Skrevet av Emne: Se på dette!?  (Lest 7621 ganger)

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
Re:Se på dette!?
« #45 : 06. februar 2004, 16:20 »
xis: tror det er litt naivt å påstå at det er bare derfor folk er imot bol...og hvis det er grunnen for noen så er det jo ingen ting som stopper dem i å dra "fordelene"  av å bruke bol selv...tviler på at det er det som er poenget her ...heller at:

1. bol er juks
2. bol er farlig/ skadelig - ikke bare for de som bruker men også for omgivelsene da mangen bolere blir svært agressive og voldelige.
3. det er tross alt forbudt.
4. unødvendig- hva er vitsen?
5. Det gir idrettsgrener der dette er vanlig et dårlig rykte- folk som driver med slike idretter settes nærmest automatisk i bår og  folk som jobber hardt for å se muskuløs ut blir skult på og mistenkt for å bole.
6. Unge naive nybegynnere / desperate folk kan se dette som eneste mulighet til å bli stor/ få muskler.

1. Juks? Mot hvem? Konkurrerer du mot andre som er rene er jeg enig, men de færreste gjør det.
2. Det har bivirkninger ja, men det har det meste til en viss grad. Tenk f.eks på paracet og aspirin.
3. Det er fullt lovlig å bruke.
4. Meningsløst utsagn.
5. Enig.
6. Også enig, og det er vel det største problemet med AAS.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Re:Se på dette!?
« #46 : 06. februar 2004, 20:34 »
Jeg trodde alle visste at det var lovt å ha til eget forbruk i 3mnd eller oppbevare bol til en gateverdi på ca 7000. Ja det er idiotisk å ikke ha lovt til å kjøpe og selge men å oppbevare. Men slik er nå norges lover og de blir nok ikke forandret med en gang etter det jeg har lest.
Også helt riktig det som El sier, men det er større bivirkninger for kvinner en for men. Det er ikke mange mg med Winstrol en dame kan proppe i seg før kansje stemmen blir berørt og andre rare ting kan skje. Hva hvis en dame kjøper winstrol i sprøyteform, men ender opp med deca. Hvordan tror du hun vil se ut etter det?
Som en kjent filosof fra frankriket en gang sa: Kunnskap er makt. Og som napoleon sa: vis en ikke vet at en ikke er den smarteste i rommet, la vær og snakk!
Så til alle dere så tror dere vet så forbanna mye men ikke vet en ting bør holde kjeft fra nå av! For jeg er så lei av at folk tror de er genier men bare prater bull......


Boler du oleBOLE?
Eller har du bare navnet for moro skyld...? Huh
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Re:Se på dette!?
« #47 : 07. februar 2004, 10:33 »
Navnet har jeg hatt siden 8 klasse da jeg nettopp hadde begynt å trene, så det henger igjen :-)
Nei boler ikke, som sakt er kunnskap makt. Derfor liker jeg å vite hva jeg snakker om og ikke bare slenger ut noe jeg tror eller har hørt en gang i forbifarten.
That`s it  8)

Utlogget Big

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 100

Re:Se på dette!?
« #48 : 07. februar 2004, 11:42 »
helt enig med olebole her..

Utlogget Viper

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 495
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 495

jaja...
« #49 : 09. februar 2004, 13:17 »
blir nok mye synsing her. Kan vi ikke heller la de som faktisk kan noe om dette uttale seg, og resten kan holde tett?

Ettersom dette nesten grenser til Diskusjon om hvorvidt bol er bra eller ikke, mener jeg at vi kanskje  burde droppe teamet her og nå.

det var "synsing" fra min side.
Smiley


Our greatest glory is not in never falling,
but in rising everytime we fall...

-Confucius-

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Re:Se på dette!?
« #50 : 11. februar 2004, 20:12 »
alle her som TRENER SERIØST og har TRENINGSPROGRAM og MATPROGRAM og som virkeli må JOBBE for å bli så SVÆR, over FLERE ÅR, veit hvor mye jobbing som ligger bak for å bli seende ut som han der duden på bildet... når de da tar av seg skjorta på stranda har de en kropp de kan være SKIKKELI STOLT AV! I motsetning til de som STAPPER I SEG BLÅ RUSSERE! vil bare bli svær på kort tid for å imponere damene og eier ikke stolthet! skjønner du nå hva jeg mener, eller må jeg utdype ytterligere.......?

Du blir ikke automatisk stor og rippet av å ta steroider. Og hvor går forresten skillet mellom kosttilskudd og steroider?  

skillet mellom kosttilskudd og boler....? hallooo...! kosttilskudd er naturlige stoffer. protein, karbos, etc. stoffer du får i deg når du eter... boler er kjemikalier/stoffer de har mekka sammen i reagensrør. (bare for å sette det litt på spissen..) men det er faktisk ikke bare kødd heller det ass. hvis jeg ikke husker helt feil, ble mange russiske forskere arbeidsløse etter en eller annen krig (whatever...) og de begynte å tjene spenn på å framstille boler...
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

DuMonde

  • Gjest
Re:Se på dette!?
« #51 : 13. februar 2004, 23:51 »
Veit dere mye folk som boler? Er det så vanlig som media skal ha det til?

Jeg har hørt om 1...de er alt!

