange av oss er så imot bol er at de føler det er urettferdig at bolerne bare tar noen piller og vips så er det store mens vi naturlige må jobbe mye hardere for å opnå det samme. Vel det er sant det vi må jobbe mye hardere, men det er ikke så lett som mange tror om det å bole

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:Se på dette!?
« #38 : 05. februar 2004, 19:45 »
xis: tror det er litt naivt å påstå at det er bare derfor folk er imot bol...og hvis det er grunnen for noen så er det jo ingen ting som stopper dem i å dra "fordelene"  av å bruke bol selv...tviler på at det er det som er poenget her ...heller at:

1. bol er juks
2. bol er farlig/ skadelig - ikke bare for de som bruker men også for omgivelsene da mangen bolere blir svært agressive og voldelige.
3. det er tross alt forbudt.
4. unødvendig- hva er vitsen?
5. Det gir idrettsgrener der dette er vanlig et dårlig rykte- folk som driver med slike idretter settes nærmest automatisk i bår og  folk som jobber hardt for å se muskuløs ut blir skult på og mistenkt for å bole.
6. Unge naive nybegynnere / desperate folk kan se dette som eneste mulighet til å bli stor/ få muskler.

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:Se på dette!?
« #39 : 05. februar 2004, 19:47 »
Lureper: steroider- tilsatt hormoner? kosttilskudd som proteinpulver er vel neppe det....

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Re:Se på dette!?
« #40 : 06. februar 2004, 08:53 »
Er det ikke sånn i Norge at kjøp og salg av boler er forbudt, mens å bruke er lov da?? (nå tenker jeg da ikke iforhold til konkuranser, men sånn til vanlig) det er ihvertfall hva jeg hørte på nyhetene her for ikke så altfor lenge siden.....

Ikke at jeg støtter bolebruk eller no sånt, jeg for min del gir f*** i hva andre folk stapper i seg, det er deres valg og ikke noe jeg har no med...
Jeg passer på hva jeg selv gjør og har nok med det, gidder ikke der å gå å irritere meg over andre...


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:Se på dette!?
« #41 : 06. februar 2004, 13:35 »
Tyson: det hørtes jo helt sløvt ut i så fall...lov å bruke, men ikke lov å selge / kjøpe - hva slags idiotisk dobbeltmoral er det da...dessuten så blir det jo indirekte forbudt å bruke det også for man må jo nødvendigvis kjøpe for å kunne bruke ( eller få tak i det på andre ulovelige måter)

Utlogget El

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 66

  • No brain No Gain
Re:Se på dette!?
« #42 : 06. februar 2004, 15:36 »
Stemmer 100% det Tyson sier, lov og bruke men kjøp og salg er ulovlig. Er helt idiotisk!!Burde selvfølgelig vært forbudt og bruke reseptbelagte legemidler på lik linje med narkotika osv... Men slik er det nå engang ikke. Synes selv det er helt idiotisk med folk som boler, men da mest fordi de er villige til og utsette seg selv for disse enorme bivirkningene! . Og som tidligere nevnt er det ikke bare til og bole og vente i spenning på at kroppen skal bygge muskler!! Ligger nok mye hard trening bak de kroppene til folk som boler også, samme jernviljen med tanke på trening og mat tenker jeg.
If you don't want to correct your diet and exercise program, then the best recommendation I have for you is a re-evaluation of your goals.

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

Re:Se på dette!?
« #43 : 06. februar 2004, 16:06 »
Stemmer 100% det Tyson sier, lov og bruke men kjøp og salg er ulovlig. Er helt idiotisk!!Burde selvfølgelig vært forbudt og bruke reseptbelagte legemidler på lik linje med narkotika osv... Men slik er det nå engang ikke. Synes selv det er helt idiotisk med folk som boler, men da mest fordi de er villige til og utsette seg selv for disse enorme bivirkningene! . Og som tidligere nevnt er det ikke bare til og bole og vente i spenning på at kroppen skal bygge muskler!! Ligger nok mye hard trening bak de kroppene til folk som boler også, samme jernviljen med tanke på trening og mat tenker jeg.
Å nei du. Har lest forskning på at steorider gir god muskelvekst uten trening. Ser en på veksthormoner er det ingen tvil. Da vokser kroppen lett uten trening for det er jo veksthormoner. Sikkert mange seriøse som tar det, men det er også mange useriøse som tar det. Når eg jobbet i fengslet i fjor sommer fant eg ut det. Det virker på dei useriøse også, men bivirkningene blir ofte desto verre.
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Re:Se på dette!?
« #44 : 06. februar 2004, 16:14 »
Jeg trodde alle visste at det var lovt å ha til eget forbruk i 3mnd eller oppbevare bol til en gateverdi på ca 7000. Ja det er idiotisk å ikke ha lovt til å kjøpe og selge men å oppbevare. Men slik er nå norges lover og de blir nok ikke forandret med en gang etter det jeg har lest.
Også helt riktig det som El sier, men det er større bivirkninger for kvinner en for men. Det er ikke mange mg med Winstrol en dame kan proppe i seg før kansje stemmen blir berørt og andre rare ting kan skje. Hva hvis en dame kjøper winstrol i sprøyteform, men ender opp med deca. Hvordan tror du hun vil se ut etter det?
Som en kjent filosof fra frankriket en gang sa: Kunnskap er makt. Og som napoleon sa: vis en ikke vet at en ikke er den smarteste i rommet, la vær og snakk!
Så til alle dere så tror dere vet så forbanna mye men ikke vet en ting bør holde kjeft fra nå av! For jeg er så lei av at folk tror de er genier men bare prater bull......

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!