Skrevet av Emne: Imot koran brenningen?  (Lest 76113 ganger)

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Imot koran brenningen?
« #15 : 12. september 2010, 16:04 »
Er du sikker?

Det er det eneste jeg er sikker på her i livet Smiley
Non Plus Ultra

Utlogget Zulu

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Imot koran brenningen?
« #16 : 12. september 2010, 16:07 »
Religion har vart der mange år siden lenge får du ble født. og det lærte dem om livet,og ga dem kunnskap og mange etiske regler som vi kan leve med, eks: ikke stjele.behandle alle menneskene bra. hvis du forsto en tekst i koranen ville du ha begynnt å gråte. man
har bare 1 liv. du kommer ikke til å vare her i denne jorden evig. du er bare på besøk.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Imot koran brenningen?
« #17 : 12. september 2010, 16:10 »
Dette med kreasjonisme er helt forferdelig. Evolusjon er faktisk bevist forbi enhver tvil. Evolusjonsteorien er like mye bevist som det at jorda er rund. Litt av problemet er ordet teori, mange forbinder det med noe som ikke er sikkert, men ordet har to betydninger. F,x matematiske teoremer er matemiske regler som er bevist.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Imot koran brenningen?
« #18 : 12. september 2010, 16:11 »
Religion har vart der mange år siden lenge får du ble født. og det lærte dem om livet,og ga dem kunnskap og mange etiske regler som vi kan leve med, eks: ikke stjele.behandle alle menneskene bra. hvis du forsto en tekst i koranen ville du ha begynnt å gråte. man
har bare 1 liv. du kommer ikke til å vare her i denne jorden evig. du er bare på besøk.


"In every country and in every age, the priest has been hostile to liberty". Thomas Jefferson.

I koranen står det og at: "Der dere finner vantro skal dere vende de om, hvis ikke skal de drepes som hunder".

Beklager, religion er noe piss.
Non Plus Ultra

Utlogget Zulu

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Imot koran brenningen?
« #19 : 12. september 2010, 16:14 »
se her,  det har vart på koranen lenge før det ble påvist på vitenskap

http://www.youtube.com/watch?v=ztYGfJGPLlM#noexternalembed

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Imot koran brenningen?
« #20 : 12. september 2010, 16:15 »
se her,  det har vart på koranen lenge før det ble påvist på vitenskap

http://www.youtube.com/watch?v=ztYGfJGPLlM#noexternalembed

Nei, vitenskapen var her lenge før Koranen. Aristoteles oppdaget biologien og slektskapet mellom f.eks sommerfugler og dokumenterte dette. Det skjedde 500+år før Islam i det hele tatt oppstod.

Non Plus Ultra

Utlogget Zulu

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Imot koran brenningen?
« #21 : 12. september 2010, 16:16 »
"In every country and in every age, the priest has been hostile to liberty". Thomas Jefferson.

I koranen står det og at: "Der dere finner vantro skal dere vende de om, hvis ikke skal de drepes som hunder".

Beklager, religion er noe piss.

 hvor i koranen står det?  eg kan godt si noe som står i bibelen (som egentlig ikke gjør det) det er det du gjør

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Imot koran brenningen?
« #22 : 12. september 2010, 16:18 »
hvor i koranen står det?  eg kan godt si noe som står i bibelen (som egentlig ikke gjør det) det er det du gjør

Allah is an enemy to unbelievers. - Sura 2:98

On unbelievers is the curse of Allah. - Sura 2:161

Slay them wherever ye find them and drive them out of the places whence they drove you out, for persecution is worse than slaughter. - 2:191

When the sacred months are over, slay the idolaters wherever you find them. Arrest them, besiege them, and lie in ambush everywhere for them. - 9:5

Muslims are harsh against the unbelievers, merciful to one another. - 48:25

Fight unbelievers who are near to you. 9:123 (different translation:
Believers! Make war on the infidels who dwell around you. Let them find harshness in you. (another source: ) Ye who believe! Murder those of the disbelievers....


Det står i hele den fordømte boka.
Non Plus Ultra

Utlogget Zulu

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Imot koran brenningen?
« #23 : 12. september 2010, 16:20 »
hahaha ikke få meg til å le, i islam kaller vi en som ikke trur på islam eller gud kafhir,
visste du at jødene var muslimer før.