Har omlag 10 kamerater ++ som jeg VET har bolt, og 2-3 stk som jeg har mistanke om men som ikke gidder å innrømme det  Tongue

DuMonde

  • Gjest
Re:Se på dette!?
« #52 : 13. februar 2004, 23:56 »
syns helt ærli han duden der så litt bola ut ja... han så jo ikke så veldig gammal ut... men det er ikke dermed sagt at alle som ser sånn ut driver å propper i seg blå russere (var det ikke det de kallte det...?  Grin  ) men du skal ha trent seriøst i en del år for å bli sånn. bare se på det SVÆRE brystet... asså.... DRÅPPS var det første jeg tenkte når jeg så han..

hehe...kan godt være enig her, han så ikke gammal ut!
men "blå russere"? Tongue
hvis det er dianabol fra russland du tenker på er de hvite, ikke blå bare sånn for opplysning  Grin

DuMonde

  • Gjest
Re:Se på dette!?
« #53 : 14. februar 2004, 00:07 »
har bare et lite spørsmål som jeg lurte på her...
har allti trodd at å oppbevare steroider er lov til eget bruk, men når jeg satt på med en hjem fra treninga (en politimann) babla han om at de hadde vært på razzia hos en fyr og beslaglagt rundt 100 ampuller (sustanon,deca osv) og 2-300 D-bol... er dette over grensa er det derfor eller hva kan være årsaken til det? gadd ikke begynne å diskutere med han da..hehe  Grin

Utlogget lars

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

Re:Se på dette!?
« #54 : 14. februar 2004, 00:35 »
er lov å oppbevare til eget bruk ja.
Men som en sånn pekepinn å gå etter regner de eget bruk som 4gram
Vanlige russere er 5mg så kan ha 800 russere eller sustanon 250 inneholder 250mg/ml og fåes somregel i 1ml ampuller. Blir derfor 16 ampuller bare og deca er ofte 200mg pr ampull, så blir 20 deca.
Som du skjønner blir 100 ampuller en god del mer enn det politiet regner som eget bruk.

Hva skjedde med han de hadde rassia hos da? ble vel ikke rare straffa på han? De er for snille med folk som selger bol

Utlogget larsern_4

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 405
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 405

  • Morn!
Re:Se på dette!?
« #55 : 16. februar 2004, 10:57 »
Har dere sett asiater med gode gener. Vet ikje engang om asiatere gode nok gener til å bli kraftige. Slik som han på bildet..

Traff på en asiater engang, som så slik ut... så litt tvilsomme ut

Hadde en vietnameser iklassen på ungdomsskolen, han hadde sinnsykt bra gener, tok ikke noe slags kosttilskudd og han hadde de mest massive leggene og veldig bra trent kropp..
Tren og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor store muskler du får:)

Utlogget gaasart

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Re:Se på dette!?
« #56 : 23. februar 2004, 16:03 »
Vet om noen stk. som boler, og hører de snakker om det iblant. Og etter det jeg hører der er det ikke bare å bli stor det gjelder. Det finnes visstnok stoffer som "deffer deg automatisk ned, uten trening." Skjønte ingenting av det der, men det betyr vel noe sånt som at de øker forbrenninga med x antall hakk? Så finnes det vel forskjellige konsentrasjoner, avhengig hvor fort du vil øke i størrelse. Dette kan ikke jeg si sikkert, i og med at det er annenhåndsinformasjon.

Og noen nevnte at kosttilskudd var "naturlige råvarer"? Latterligste jeg har hørt Tongue Det er like tukla med som AS, men inneholder "fabrikkerte prots/karbs" i stedet for hormoner o.l. Og ja, jeg er stor motstander av begge delene  Grin

Utlogget gaasart

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Re:Se på dette!?
« #57 : 23. februar 2004, 16:10 »
Glemte topic i farta. Mange av "dagens ungdom" er for late til å trene seriøst. Det er der mine bekjente kommer inn nok en gang. De orker rett og slett ikke å trene så ofte at det gjør ordentlig utslag på fysikken, og derfor tar snarveien til helvete gjennom AS. Jeg vet ikke om fyren på bilde er en av dem, eller om han faktisk har trent seriøst. Men, noe man må ta i betraktning; Selv med gode gener og seriøs trening vil jeg likevel tro man må ha trent i 4-5 år for å komme i nærheta av det der.

Har nå trent seriøst i 2 år selv, og må innrømme at jeg ikke har kommet riktig så langt av gårde. Må også tas i betraktning at jeg ikke trener for å bli en stor klump som "det der". Men ettersom jeg regner mine gener for å være førsteklasses, synes jeg det var litt suspekt med en fyr som er toppen 3 år eldre enn meg, og har en arm som er 20 cm større enn min, i neddeffa form. Og han var ikke så sykt lav at det skulle gjøre noen markant forskjell fra eller til.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Re:Se på dette!?
« #58 : 23. februar 2004, 18:20 »

Og noen nevnte at kosttilskudd var "naturlige råvarer"? Latterligste jeg har hørt Tongue Det er like tukla med som AS, men inneholder "fabrikkerte prots/karbs" i stedet for hormoner o.l. Og ja, jeg er stor motstander av begge delene  Grin

så myseprotein etc er like tukla med som AS....? er ikke hælt sikker på åssen dem mekker te protein heller, men den der hørtes noe drøy ut ass...
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget gaasart

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Re:Se på dette!?
« #59 : 23. februar 2004, 19:23 »
så myseprotein etc er like tukla med som AS....? er ikke hælt sikker på åssen dem mekker te protein heller, men den der hørtes noe drøy ut ass...

Jeg mener at det er heller tvilsomt om proteinets naturlige konsistens er det hvite pulveret du får hos f.eks. Whey. I tillegg til det kommer det estere o.l. for de forskjellige smakene.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!