Skrevet av Emne: Se på dette!?  (Lest 7624 ganger)

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Re:Se på dette!?
« #60 : 23. februar 2004, 22:50 »
Da regner jeg med at du dyrker dine egne grønnsaker og slakter ditt eget kjøtt gasaart? Det meste du putter i munnen er blitt tukla med på en eller annen måte. Face it.

Og du lurer på om han karen har trent seriøst? Selfølgelig har han det!Man blir ikke sånn av å trene useriøst!
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Re:Se på dette!?
« #61 : 23. februar 2004, 22:54 »
selvom folk boler,må de trene seriøst,ellers blir de vel en klump full av fett(?).

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Re:Se på dette!?
« #62 : 23. februar 2004, 22:57 »
nope, Skal mye til for at man legger på seg fett når man boler. Det er først etterpå at det er lett å legge på seg fett
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

Re:Se på dette!?
« #63 : 23. februar 2004, 23:25 »
nope, Skal mye til for at man legger på seg fett når man boler. Det er først etterpå at det er lett å legge på seg fett

kjenner en som bola i 10.klasse, han er nå 22år (ikke i hodet) veier vel 100kg, 165høy og har smurfestemme... han så bra ut akuratt da han bola, men nå ser han ut som ett mareritt..


en ting til: jeg ser jo ikke bildet.. og hva i *** er den siden godt for? hva er det for no greier?

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Re:Se på dette!?
« #64 : 23. februar 2004, 23:32 »
Det har skjedd no galt med bildet. Veit ikke hvaa den linken er for no. Det var hvertfall bilde av en ekstremt bra unggutt. Sikkert ikke mer ennn parogtjue år. Mest sannsynlig bola i noen år
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

Re:Se på dette!?
« #65 : 24. februar 2004, 10:19 »
han har bolt.
sjokk og vantro

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

Re:Se på dette!?
« #66 : 24. februar 2004, 14:29 »
hmm, han kan også være nærmere 30 :/  og hvis han da har trent i nærmere 15år.. Og gjort ting riktig fra starten av, så burde han klare dette uten no AS..  Men for å være ærlig (og ikke fullt så godtroende) så ser det vel ut som at han er i tidlige 20åra og har tatt seg noen turer lab'en..

Utlogget seini

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 736
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 736

Re:Se på dette!?
« #67 : 24. februar 2004, 15:15 »
Stemmer også på Vitor sitt forslag, men:

Hva med å bare drite i de som boler og la dem fortsette med det om de vil? (Nei jeg boler ikke)
De vet selv hvilke bivirkninger de utsetter seg for, er de villig til å utsette seg selv for det, så kan vel de få lov å ofre det for å få den kroppen de drømmer om? (de jeg kjenner så er det bare 1 av dem som har fått noe som helst bivirkninger av det (TIL NÅ!) men det er også han som har holdt på lengst med det.)

I mine øye er dette et valg man selv tar, rent og "bivirkningsfritt", eller med dop og "gamble". Folk bure akseptere det.
Men å stille i konkurannse dopa blant de som er rene, det er jeg i mot!


Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Re:Se på dette!?
« #68 : 24. februar 2004, 16:29 »
en som jeg kjenner bolte før og han har slutta med det nå og han har ikke mye fett.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

Re:Se på dette!?
« #69 : 24. februar 2004, 16:54 »
en som jeg kjenner bolte før og han har slutta med det nå og han har ikke mye fett.

jeg kjenner en som var med i en biltur som ente i grøfta.. han ble kastet ut av bilen og landet 20meter lenger borte.. han lever fortsatt...

Utlogget asle_00

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Re:Se på dette!?
« #70 : 24. februar 2004, 18:37 »
Går det an å bruke hvite russere til du er blitt litt stor så bare slutte igjen?f.eks 4brett,kan en del får bestekompisen min boler men han får ikke overtale meg.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

Re:Se på dette!?
« #71 : 24. februar 2004, 22:47 »
Går det an å bruke hvite russere til du er blitt litt stor så bare slutte igjen?f.eks 4brett,kan en del får bestekompisen min boler men han får ikke overtale meg.

veien fra russere til kokain osv er ikke så veldig lang har jeg hørt.. hvis han prøver å overtale deg selvom du har sagt nei, så synes jeg ikke han hørtes veldig ut som en bestekompis.. uansett, jeg har sett så mye tull.. Om 5-10¨år vil du se bedre ut enn han (iaf etter de tilfellene jeg har sett)

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

Re:Se på dette!?
« #72 : 24. februar 2004, 22:58 »
Uansett hva du gjør, hvis du er så dum så du gjør det. UNDERSØK stoffet før du bruker det.. Vit hva du putter i deg.. En kompis ble tilbytt å kjøpe stoff av en skrulling.. Han gikk rett til fastlegen sin (som har taushetsplikt) og spurte hva dette var.. Jeg husker ikke disse tallene helt godt men mener at det var noe i denne duren.. Han fikk vite at man kunne gå opp 40%muskelmasse (over en viss periode) Det er jo kjekt, men oi, Du kunne gå ned 80% igjen hvis du sluttet med det og sluttet å trene.. jaja, itillegg fulgte det jo med noen bivirkninger, hjertekollaps, agrsesivitet, og ettellerannet til som gjorde at du "meldte deg helt ut av verden og kunne gå i dine egenetanker.. omtrent som "englestøv"  jaja.. jeg har hørt mye, og det skremmer...

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Re:Se på dette!?
« #73 : 25. februar 2004, 11:33 »
Går det an å bruke hvite russere til du er blitt litt stor så bare slutte igjen?f.eks 4brett,kan en del får bestekompisen min boler men han får ikke overtale meg.

veien fra russere til kokain osv er ikke så veldig lang har jeg hørt.. hvis han prøver å overtale deg selvom du har sagt nei, så synes jeg ikke han hørtes veldig ut som en bestekompis.. uansett, jeg har sett så mye tull.. Om 5-10¨år vil du se bedre ut enn han (iaf etter de tilfellene jeg har sett)

Veien fra russere til KOKAIN er ikke så veldig lang?!?hvor har du det fra?
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

Re:Se på dette!?
« #74 : 25. februar 2004, 11:35 »
Går det an å bruke hvite russere til du er blitt litt stor så bare slutte igjen?f.eks 4brett,kan en del får bestekompisen min boler men han får ikke overtale meg.

veien fra russere til kokain osv er ikke så veldig lang har jeg hørt.. hvis han prøver å overtale deg selvom du har sagt nei, så synes jeg ikke han hørtes veldig ut som en bestekompis.. uansett, jeg har sett så mye tull.. Om 5-10¨år vil du se bedre ut enn han (iaf etter de tilfellene jeg har sett)

Veien fra russere til KOKAIN er ikke så veldig lang?!?hvor har du det fra?

Har hørt det av en som har mange venner som driver med doping, men  om det var for å skremme meg litt fra å begynne vet jeg ikke..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!