Skrevet av Emne: gå ned i vekt sammtidig som du bygger muskler?  (Lest 1768 ganger)

Utlogget tjuetree

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

gå ned i vekt sammtidig som du bygger muskler?
« : 27. august 2010, 16:42 »
Hei, jeg begynte å trene vekter for omtrent 2 uker siden. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan få bort fettet samtidig som jeg bygger muskler:) Jeg trener fast annen hver dag og spise havregryn til forkost hver dag, og tar alltid en proteinshake etter trening... resten av kostholdet mitt varierer veldig siden det ikke er jeg som bestemmer hva vi skal ha til middag Smiley takk for alle svar Cheesy

Utlogget Kristian E

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

Sv: gå ned i vekt sammtidig som du bygger muskler?
« #1 : 27. august 2010, 17:00 »
Du må  bestemme deg for om du vil gå ned i vekt og slanke av deg fettet, eller gå opp i vekt og legge på deg både muskler og fett.

Om du vil slanke deg så legger du deg 500 kalorier i underskudd. Om du vil gå opp, så legger du deg på 500 kalorier i overskudd. Å både bygge muskler og slanke seg samtidig går ikke.

Utlogget dstoraas

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: gå ned i vekt sammtidig som du bygger muskler?
« #2 : 28. august 2010, 02:49 »
Du må  bestemme deg for om du vil gå ned i vekt og slanke av deg fettet, eller gå opp i vekt og legge på deg både muskler og fett.

Om du vil slanke deg så legger du deg 500 kalorier i underskudd. Om du vil gå opp, så legger du deg på 500 kalorier i overskudd. Å både bygge muskler og slanke seg samtidig går ikke.


Så man kan ikke minske fettprosenten samtidig som man bygger opp musklene?

Utlogget Kim Andre Blikås

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 143
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 143

  • power!
Sv: gå ned i vekt sammtidig som du bygger muskler?
« #3 : 28. august 2010, 03:05 »
Hei, jeg begynte å trene vekter for omtrent 2 uker siden. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan få bort fettet samtidig som jeg bygger muskler:) Jeg trener fast annen hver dag og spise havregryn til forkost hver dag, og tar alltid en proteinshake etter trening... resten av kostholdet mitt varierer veldig siden det ikke er jeg som bestemmer hva vi skal ha til middag Smiley takk for alle svar Cheesy
I begynnelsen er det så lett å pakke på seg musklatur at en kan gjerne berre holde kroppsvekten, over tid med bra trening da og godt kosthold vil du få mer og mer muskler på kroppen, uten at vekten nødvendigvis går noe særlig opp i det hele tatt. Ergo lavere fettprosent og Smiley Å gå ned i vekt blir nok litt kjipt, går glipp av litt artig nybegynner framgang da.
Styrkeløft perser: 290 - 220 - 300

Utlogget akxi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 158

Sv: gå ned i vekt sammtidig som du bygger muskler?
« #4 : 28. august 2010, 03:58 »
Det er mulig og bygge muskler og miste fett samtidig, men ikke veldig lett. Det er enklere og fokusere på en ting av gangen.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!