Skrevet av Emne: mange som fjerner brystkjertelen for å slippe bitchtits?  (Lest 9819 ganger)

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

noen med innsikt som vet om det er vanlig blandt byggerne våre å fjerne brystkjertelen,en relativt enkel operasjon for å unngå bitch tits bivirkningen?

da trenger man jo ikke bekymre seg over det mer hvis man fjerner den rigth?

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Satt meg litt inn i det selv da jeg har litt pubertets gyno som henger igjen.

Det er mange som fjerner den, men det er ikke alle leger som er like flinke (får ikke vekk alt).
Dvs, at det kommer igjen hos noen, selv om de har tatt operasjonen.

Noen leger er flinkere enn andre, og noen slipper da å få det igjen.

Men koster vel noen kroner... Lurer på om det var 10-15 lapper eller noe på en privat klinikk i oslo. Søk litt på nettet så finner du den!

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Satt meg litt inn i det selv da jeg har litt pubertets gyno som henger igjen.

Det er mange som fjerner den, men det er ikke alle leger som er like flinke (får ikke vekk alt).
Dvs, at det kommer igjen hos noen, selv om de har tatt operasjonen.

Noen leger er flinkere enn andre, og noen slipper da å få det igjen.

Men koster vel noen kroner... Lurer på om det var 10-15 lapper eller noe på en privat klinikk i oslo. Søk litt på nettet så finner du den!

rart det kan komme igjen hvis de fjerner hele funksjonen/kjertelen..

ja koster rundt 20 tusen spenn el noe,lurer på hvor vanskelig det er å få henvisning fra legen til det,jeg har ikke akkuratt de store utprega gynos men..det blir jo ikke noe bedre med åra

mye egenandel blir det av feks 20 tusen a tru`?er vell bare å glemme hvis man ikke er hardt ramma

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Er vel vanskligt å fjerne alt etter det jeg har hørt, er noen leger som virkelig er flinke og får det til, mens andre ikke som sagt. Det er ihvertfall hva jeg har hørt.

Spurte legen min, og han sa at jeg hadde litt, men fikk det ikke dekt.
Skal være gaaanske ille om du får det dekt.

Men om du søker litt på emnet så finner du mange måter å fjerne den på, mange "ikke" kirurgiske måter.
Eks: Tabletter av forskjellige slag, eller sånn "pistol" greie som brukes på celluiter. Finnes også noen kremer.
Søk litt på gyno, så kommer du til mange forskjellige steroide forum i Usa osv, leste om flere som velykka har fått det fjerna uten å ta operasjon.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

rart det kan komme igjen hvis de fjerner hele funksjonen/kjertelen..

Det er nettop dette man ikkje klarer. Til dags dato finnes det ingen metoder som klarer å fjerne alle fettcellene -noe som må til. Dette er vel heller ikkje mulig leste eg i en tråd eg ikkje finner igjen..
Du får det sansynlighvis ikkje igjen hvis du trener rent.
Noen byggere får det igjen fordi de ikkje trener reint.
Noen byggere får det ikkje igjen fordi de har blitt mer bevisst på problemet, eller at de i utgangspunktet ikkje var tillagt å få det.

i mellomtiden skal eg finne en artikkel som er skrevet av folk med erfaring, og ikkje en lege eller en forsker..
Westside disciple

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Det er nettop dette man ikkje klarer. Til dags dato finnes det ingen metoder som klarer å fjerne alle fettcellene -noe som må til..

Lurer på hvordan de største trøkkerne klarer å holde det så forbaska rett og rent på dette området år etter år,hva pokker gjør de når all denne testoen iblandt gjør seg om til østrogener

de har nok en felles ting gående,og jeg er nyskjerrig

come on,en her inne vet hvrodan mesterbolerne våre unngår dette.

kjører de antiøstrogener nolvadex eller hva f det heter?bruker de kremer?oppererer de årlig?Wink

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Noen opererer, noen bruker anti østrogen, og noen er ikke utsatt for gyno.
Så enkelt er det.... Noen får det ikke uansett hva de trykker i seg, andre kan få det uten å bruke noe som helst....

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Lurer på hvordan de største trøkkerne klarer å holde det så forbaska rett og rent på dette området år etter år,hva pokker gjør de når all denne testoen iblandt gjør seg om til østrogener

de har nok en felles ting gående,og jeg er nyskjerrig

come on,en her inne vet hvrodan mesterbolerne våre unngår dette.

kjører de antiøstrogener nolvadex eller hva f det heter?bruker de kremer?oppererer de årlig?Wink
Hovedsaklig to ting som blir brukt, det er serms (anti østrogen), og AI's som står for aromatase inhibitor. Finnes en rekke forskjellige produkter. Nolvadex er et serm. Serms blokkerer, Ai's forhindrer.
Westside disciple

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Ikke sikkert fastlegen må ha en finger med i spillet, selvom det da kan være litt kortere ventetid Smiley..

nei det må han overhodet ikke men når vi drar inn fastlegen i diskusjonen er det fordi det er snakk om SPENN:)
slipper vell unna med 2-3 tusen spenn i egenandel fremfor 20 tusen spenn om du får en godkjent dekt operasjon av den j legen vet du Smiley

ligger på rundt 20 ja

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!