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Imot koran brenningen?
« #24 : 12. september 2010, 16:22 »
hahaha ikke få meg til å le, i islam kaller vi en som ikke trur på islam eller gud kafhir,
visste du at jødene var muslimer før.

Jødedommen eksisterte før Islam, så der tar du feil igjen. Du vet ikke noe om hva du snakker om, og ikke skriver du bra rettskrivning heller. Jeg motbeviser deg gang på gang her med bevis.   Du sitter og skriver på en PC, et resultat av vitenskap og menneskets fantastiske hjerne. Der sitter du og fremmer religion. Da vil jeg råde deg til å flytte inn i en hule og gi avkall på alt vitenskapen har gitt oss, du fortjener det ikke.
Non Plus Ultra

Utlogget Zulu

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Imot koran brenningen?
« #25 : 12. september 2010, 16:31 »
forventer du at eg skal skrive 100% bra norsk, eg har bare vart her 5 år. kom til mit hjemmland marokko du. eg vedder på at du aldri kommer til å lære deg en gang alfabete. men uanset så har vi ytring her i norge alle kan kle seg som de vill, men  fortsat sier det at det er forbudt å bruke hijab,
og de kaller seg demokrati og ytringsfrihet

Utlogget Zulu

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Imot koran brenningen?
« #26 : 12. september 2010, 16:35 »
Det er så latterlig å høre hva alle nordmenn mener.. er dere virkelig så respektløse for andre?-hvordan forventer dere at muslimer skal og MÅ respektere deres norske verdier og tro på ytringsfrihet når dere i hver enkel sak utnytter friheten til å skape konflikter og ikke minst krenker over enn milliard musilmer iverden?? Koran kunne aldri vært bare en meningsløs bok full av fantasi!!! hvem bestemmer at norske verdier er riktige og muslimske tro er Piss?Huh?? dere? nordmenn med et så vidt lite historie som dere har?Islam har gitt mye til menneskeheten og hvis dere er så kunnskapsløse så betyr det ikke at dere er rett og islam er galt.
Nordmenn er så egoistiske og kalde at dere gir faen i andre følelser og tro. Ikke forvent at jeg skal respektere deres ytringsfrihet ekstremisme når dere ikke engang respekterer Koran.
Jeg ler ihjelp når nordmenn bor utland imange år og de ikke en gang klarer en setnings i landets språk mens vi"flykninger" som har bodd i Norge i et par år, kan så mye norsk og får bedre karakterer i faget enn etnisk norske..
har over 4 i snitt og går på 1 året i stuidespesialisering.

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Imot koran brenningen?
« #27 : 12. september 2010, 16:37 »
Gratulerer med å være rasist! Wink  Du har nå tapt all troverdighet i en debatt og jeg er ferdig med deg.

Hvis du ikke liker Norge, nordmenn eller den vestlige verden så er marokko mot sør, God tur Wink



PS: Går du første året på studiespess får du ikke terminkarakterer før i januar og det vil være umulig å beregne et snitt som ikke eksisterer enda. Bare sånn for å ha sagt det   Wink
Non Plus Ultra

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Imot koran brenningen?
« #28 : 12. september 2010, 16:40 »
.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Imot koran brenningen?
« #29 : 12. september 2010, 16:44 »
Evolusjonsteorien er ikke bevist, det som er bevist og som er vanskelig å benekte er selve evolusjonen/utviklingen. Stephen Hawking (en av verdens mest intellektuelle) som nettopp har kommet ut med bok og har vert på fremsiden av mange aviser sier nå at universet ikke trenger en skaper. Han mener at big bang skjedde og var dømt til å skje på grunn av gravitasjon, derfor skape det seg selv. Men det eneste han har gjort er å "pushe" teorien enda et steg bak.
Men å kommer jo feks spørsmål som hvor kom big bang materien/massen fra, hvor kom de fysiske lovene fra osv...   Så om big bang skapte seg selv og hvordan ting før det ble til er uviss eller om det er en skaperskikkelse bak er uvisst.

Men jeg er selv kristen og mener at uansett hvor mye man forsker og hvilken side man er på kommer man aldri til å være 100% sikker. Det kommer an på hva du tror på...

Evolusjonsteorien er 100% bevist. Teorien om universets skapelse er mindre bevist, men "hvor kom da det fra" osv er åpenbare spørsmål som jeg er ganske sikker på at Stephen Hawkings tar opp i boken sin.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!